بازسازی ساختمان

رنگ کنیتکس پلاستیک و مزیت های آن

رنگ کنیتکس پلاستیک و مزیت های آن

یکی از انواع دیگر کنیتکس ، کنیتکس پلاستیک می باشد که به دلیل آن که بر پایه آب بوده یک سری ویژگی ها شامل مزیت های مهم و معایبی که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد دارا می باشد. از جمله این مزیتها می‌توان به بدون بودن و همچنین عدم بروز آتش سوزی و احتمال اشتغال اشاره نمود و از سوی دیگر با توجه به آنکه این پوشش بر پایه آب بوده باید در فضاهای داخلی و یا غذاهایی که رطوبت بسیار کمی دارد استفاده شود.

در مورد ترکیبات کنیتکس پلاستیک نیز باید بگوییم که این پوشش از انواع رزین های کوپلیمر و بی کربنات کلسیم در مشهد های بالا و همچنین ضد قارچ و ضد روی و فرمانی و الیاف مصنوعی در گریدهای مختلف ساخته شده است و همین امر نیز منجر به ایجاد یک سری ویژگی ها شده است که در ادامه به آنها می پردازیم.

بررسی ویژگیهای کنیتکس پلاستیک

این پوشش با توجه به اینکه بر پایه آب بوده احتمال بروز آتش سوزی را نداشته و می توانیم در هر محیط و سطح داخلی از آن استفاده نمایید و از سوی دیگر با توجه به آن که بر پایه آب میباشد بوی نامطبوع نداشته و می توانید بلافاصله بعد از اجرا از محیط مورد نظر استفاده نمایید و برای محیط های پر رفت و آمد بسیار گزینه مناسبی است. این پوشش به سرعت خشک شده و با توجه به آن که آب گریز می باشد باید دقت شود تا در معرض آب قرار نگیرد زیرا چسبندگی آن از بین خواهد رفت.

رنگ کنیتکس پلاستیک و مزیت های آن

نحوه اجرای پوشش کنیتکس پلاستیک

اولین و مهمترین نکته این است که زیر سازی به نحو مطلوب انجام شده و اگر ترک های بسیار بزرگ به سوراخ های عمیق بر روی آن وجود دارد این موارد برطرف شده و در مرحله بعد میتوانید برای افزایش چسبندگی به کیفیت اجرای بالا نسبت به وجود آمدن گرد و غبار از روی سطح و از بین بردن رطوبت اقدام نمایید زیرا این موارد بر روی یک چسبندگی و در نهایت کیفیت اجرا تاثیر مستقیم دارد.

با توجه به اینکه این پوشش بر پایه آب بوده شما می توانید با اضافه کردن مقداری آب و آن لذت اینکه اینتکس را تغییر داده و به حد نیاز خود برسانید. از سوی دیگر برای اینکه کیفیت اجرا بالاتر برود یک لایه پرایمر مخصوص بر روی سر قبل از اجرای لایه اصلی انجام دهید تا از تبله کردن و ریزش و زرد آب جلوگیری کند. برای اجرا نیز شما می توانید از ابزار مختلفی چون کمپرسور و کنیتکس  پاش استفاده کنید که سبب می‌شود تا سرعت اجرا بالاتر رفته و همچنین بتوانید با دقت بهتری سطح مورد نظر را پوشش دهید. زمان مورد نیاز برای خشک شدن شکل ساعت بودم برای استحکام کافی کفته نیاز لازم است. ضمن اینکه باید به صورت مناسب نگهداری شود زیرا این پوشش آبگریز نمی باشد.

رنگ کنیتکس پلاستیک و مزیت های آن

معرفی محصولات مختلف کنیتکس پلاستیک

با این که این پوشش کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد اما همانند دیگر انواع کنیتکس دارای رنگبندی های مختلف و دانه بندی های مختلفی چون ریزدانه و درشت دانه و متوسط دانه بوده که بافت های مختلفی را برای سطح مورد نظر شما به وجود می‌آورد. سدهای کنیتکس به صورت ۲۰ کیلوگرمی بوده و دارای پلمپ سربی نیز می‌باشد و برای نگهداری شما باید آن را در دمای بالای صفر درجه سانتی گراد نگهداری نموده و از تابشمستقیم نور خورشید نیز خودداری نمایید زیرا باعث می‌شود تا حلال های موجود در کنیتکس تبخیر شده و حالت خمیری پیدا کرده و قابلیت استفاده نداشته باشد. 

محتوا : سایت بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com