بازسازی ساختمان

اجرای کنیتکس در رشت

کنیتکس در آبسرد

کنیتکس می تواند پوششی مناسب برای نمای خارجی خانه باشد و علاوه بر زیبایی دارای مقاومت بسیاری نیز می باشد. شما می توانید نسبت به اجرای کنیتکس در رشت اقدام نموده و محیط های خارجی و داخلی خانه خود را با این نوع پوشش به زیبایی بپوشانید. این رنگ های در انواع مختلفی در بازار موجود بوده و می تواند با توجه به نوع محیط مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه سعی می کنیم ضمن معرفی انواع رنگ کنتکس بتوانیم به درستی ویژگی ها و موارد استفاده هر کدام را برشمرده تا شما بتوانید نسبت به استفاده از این پوشش ها تصمیم بهتری بگیرید.

رنگ های کنیتکس به نوع کلی رنگ کنیتکس روغنی و کنیتکس پلاستیک و کنیتکس اکرولیک تقسیم می شود. کنیتکس روغنی برای شهرهای چون چالوس بسیار مناسب بوده و در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم می باشد. این نوع رنگ بر پایه بنزین می باشد و به همین دلیل کار کردن با آن دقت زیادی را لازم دارد اتفاقی در هنگام اجرا به وجود نیاید. از سویی دیگر این رنگ بوی بدی را نیز دارد که سبب می شود تا بعد از اجرا امکان استفاده سریع از محیط نباشد و در آخر هم اینکه به سرعت این نوع رنگ خشک نمی شود و زمان زیادی برای خشک شدن لازم دارد.

اجرای کنیتکس در رشت

نوع دوم رنگ که برای اجرای کنیتکس در چالوس مناسب نمی باشد کنیتکس پلاستیک می باشد که در برابر آب آسیب پذیر می باشد. این نوع رنگ بر پایه آب بوده و به همین دلیل نیز بوی بدی نمی دهد و می شود بعد از استفاده و اجرای رنگ کنیتکس از محیط مورد نظر استفاده نمود. این رنگ خطری در هنگام اجرا نداشته و به سرعت نیز خشک می شود. و قیمت آن نیز پایین تر می باشد. نوع وم هم رنگ کنیتکس اکرولیک می باشد که هم بر پایه آب بوده و سریعت خشک می شود و هم اینکه ضد آب می باشد.

در مورد ویژگی های کلی رنگ کنیتکس باید این را بدانید که رنگ کنیتکس می تواند برای فضاهایی که دیوار های آن دارای ترک و یا موج می باشد بسیار مناسب بوده و به همین دلیل نیز ایرادات سطح را به خوبی می پوشاند. در صورتی که پوشش ها و یا رنگ های دیگر برای اجرا نیاز دارند تا این ایردات قبل از شروع کار برطرف شود. از طرف دیگر رنگ های کنیتکس مقاومت بالایی در برابر آسیب ها و کثیفی دارند و از این رو برای محیط های شلوغ مناسب می باشد.

در نهایت باید این را بدانید که رنگ های کنیتکس از نظر بافت به سه دسته ریز دانه و دانه متوسط و درشت دانه تقسیم می شوند که سبب می شود تا مطابق سلیقه و نیاز بافت کنیتکس متفاوت از یکدیگر باشد. گروه ساختمانی داتیک عمران نمونه کارهای بسیاری در شهرهای شمالی داشته و رضایت مشتریان را جلب نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر برای اجرای کنیتکس در چالوس و شهرهای اطراف می توانید با شماره های شرکت تماس نموده و ضمن مشاوره رایگان استعلام قیمت کنیتکس را درخواست نمایید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com