بازسازی ساختمان

همه چیز در مورد رنگ کنیتکس

دنیای رنگ کنیتکس و نقاشی ساختمان با تنوع بسیار زیادی روبروست، در حالیکه شما در انتخاب انواع آن برای موقعیت های جغرافیایی، اتاق های مختلف و رنگ نمای ساختمان با محدودیت مواجه نخواهید شد. رنگ کنیتکس که از بهترین های رنگ ساختمان به حساب می آید در این مقاله معرفی می شود. با داتیک عمران بمانید.

کنیتکس

گاهی قصد نقاشی ساختمان خود را دارید، برای شروع حتما چرتکه می اندازید و حساب و کتابی می کنید و با یک حساب سر انگشتی ممکن است به رقم های بالایی برسید که این موضوع شما را از انجام کار مأیوس و شاید منصرف کند. گاهی عدم شناخت از انواع رنگ و قیمت آن ها باعث منصرف شدن، روی آوردن به رنگ های بی کیفیت و یا استفاده از رنگ های گرانقیمت و هزینه بردار خواهد شد.

خب از رنگ چه توقعی دارید؟ در چه بخش هایی از ساختمان قصد دارید بکار ببرید؟ با چه هزینه ای می خواهید ساختمان تان را نقاشی کنید؟  رنگ کنیتکس با انواع با کیفیت خود، کار را راحت کرده و در این زمینه آماده خدمت گذاری به شما است.

رنگ کنیتکس ساختمان

اول می خواهیم رنگ کنیتکس را به شما معرفی کنیم تا بهتر بدانید با چه نوع فرمول و قابلیت هایی سروکار دارید. رنگ کنیتکس به دلیل ساختار مقاوم و با کیفیتی که دارد در سراسر دنیا مشهور است و اگر تا امروز اسم آن را نشنیده اید، بعد از مطالعه این مقاله مشتاق دیدار همایونی اش خواهید شد و شاید هم طالب استفاده از آن در نقاشی ساختمان.

این رنگِ مرغوب، محبوبیتی جهانی داشته و در هر شرایط جغرافیایی با دمای بسیار بالا و سوزان و دماهای بسیار پایین و یخبندان از خود مقاومت نشان داده و تا امروز از هر امتحانی سربلند درآمده است. موادی که در کنیتکس ساختمان استفاده می شود شامل: پرلیت، میک، پنبه نسوز، مواد رنگی و رزین می باشد. وجود رزین های با کیفیت در این رنگ چسبندگی ایجاد می کند به همین علت مقاومت بالایی از خود روی سطوح مختلف نشان می دهد. خب حالا سری به 3 نوع رنگ کنیتکس و قابلیت های آن ها می زنیم تا شما را بیشتر شگفت زده کنیم.

روش ایجاد آستری قبل از رنگ کنیتکس

اگر به راحت بودن نقاشی ساختمان فکر می کنید و قصد انجام آن به دست خودتان دارید، باید بگوییم هر طورهم که فکر می کنید از عهده کار بر می آیید در این مرحله باید از استادان حرفه ای نقاشی ساختمان باشید تا بدانید که وجود هر عیبی در سطوح چگونه رفع می شود. ترک و شیارها، رنگ و کاغذ دیواری قبلی، جای میخِ تابلو های نصب شده هر کدام با مواد و مصالح خاص باید انجام شود. عمق فاجعه زمانی است که دیوار نیاز به بازسازی داشته باشد، پس باید بنای خبره ای هم باشید تا بتوانید دیوار را بتونه و ماله کشی کنید.

توصیه می کنیم بیخیال انجام کار شوید بصورت شخصی شوید و به نقاشان حرفه ای مراجعه کنید، بهتر است از همان ابتدا هزینه هایی را که برای اجرای رنگ در نظر گرفته اید بهینه مصرف کنید، با اینکار هم زحمت خود را کم کرده اید و هم هزینه هایی که صرف می کنید هدر نمی رود. کار را به کاردان بسپارید و تا آخر پروژه بایستید و شاهد اجرای نقاشی باشید تا خیال خود را راحت کنید. برای تهیه مصالح و دستمزد مرمت دیوارهای فرسوده و آسیب دیده هزینه ای علاوه بر نقاشی ساختمان باید به استادکار پرداخته شود.

آستری و پرایمر قبل از رنگ باعث می شود رنگ پوششی یکنواخت و منسجم تری به دیوار و چهره زیباتری به دکوراسیون و نمای ساختمان شما می دهد. خانم ها با خواندن این مقاله حتما موارد مشابهی را به یاد خواهند آورد؛ از جمله: استفاده از زیر سازها قبل از استفاده ی کرم پودرهای آرایشی که چه اثرات شگفت انگیزی در کیفیت آرایش نهایی خواهد گذاشت. بسی تأمل برانگیز بود…

رنگ آمیزی نمای ساختمان

انواع رنگ کنیتکس ساختمانی

کنیتکس روغنی

اگر برای اجرای رنگ ساختمان عجله ای ندارید و سکونت اعضای خانواده بعد از رنگ ساختمان فوری نیست، از رنگ کنیتکس با قابلیت آب گریز بودن که قابلیت استفاده در نمای خارجی و نمای داخلی دارد استفاده کنید. علتِ آنکه گفته شد ساکنین ساختمان پس از اجرای رنگ سریعا در منزل مستقر نشوند بخاطر بوی نامطبوع رنگ کنیتکس روغنی است. از طرفی این رنگ دیرتر خشک می شود چون حلال آن بنزین است و سکونت بلافاصله پس از اجرای رنگ در چنین اتاق یا ساختمانی عواقبی همچون:

1. تنگی نفس مخصوصا برای کودکان و افرادی که آلرژی دارند و ایجاد حساسیت تنفسی

2. قابلیت اشتعال(به علت وجود بنزین در رنگ) حتی با روشن کردن کلید برق و یا جرقه ای کوچک.

پس صبور باشید و اجازه دهید رنگ کاملا خشک شود و بعد به سراغ ساختمان بروید و از نتیجه نهایی و کیفیت رنگ بیشتر لذت ببرید. اگر در شمال کشور و مناطقی که با باران های دائمی یا شدید روبرو هستند، زندگی می کنید، استفاده از رنگ کنیتکس روغنی پیشنهاد ویژه ای برایتان خواهد بود.

کنیتکس پلاستیک

اول از همه باید عرض کنیم خدمت شما اگر در شمال کشور، مناطق کوهستانی و رطوبت خیز زندگی می کنید، فکر استفاده از این رنگ را از سرتان بیرون کنید چون اصلا گزینه خوبی برای محل سکونت شما نخواهد بود. هرچند در نمونه قبلی رنگ مناسب را به شما معرفی کرده ایم. ممکن است با خواندن مزایای آن مشتاق استفاده شوید اما حواستان به خسارت هایی که در پی آن به خود وارد می کنید باشید، از طرفی آسیاب به نوبت! نوبتی هم که باشد نوبت مژده ی داتیک عمران به استفاده از رنگ کنیتکس پلاستیک به ساکنین خونگرم و مهربان مناطق کویری، گرم و خشک است.

نقات قوت رنگ کنیتکس پلاستیک

علاوه بر محاسنی که گفته شد بعد از اجرای رنگ روغن نگران ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن نباشید، این عیوب در رنگ روغنی اکریلیک ظاهر نخواهد شد(مگر عیبی در دیوار وجود داشته باشد که باعث شکاف شود)، اشعه خورشید و عوامل جوی باعث از بین رفتن اثر رنگ، رنگ پریدگی و خرابی آن نخواهند شد. دوام و سختی رنگ عمر آن را طولانی می کند و علت آن همانطور که گفته شد وجود درصد بالایی از رزین در رنگ است که باعث ایجاد چسبندگی قوی در پوشش می شود. صبور باشید تا نتیجه قطعی و نهایی را سه هفته پس از اجرای رنگ مشاهده کنید.

مزایای رنگ کنیتکس پلاستیک

عدم بوی نامطبوع، عدم اشتعال، قابلیت اجرای سریع و آسان و و جود حلال آب در ان. از رنگ کنیتکس پلاستیک در قسمت هایی از ساختمان که در معرض رطوبت و یا نفوذ آب هستند جدا خودداری کنید. نکته مثبت و امتیازی که این نوع رنگ داراست: قابلیت سکونت پس از اجرای رنگ است. اگر نزدیک عید، مراسم، مهمانی و یا یک تحول عظیم برای دکوراسیون منزل هستید از انتخاب این رنگ(البته با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی) پشیمان نخواهید شد. تنوع رنگی و اجرای سریع و آسان کار را بهتر پیش می برد و قطعا از اجرای رنگ راضی خواهید بود(قول داتیک عمران).

رنگ کنیتکس اکریلیک (رنگ نمای کنیتکس اکریلیک)

آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری

بله در این قسمت می خواهیم به معرفی و شناساندن رنگ فوق العاده کنیتکس اکریلیک بپردازیم و شما را مشتری بی چون و چرای این رنگ کنیم. برای این رنگ محدودیت منطقه جغرافیایی، شرایط جوی، سکونت در ساختمان و خلاصه همه موانع برداشته شده و فقط منتظر انتخاب شماست. رنگ کنیتکس اکریلیک  در نوع خود بی نظیر است، از این چه بهتر که این رنگ هم در نمای داخلی و هم نمای خارجی ساختمان کاربرد دارد. ضد آب بوده و عایق رطوبی است، اجرای سریع رنگ و در پی آن سریع هم خشک می شود به همین دلیل می توان به راحتی در نمای  از آن استفاده کرد.

در واقع رنگ کنیتکس اکریلیک به عنوان رنگ نمای ساختمان مشهور و محبوب است و جلوه های بی بدلیلی را می توان با این رنگ نقش زد. این تمام ماجرا نیست شما از بوی بد رنگ در امان هستید و دیگر از آن گریزان نخواهید بود، چرا که رنگ کنیتکس اکریلیک بی بو است و اشتعال زا هم نیست. چه انتخابی مناسب تر و بهتر از رنگ اکریلیک در نمونه کنیکس؟؟

روش اجرای رنگ کنیتکس اکریلیک

اجرای این رنگ با مخزن های پمپ باد و قیف های مخصوص انجام می شود که برای دیوار و سقف کاربرد دارند. سعی کنید قبل از شروع به نقاشی ساختمان؛ کف ساختمان، باغچه، سرامیک، درب و پنجره ها و غیره را به خوبی بپوشانید تا دانه های کنیتکس باعث کثیفی و آلودگی ساختمان نشوند. این فواصل بهتر است تا 15 متری محل اجرای رنگ در نظر گرفته شوند.

قیمت و اجرای رنگ کنیتکس

رنگ کنیتکس با مزایایی که گفته شد در هر سه نوع خود قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. در اجرای رنگ به علت آسانی اجرا و سهولت در ساخت آن، نقاشان ساختمان بهترین قیمت ها را برای رنگ به شما پیشنهاد خواهند داد. دغدغه ای برای انتخاب رنگ نداشته باشید، چرا که همه شرایط مهیا است و فقط کافیست پا در میدان نهید و کار نقاشی ساختمان را شروع کردندی.

اجرای رنگ نما

اجرای رنگ کنیتکس توسط داتیک عمران

برای اجرای هر رنگی درصد غلظت مشخصی از رنگ و حلال باید ترکیب شوند، جدا از چگونگی ترکیب رنگ ها، گرفتن ریز ذرات موجود در رنگ و ایجاد رنگی یکنواخت و ایده آل که خود جای بحث دارند، اگر میزان ترکیب رنگ و حلال به خوبی انجام نشود، متاسفانه شاهد از بین رفتن رنگی که برای اجرای آن هزینه و زمان صرف کرده اید خواهید بود. استادان نقاشی ساختمان در شرکت داتیک عمران با انواع رنگ کنیتکس به خوبی آشنا هستند و این دانش را طی سالیان تجربه و خدمت به دست آورده اند.

داتیک عمران طی 15 سال فعالیت صادقانه، نقاشی ساختمان را با مرغوب ترین رنگ ها و با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ارائه نموده است و آماده همکاری با تمامی قرار دادهای دولتی، شخصی و خصوصی جهت اجرای رنگ های ساختمانی می باشد. از داتیک عمران بهترین ها را با ضمانت بخواهید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش رنگ آمیزی با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۲۶۸۵۰۲۶۴

۰۲۱۸۸۶۴۸۸۹۳

نویسنده: آمنه ظریفی

گروه تولید محتوای تیم طراحی سایت باران

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com