بازسازی ساختمان

قیمت کنیتکس و معرفی انواع آن

قیمت انواع کنیتکس

امروزه روز، رسیدگی به زیبایی نمای داخلی و خارجی ساختمان در بین اکثر افراد بسیار اهمیت دارد. به گونه ای که هر چند سال، نما و ظاهر ساختمان را به کلی تغییر می دهند و شکل جدیدی را به ساختمان می بخشند. این کار علاوه بر زیبایی سبب افزایش روحیه و نشاط ساکنین خواهد شد. نقاشی ساختمان یکی از کارهایی است که برای زیبا سازی نمای ساختمان انجام می گیرد.

اگر شما هم به فکر تغییر دیزاین و نمای منزل یا محیط کارتان هستید، و می خواهید تا به کمک رنگ آمیزی این تغییر را ایجاد کنید، ما به شما رنگ کنیتکس (kenitex) را توصیه می کنیم. این رنگ دارای بافت خاصی است و تا هشت سال بعد از رنگ آمیزی مقاومت دارد و کیفیت خود را از دست نمی دهد. در این مطلب راجع به قیمت کنیتکس و انواع آن صحبت خواهیم کرد.

رنگ کنیتکس را بهتر بشناسید

رنگ کنیتکس از رنگ هایی است که می توان آن را برای داخل و خارج ساختمان استفاده کرد. این نوع رنگ به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آن، در برابر عوامل جوی مختلف مقاوم است و به عنوان یک پوشش و محافظ بسیار زیبا شناخته شده. کنیتکس به علت دوام و سبکی بر روی اکثر سطوح گچی، سیمانی، جداول خیابان، بتون و غیره اجرا می شود. همچنین، از آنجایی که سرعت اجرای آن بالاست، انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که سرعت کار برای آنها در اولویت خواهد بود و زمان کافی برای تغییر دکوراسیون فضا ندارند.

می توان گفت قیمت کنیتکس در برابر مزایا و ویژگی هایی که دارد ناچیز است. بنابراین، کنیتکس یکی از بهترین انتخاب ها برای تغییر دکوراسیون و رنگ آمیزی ساختمان خواهد بود. یکی از بارزترین مزایای کنیتکس بدون بوی نامطبوع و زود خشک شدن آن است. به طور معمول، برای اجرای رنگ کنیتکس از پیستوله مخصوص آن استفاده می کنند.

کنیتکس را در چه مکان هایی اجرا می کنند؟

یکی از سؤالاتی که در ذهن اکثر افراد نقش می بندد، این است که رنگ کنیتکس در چه مکان هایی کاربرد دارد. در واقع می توان گفت این رنگ، در همه جا به کار می رود. از سازه ها و سطوح خشن گرفته تا فروشگاه ها و رستوران. رنگ آمیزی کنیتکس یک تا دو روز طول می کشد و دیوارها، بعد از هشت ساعت خشک خواهند شد.

قیمت کنیتکس

نکات مؤثر در محاسبه قیمت کنیتکس

  • کیفیت مواد مصرفی
  • ارتفاع سطح مورد نظری که کنیتکس بر روی آن اجرا می شود. زیرا قیمت کنیتکس برای ارتفاعات بالاتر بیشتر از ارتفاعات پایین است.
  • یکی از عوامل مؤثر بر قیمت کنیتکس زیرسازی خواهد بود. اگر سطح نیاز به زیرسازی و تعمیر داشته باشد، می بایست ابتدا عملیات زیرسازی انجام شود. سپس رنگ آمیزی صورت گیرد.
  • مساحت یا متراژ کار: برای قیمت کنیتکس در ارتفاعات بالاتر، طرفین باید به توافق برسند. اما قیمت کنیتکس در متراژهای کم را می بایست استادکار تعیین کند.

برای محاسبه مساحت محیط، طول و عرض اتاق را با یکدیگر ضرب می کنند. این مقدار با مساحت سقف مساوی خواهد بود.

انواع رنگ کنیتکس

  1. کنیتکس اکریلیک
  2. کنیتکس روغنی
  3. کنیتکس پلاستیک

هر کدام از انواع کنیتکس خود به سه دسته ریزدانه، متوسط و دانه درشت تقسیم می-شوند. در ادامه به طور مختصر راجع به هر کدام از انواع رنگ کنیتکس توضیح می-دهیم.

قیمت کنیتکس اکریلیک

قیمت کنیتکس اکریلیک و اجرای آن با مصالح هر متر مربع حدوداً  70،000 تومان است.

کنیتکس اکریلیک سوراخ های دیوار را پر کرده و تمامی نواقص یک دیوار را پنهان می کنند. برای رقیق کرده این نوع کنیتکس از آب استفاده خواهند کرد. کنیتکس اکریلیک بر روی انواع سطوح مانند سیمان، گچ، بتن و غیره قابل اجرا است. به طور معمول، قبل از اینکه کار رنگ آمیزی کنیتکس اکریلیک را شروع کنند، باید ابتدا سطح آلودگی و گرد و غبار تمیز شود.

این نوع کنیتکس، برای داخل و خارج ساختمان کاربرد دارد. همچنین مزیت بارز آن نامطبوع بودن و عدم اشتعال آن است. برای مواقعی که کارفرما و خانواده باید در محل حضور داشته باشند، استفاده از کنیتکس اکریلیک را توصیه می کنند.

کنیتکس های اکریلیک قابل شستشو و با کیفیت هستند. این نوع کنیتکس در برابر ضربه، باد و بارندگی مقاومت بالایی دارد.

قیمت نقاشی ساختمان

قیمت کنیتکس روغنی

قیمت کنیتکس روغنی و اجرای آن، هر مترمربع همراه با مصالح   60،000 تومان است.

کنیتکس روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان به کار می روند. این نوع کنیتکس مانند نوع اکریلیک آن، دارای مقاومت بالا و قابل اجرا بر روی تمام سطوح است. برای رقیق شدن کنیتکس روغنی از تینر و بنزین استفاده می کنند. از مهم ترین معایب این نوع کنیتکس می توان به نامطبوع بودن و دیر خشک شدن اشاره کرد. در ترکیبات کنیتکس روغنی از رزین استفاده شده که از این رو، چسبندگی بالایی دارد و بعد از خشک شدن به هیچ وجه از سطح جدا نخواهد شد.

قیمت کنیتکس پلاستیک

قیمت کنیتکس پلاستیک و اجرای آن هر متر مربع 50،000 تومان است.

این نوع کنیتکس مناسب برای مکان هایی است که در معرض آب و رطوبت شدید نباشد. کنیتکس پلاستیک از ترکیبات اکسید تیتان، الیاف های مصنوعی، بی کربنات کلسیم، رزینهای کو پلیمر تشکیل شده. به کمک کنیتکس پلاستیک می توان نواقص و سوراخ های موجود بر روی دیوار را پوشاند. این نوع رنگ را توسط پیستوله یا کمپرسور بر روی سطوح اجرا می کنند.

از مهم ترین مزیت های کنیتکس پلاستیک را می توان عدم بوی نامطبوع، عدم اشتعال و خشک شدن سریع نام برد. همچنین یکی از معایب این نوع کنیتکس، آب گریز نبودنش خواهد بود. اگر سطح در معرض آب قرار بگیرد، حالت چسبدنگی خود را از دست می دهد.

تراسی زیبا با انواع کنیتکس

نمای هر ساختمان، ظاهری است که همیشه در برابر دید عموم قرار دارد. در واقع می توان گفت یکی از پراهیمت ترین بخش های ساختمان است و همگان آن را می بینند. برای اینکه ساختمان ظاهر و نمای شیکی داشته باشد، می توان شیوه و راه های مختلفی را پیش گرفت. اما یکی از راه هایی که بر زیبایی نمای ساختمان تأثیر دارد، رنگ آمیزی و رسیدگی به تراس هر واحد است.

رنگ آمیزی کنیتکس

انواع مختلفی از کنیتکس برای نما و رنگ آمیزی خارجی در بازار عرضه شده، می توان از آنها برای رنگ آمیزی تراس استفاده کرد.

حواستان باشد:

  • حلب و سطل محتوی کنیتکس روغنی را زیر نور خورشید و آفتاب شدید قرار ندهید.
  • در هنگام اجرا، مواد رنگی را از دسترس اطفال دور نگه دارید.
  • در صورت تماس با چشم، با آب فراوان شستشو شود.
  • از یخ زدگی و نگهداری رنگ در دمای بیش از ۴۰ درجه سانتی گراد خودداری خودداری شود.
  • قبل از رنگ آمیزی سطوح را باید از هر گونه آلودگی پاک کرد.

مراحل اجرای کنیتکس

همانطور که گفتیم ابتدا سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگی و سفیدکی تمیز می کنند. اگر سطحی پوسته داشته باشد، می بایست به کمک شیوه مکانیکی آن را لایه برداری کرد. بعد از آماده سازی سطح به کمک پیستوله رنگ آمیزی را شروع خواهند کرد. در اجرای رنگ کنیتکس روغنی باید دقت داشته باشید تا به خوبی خشک شود. زیرا از آنجایی که اشتعال آور است، اگر رنگ روغنی خوب خشک نشده باشد، تنها یک جرقه کوچک می تواند سبب آتش سوزی شود.

در انتخاب رنگ کنیتکس توجه کنید:

  • آگاهانه رنگ  ها را انتخاب نمایید.
  • برای انتخاب رنگ  مورد نظرتان تصاویر متفاوت ببینید.
  • ابعاد را به صورت دقیق اندازه گیری کنید.
  • انتخاب رنگ بر اساس احساساتتان باشد.
  • قبل از رنگ آمیزی دیوار میخ، قاب عکس و دیگر اقلام را از روی آن بردارید.
  • ملاکتان کیفیت رنگ باشد نه کمیت.
  • اگر از طرح و رنگ انتخابی خود مطمئن نیستید، حتماً از اهل فن و متخصصین کمک بگیرید.

رنگ آمیزی در زیباسازی فضا بسیار اهیمت دارد. اگر به فکر زیبا سازی محیط زندگی خود هستید، انواع رنگ کنیتکس انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. رنگ کنیتکس یک بافت جدیدی بر روی انواع سطح ایجاد می کند و به عنوان یک عایق عمل خواهد کرد.

در صورتی که مایلید ساختمان خود را با رنگ های کنیتکس رنگ آمیزی کنید، اما استادکار ماهر برای این کار را نمی شناسید، کافیست با شرکت های خدماتی که این قبیل کارها را بر عهده می گیرند تماس بگیرید و امور نقاشی ساختمان خود را به آنها بسپارید. بهتر است قبل از اجرای کار و بستن قرارداد، بر روی قیمت کنیتکس و اجرای آن با شرکت به توافق برسید.

داتیک عمران با بیش از یک دهه تجربه در رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان و سابقه درخشان همکاری با شرکت های دولتی و خصوصی ، با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب آماده انجام رنگ آمیزی ساختمان شما می باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش رنگ آمیزی با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۲۶۸۵۰۲۶۴

۰۲۱۸۸۶۴۸۸۹۳

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com