بازسازی ساختمان

کنیتکس اکریلیک و بررسی مزایا و معایب آن

کنیتکس اکریلیک و بررسی مزایا و معایب آن

از جمله انواع کنیتکس که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد رنگ کنیتکس اکریلیک می باشد که به دلیل مزیت های بیشماری که دارد در مقایسه با انواع دیگر کاربرد ها و استفاده های بیشتری را نیز دارا می باشد. این پوشش برای سطوح مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و ما قصد داریم تا در این مقاله در مورد کنیتکس اکریلیک و همچنین مزایا و روند اجرای آن صحبت نماییم.

کنیتکس اکریلیک همانند دیگر انواع کنیتکس دارای بافت های مختلف و قابل لمسی بوده و بیشتر برای نمای ساختمان استفاده می شود. کنیتکس بر پایه کلیک آبی بوده و همچنین حلال شیمیایی را ندارد که خود توانسته یک سری ویژگی های مثبت دیگری را به آن اضافه نمایید. سرعت خشک شدن اینو کنیتکس بالا بوده و باید سریع اجرا شود تا مشکلات احتمالی به وجود نیاید.

مزیتهای کنیتکس اکریلیک

به دلیل آنکه این رنگ دارای حلالیت در آب بوده یک سری ویژگی هایی همچون عدم بروز آتش سوزی در هنگام اجرا را دارا میباشد سبب شده تا در هنگام اجرا خطرات احتمالی کاهش پیدا نماید. از سوی دیگر رنگ دیگر بوی بدی در هنگام اجرا و بعد از آن نداشته و میتوانید بعد از اجرا شدن کنتکس از محیط مورد نظر سریع استفاده نمایید. لازم به ذکر میباشد این رنگ دارای جلوه های بسیار زیبا و چشم نواز بوده که می تواند هر سطحی را یک عنصر زیبا تبدیل نماید. در صورتی که کنیتکس اکریلیک به درستی اجرا شده و به خوبی نگهداری شود مشکلات احتمالی کاهش یافته و طول عمر بسیار زیادی را خواهد داشت.

کنیتکس اکریلیک و بررسی مزایا و معایب آن

سوی دیگر امکان شستشوی این پوشش گستر بوده و می توانید با آب در صورت کثیف شدن آن را بشویید و در برابر نفوذ آب مقاومت بسیار زیادی را دارا می باشد. مقاومت قلیایی این رنگ بسیار زیاد بوده و همچنین در برابر سایش نیز مقاومت مناسبی را دارا می باشد از سوی دیگر رنگ سازگار با محیط زیست بوده و ترکیباتی که در آن استفاده شده سبب آسیب به محیط زیست نمی گردد. شما میتوانید این کنیتکس را بر روی هر دوستی چون سیمان و بتن و گچ استفاده نموده و بدانید که این پوشش در برابر نور خورشید و اشعه یووی مقاوم میباشد.

بررسی روند اجرای کنیتکس اکریلیک

برای اجرای کنیتکس اکریلیک همانند دیگر کنیتکس و پوشش ها باید سطح مورد نظر را بررسی نموده و اگر بر روی آن ترکی بود ابتدا آن را برطرف کرده و سپس نسبت به ادامه مراحل اقدام نمایید. مراحل بعدی نیز شامل آماده سازی سطح می باشد یعنی اگر رطوبتی بر روی آن وجود دارد خشک شده و اگر بر روی آن گرد و بادی وجود دارد تمیز شود تا چسبندگی کنیتکس افزایش یافته به کیفیت اجرا نیز به بالاترین سطح برسد. شما می توانید یک لایه پرایمر را برای جلوگیری از زرداب شدن استفاده نموده و بعد از آن با کمک دستگاه‌های کنت باش و کمپرسور رنگ نسبت به اجرای کنیتکس اقدام نمایید. دقت و تجربه در این کار بسیار مهم میباشد تا کنیتکس به یک اندازه و با یک ضخامت در همه جا پخش شده و فشار هوا را کنترل نمایید. سوی دیگر می توانید لایه رنگ کنیتکس را نیز انجام داده و صبر نمایید تا لایه اول خشک شود و سپس لایه دوم را اجرا کنید. برای این کار نیز باید به ماسک تنفسی و لباس کار و دستکش مخصوص عینک دسترسی داشته باشید و بدانید که سرعت خشک شدن این که زیاد بوده و باید سریعاً کنیتکس مصرف شود.

کنیتکس اکریلیک و بررسی مزایا و معایب آن

معرفی چند کاربرد  کنیتکس اکریلیک

این کنیتکس به خاطر داشتن ویژگی های بسیار زیادی که به آن اشاره نمودیم در مقایسه با دیگر کنیتکس ها دارای استفاده های بسیار زیادی بوده و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد از جمله ای که بر روی انواع سطوح آجر و سیمان و بتن و چوب استفاده شده و همچنین می‌تواند برای سطوح داخلی و خارجی و یا اطراف استخر استفاده شود.

برندهای مختلف کنیتکس اکریلیک

 کنیتکس ها می توانند توسط تولید کننده ها و یا شرکت های مختلف در بازار عرضه شود و همچنین دارای کیفیت های مختلفی می باشد که می توانید با استفاده از سوال از فروشنده بهترین برندهای بازار را بشناسید. از سوی دیگر اینکه تکتا می تواند دارای دانه بندی های مختلف چون ریزدانه و درشت و متوسط دانه بوده تا بافت های مختلفی را برای ساعت شما به وجود بیاورد. در بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی در بازار عرضه شده و رنگ بندی های گوناگونی را دارا می باشد.

محتوا : سایت بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com