بازسازی ساختمان

توناژ قهوه ای در رنگ آمیزی

  توناژ قهوه ای پل رابط بین سادگی و شیک بودن است. در اینجا برای رنگ کردن آموزش پتینه کاری تیرکهای سقف و در چوبی غلاف دار از رنگمایه عسلی استفاده شده است ، در حالی که تاج بالای تخت با رنگ قهوه ای شکلاتی تزیین شده است . یک روکش کرکی که بر روی تخت انداخته شده است آرامش پاییزی صمیمانه ای به فضا اضافه می کند که درباره هر دو مشخصه ظرافت و طرح الهام گرفته شده از چوب درختان جنگلی اتاق صحبت می کند .

قهوه ای

خیلی زیرکانه با استفاده برابر از همه رنگمایه های روشن و ملایم پاییزی یک ترکیب رنگ روشن و کم رنگ را به روز نمایید . ترکیب رنگ سبز آبی مات و خاکستری این اتاق با اضافه کردن آهنگ های نارنجی کدویی حالت پاییزی به خود گرفته است . رنگهای گرم هنگامی که با ترکیب آرام مستقر در فضا آمیخته گردد با توناژ سرد اتاق کنتراستی زیبا ایجاد می کند

ایده ای دیگر برای استفاده از رنگ سبز زیتونی در اتاق نهارخوری تلفیق آن با یک رنگ دیگر است. شما می توانید برای دیوارهای اتاق نهارخوری تان از یک کاغذ دیواری تلفیقی از رنگ سبز و نارنجی استفاده کنید و برای کف اتاق هم از یک کفپوش یا آموزش پتینه کاری موکت به رنگ سبز یک دست. برای کامل تر شدن

دکوراسیونتان هم باید از یک

مبلمانبه رنگ نارنجی استفاده کنید.

اگر کاربرد آینه در درجه دوم اهمیت برای شما قرار دارد، این آینه که شبیه بالای پنجره‌های قدیمی است، برای شما مناسب است.

در عین حال که به خانه‌تان رنگ و لعاب می‌دهد، می‌تواند با انعکاس نور باعث روشن شدن فضا شود.

می‌توانید این آینه‌ها را با قاب چوبی یا استیل در بازار پیدا کنید و حتی در اندازه‌ای که می‌خواهید، سفارش دهید.

این تصویری از اتاق خواب اصلی جسیکار پارکر و متیو برودریک است. این اتاق به خانه بریج‌همپتون این خانواده تعلق دارد و اتاق خواب اصلی آنها است. همه بخش های خانه از در، دیوار، قاب پنجره ها، پرده گرفته تا روتختی و روبالشتی و … همه سفید انتخاب شده اند. برای اینکه کمی رنگ هم در میان این همه سفیدی وجود داشته باشد، لوازم دکوری با رنگ های نارنجی و آبی انتخاب شده اند. صندلی ها نیز رنگ سبز روشن دارند.

متاسفانه بعضی خانم‌ها روی کابینت‌ها را پر می‌کنند از ظرف و ظروف و وسایل برقی و تصور می‌کنند این کار آشپزخانه‌شان را زیباتر می‌کند در حالی‌که اگر سطح کابینت‌ها، خالی و تمیز باشد بسیار زیباتر است و محیط آرام‌تری برای اعضای خانواده فراهم می‌کند. بنابراین روی کابینت‌ها را تا جایی که می‌توانید خلوت کنید و لوازم اضافی را بردارید. زمانی که اسباب اضافه از روی کابینت‌ها جمع شود، می‌توانید آموزش پتینه کاری برای زیبایی بیشتر از گلدان‌های ساده، ولی رنگی استفاده کنید و آنها را روی کابینت بچینید. اگر نور و محیط آشپزخانه اجازه می‌دهد، خوب است از گل‌های طبیعی رنگی هم کمک بگیرید. استفاده از گل‌های خشک رنگی و معطر که در بازار وجود دارد نیز از دیگر روش‌هایی است که می‌توانید فضای آشپزخانه‌تان را تغییر دهید. برای این کار خوب است به مقدار مورد نیازتان گل خشک هماهنگ با رنگ آشپزخانه‌ بخرید و آنها را داخل گلدان‌ها یا ظروف کوچک بریزید تا هم عطر خوبی به آشپزخانه‌ ببخشد و هم ظاهرش را تغییر دهد.

بهار فصل رنگ شکوفه هاست و زیباترین سبک برای دکوراسون خانه شما رنگ و سبکی هماهنگ با فصل می باشد.در تصاویر ی که برای شما انتخاب کردیم سعی شده تا ایده های شکیلی برای وارد کردن رنگ صورتی و دیگر رنگ های همخوانواده اش به شما کاربر عزیز ارائه کنیم.

8 – خیلی ها روی دیواری که کاغذ دیواری با طرح درشت دارد، قاب عکس آویزان نمی کنند. اما ما توصیه می کنیم این کار را انجام دهید. از اینکه قاب های متنوع در طرح و رنگ و اندازه های مختلف را در کنار هم روی یوار نصب کنید هراسی نداشته باشید. دیوار را به آلبوم اختصاصی خود تبدیل کنید.

رنگ کرم جزو رنگ هایی است که به هیچ وجه شما را محدود نمی کند. مگر اینکه شما خودتان بخواهید که محدودیت ایجاد کنید. برای مثال : اگر می خواهید فضای نشیمن خانه شما با وجود مبلمان چرمی (که معمولا هم جزو مبل های درشت حساب می شوند) تنگ و تاریک و کوچک به نظر نرسد، باید در انتخاب رنگ پرده و فرش هم خیلی دنبال رنگ های دور از کرم نباشید و سعی کنید قسمت زیادی از رنگ فرش و پرده هم رنگ کرم یا بژ و یا سفید باشد و برای قسمت های کوچکتری به سراغ قهوه ای بروید تا فضای شما دلبازتر و بزرگ تر به نظر برسد.

قهوه‎ای و فیروزه ای برای یکدیگر ساخته شده‎اند چون رنگ خنک فیروزه ای به رنگ‎های قهوه‎ای موجود در میز و صندلی چوبی هارمونی می‎بخشد. استفاده‎ آبی فیروزه ای برای روکش‎های صندلی‎های اتاق نشیمن و گلدان‎های دکوری باعث شده است آموزش پتینه کاری یک حس مدرن بودن به این میز و صندلی سنتی اضافه شود.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com