بازسازی ساختمان

جادو رنگ قرمز و زرد در خانه

هنگامی که پاییز با رنگین کمانی از رنگهای زرد و قرمز و نارنجی جادو می کند  آموزش پتینه کاری می توان برای ایجاد یک تغییر غیر منتظره از رنگ بنفش بادمجانی در رنگ آمیزی استفاده کرد . سایه اشباع رنگ زرشکی با رنگمایه های گرم که مشخصه بارز پاییز هستند کنتراست آرامی را فراهم می آورد . از آن جایی که بنفش بادمجانی رنگ تندی می باشد هنگامی که با قرمز زنگاری و یا زرد طلایی جور شود جو صمیمانه و گرمی بوجود می آورد .

قرمز

  با تکرار یک ترکیب رنگ در آهنگها و تزیینات مختلف فضای اتاق را هماهنگ کنید . در این اتاق نشیمن ترکیب رنگ لاکی با راه راه های طلایی در طرح قالیچه ، روکش مبلها و با تغییری کم رنگ تر در صندلی ها ی راحتی جلوه گری می کند . تکرار یک ترکیب حس انسجام و پیوستگی را بوجود می آورد .

در راستای بهره‌وری از تمام فضاهای موجود، برکت به فضای بین بخش‌های مختلف اتاق نیز توجه کرده است. در اتاق خوب به جای استفاده از در‌های معمولی که به داخل بازی می‌شوند از درهای کشویی استفاده شده است. در دستشویی نیز کابینت  آموزش پتینه کاری داروها در دیوار فرو رفته و توالت فرنگی نیز به دیوار متصل است.

استفاده از در شیشه‌ای برای حمام به جای پرده باعث بزرگ‌تر به نظر آمدن فضا می‌شود چون شما تمام اتاق را می‌توانید از داخل آن ببینید. یک راز دیگر در استفاده از شیشه قرار دادن پنجره‌ای شیشه‌ای در سقف دستشویی است. بارکت در این باره نیز چنین نظری دارد: “به خاطر نور وارد شده از این پنجره شما متوجه کوچک بودن فضای دستشویی نمی‌شوید.”

این علاقه مندی و کنجکاوی در مورد دکوراسیون خانه و زندگی آنها نیز همچنان باقی است. به همین دلیل، اتاق خواب برخی از چهره های خارجی را برایتان انتخاب کرده ایم تا بدانید در چه اتاقی استراحت می کنند.

سر درآوردن از زندگی شخصی هنرمندان و ستاره ها همیشه برای مردم جالب بوده و هست. این علاقه مندی و کنجکاوی در مورد

دکوراسیونخانه و زندگی آنها نیز همچنان باقی است. به همین دلیل، اتاق خواب برخی از چهره های خارجی را برایتان انتخاب کرده ایم تا بدانید در چه اتاقی استراحت می کنند.

بعضی وقت‌ها، احتیاجی به تغییر رومیزی و پرده هم نیست و همین که چند آموزش پتینه کاری  ظرف رنگی بخرید یا در معرض دید بگذارید، کفایت می‌کند. لیوان‌ها و بشقاب‌های رنگی نه‌تنها می‌تواند به آشپزخانه‌ رنگ تازه‌ای ببخشد که حتی احساس بهتری به شما و دیگر اعضای خانواده‌ هم می‌دهد.

یکی دیگر از راه‌های ساده‌ای که به کمک آن می‌توانید رنگ و روی آشپزخانه را عوض کنید، استفاده از فلفل قرمز است. همان کاری که مادربزرگ‌ها در گذشته برای خشک‌کردن فلفل قرمز انجام می‌دادند. حالا شاید خشک‌کردن فلفل خیلی هم در نظر شما نباشد، اما این کار می‌تواند آشپزخانه‌تان را زیباتر از قبل کند. پس بد نیست این را هم امتحان کنید. برای این کار باید تعدادی فلفل قرمز تهیه کنید و به کمک سوزن، نخی را از داخل آنها عبور دهید. حالا این نخ فلفلی را در گوشه‌ای از آشپزخانه‌تان آویزان کنید تا فلفل‌ها کاملا خشک شود. با این کار نه تنها رنگ و رویی به آشپزخانه‌تان می‌بخشید و تغییری در آن ایجاد می‌کنید، که حتی می‌توانید برای پخت‌وپز هم از فلفل‌های خشک‌شده استفاده کنید و طعم خوبی به غذاهای‌تان بدهید.

7 – در اتاق خواب، کاغذ دیواری را مرتبط با تخت و رنگ آن انتخاب کنید. این کار باعث می شود تا اتاق خواب کاملا شخصی و طراحی آن منحصر به خودتان باشد.

چون شما تصویری از منزل تان برای ما ارسال نکردید تا ما اطلاعات بیشتری در مورد متراژ، میزان نور و نقشه خانه شما داشته باشیم ، ما هم مجبوریم کمی کلی تر راهنماییتان کنیم. سعی کنید از تصاویر موجود در این پست برای خرید کاغذ دیواری و پرده بیشتر بهره ببرید ( به این ترتیب که در تصویر بیشتر به رنگ ها توجه کنید نه اجزا )

دوست دارید واقعا یک تاثیر شگفت انگیز رنگی بر جا بگذارید. یک رنگ انتخاب کنید و تنها یک رنگ، و از آن منحرف نشوید. اینجا، استفاده از رنگ آبی فیروزه‎ای در پرده‎ها، مبلمان و تخت خواب دیده می‎شود. زمان استفاده از شیوه‎ی تک رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب تان، با پرده‎ها و پارچه‎ها شروع کنید. به دلیل این که رنگ های نقاشی را می توانید با هم تطبیق دهید در حالی که این کار برای پارچه و پرده غیر ممکن است.

استفاده‎ی حساب شده از لایه‎هایی از پارچه‎های کتانی به رنگ روشن و مبلمان به رنگ قهوه‎ای قرمز در کنار کارهای دیواری قهوه‎ای باعث شده است یک اتاق نشیمن زنده به وجود آید. نور طبیعی و سفید کمک به روشن سازی محیط برای ایجاد آموزش پتینه کاری یک فضای بی نقص می‎کند که در آن فرش سنتی و وسایل تزئینی هنری دیده می‎شود.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com