بازسازی ساختمان

موارد استفاده کنیتکس

کنیتکس در پردیس

کنیتکس برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و دانستن موارد استفاده کنیتکس به شما کمک می کند تا بهترین گزینه و رنگ کینیتکس را برای سطح مورد نظر خود انتخاب کنید. کنیتکس پوششی زیبا برای انواع سطوح داخلی و خارجی می باشد و با توجه به اینکه کنیتکس دارای انواع مختلفی از جمله کنیتکس پلاستیکی، کنیتکس اکریلیک و کنیتکس روغنی می باشد که با توجه به ترکیبات هر یک دارای طیف وسیعی از عملکردها می باشد و این ویژگی این امکان را فراهم کرده است تا بهترین آن را انتخاب نمایید. برای استفاده از این انواع با توجه به نیاز هر نوع سطحی نیاز به اطلاعات کافی دارید و در این مقاله به طور کامل در مورد موارد استفاده کنیتکس صحبت خواهیم کرد.

به دلیل وجود پرلیت در ترکیبات کنیتکس، این رنگ در شرایط مختلف جوی مقاومت بیشتری نسبت به سایر رنگ ها دارد. بنابراین می توان از کنیتکس برای نمای ساختمان ها استفاده کرد. بهترین نوع کنیتکس برای نمای ساختمان، کنیتکس آکریلیک است که با وجود داشتن خواص کنیتکس روغنی، بی خطر بوده و بوی بدی نمی دهد و به سرعت خشک می شود. برای نمای ساختمان و فضاهای مختلف می توانید از کنیتکس استفاده کنید.

موارد استفاده کنیتکسدر پردیس

از طرفی پوشش کنیتکس بافت های متفاوتی دارد و این به دلیل دانه بندی متفاوت آن از جمله دانه ریز، دانه متوسط ​​و دانه درشت است که باعث شده برای هر سطحی بافت های متفاوتی ایجاد شود. بنابراین می توانید از این نوع پوشش برای سطوح داخلی استفاده کنید تا پوششی با دوام و زیبا ایجاد کنید. از این نوع رنگ می توان برای سطوح بتنی و تونل ها یا رستوران ها و مغازه ها استفاده کرد و بافت های مختلف و نقش های زیبایی ایجاد کرد.

رنگ کنیتکس در مقایسه با رنگ‌های معمولی خاص‌تر است و همین امر باعث می‌شود از آن برای دکوراسیون منزل یا فضاهای اداری و تجاری استفاده بیشتری شود. بنابراین کنیتکس را می توان برای فضاهای مختلف مانند لابی یا راهرو در ساختمان ها استفاده کرد. این روکش علاوه بر زیبایی، بافت منحصر به فرد و برجسته ای دارد و عایق صوت و حرارت نیز محسوب می گردد.

با رنگ کنیتکس اکریلیک و به کمک غلتک می توانید طرح های برجسته ای را روی سطح مورد نظر ایجاد کنید. با این روش شما قادر خواهید بود صدها الگو و بافت مختلف را روی سطح مورد نظر بسازید. این طرح و زیبایی آن را می توان با سلیقه و هنر استاد مقایسه کرد. این بافت ها می توانند شبیه چرم یا حتی سیمان نمای ساختمان باشند. نقاش با ابزارهای موجود و با تجربه ای که در این زمینه دارد می تواند الگوهای مختلفی را خلق کند.

در مواردی دیده شده است که به دلیل مقاومت بالای رنگ کنیتکس برای محیط های مختلف مانند توالت و حمام استفاده می شود. ترکیب رنگ های مختلف مانند آبی طراحی زیبایی را در این محیط ایجاد کرده است. چسبندگی کنیتکس بسیار بالا بوده و بر روی انواع سطوح سیمانی، بتنی، گچی و فلزی قابل استفاده است.

در مقالات دیگر سایت به تفصیل در مورد کنیتکس و انواع آن و نحوه انجام کنیتکس صحبت کرده ایم. می توانید مطالب ارائه شده در سایت را مطالعه کرده و در صورت تمایل به سفارش یا مشاوره در مورد کنیتکس با شماره های ما تماس بگیرید.

منبع: سایت بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com