بازسازی ساختمان

انواع شرکت تولید کننده کنیتکس

کنیتکس در بومهن

لازم است تا در مورد شرکت های مختلف تولید کننده کنیتکس در این مقاله صحبت نماییم تا ضمن شناخت آنها از محصولاتی که این شرکت ها در بازار عرضه کرد نیز اطلاع یابید. این محصولات کنیتکس در انواع مختلفی و دسته‌ بندی چون کنیتکس روغنی و کنیتکس اکریلیک و کنیتکس پلاستیک تقسیم شدند و در بازار موجود می باشد که می توانید آنها را خریداری نمایید.

رنگهای کنیتکس دارای دانه بندی های مختلفی نیز می باشد که شامل بدون دانه و ریزدانه و متوسط دانه یا درشت دانه می باشد که بافت مختلفی را برای سطح مورد اجرا به وجود آورده که لازم است در هنگام خرید به این دانه بندی توجه داشته باشید. کیفیت رنگهای کنیتکس متنوع بوده و لازم است بسته بندی محصول را به دقت بخوانید زیرا ممکن است دارای کیفیت های مختلفی چون صادراتی ممتاز یا سوپر باشد.

رنگ اطلس

شرکت رنگ اطلس در زمینه تولید انواع رنگ ساختمانی و رنگ کنیتکس نمای ساختمان سابقه بسیار داشته و محصولات کنیتکس اکریلیک این شرکت برای فضاهای پر ترددی چون بیمارستان و دانشگاه و مدارس می تواند استفاده شود. این محصول ارائه شده بر پایه آب بوده و به همین دلیل قابل اشتعال نبوده و بوی بدی را نیز ندارد و می‌تواند به سرعت نیز خشک شود و از سوی دیگر گزینه مناسبی برای سطوح داخلی و خارجی بوده و  اجرای آن آسان می باشد و هر کیلوگرم از این رنگ کنیتکس 1.5 متر مربع را میپوشاند.

ساندورا

برند دیگری که در زمینه تولید رنگ کنیتکس فعالیت می نماید برند ساندورا بوده که از محصولات آن می توان به کنیتکس نمای ساختمان اشاره نمود که می‌تواند زیبایی و مقاومت زیادی داشته باشد. محصولات این شرکت در بسته بندی های مختلف چون سه و نیم کیلوگرمی و ۱۰ کیلوگرمی و ۲۰ کیلوگرمی در ظروف پلاستیکی عرضه می شود و می توانید برای اجرای آن از پیستوله و قلم مو و غلطک استفاده نمایید. سطح رنگ ۴ ساعته و عمق آن نیز ۲۴ ساعته خشک می شود.

انواع شرکت تولید کننده کنیتکس

صهبا کنیتکس

شرکت دیگری که میخواهیم نام ببریم شرکت صهبا کنیتکس بوده که سابقه طولانی در تولید انواع محصولات کنیتکس داشته و کنیتکس های روغنی و کنیتکس اکریلیک را تولید می نماید و محصولات این شرکت صادر نیز می‌شود. به طور مثال از محصولات این شرکت می توان به کنیتکس اکریلیک واتر بیس صهبا و کنیتکس اکریلیک صادراتی صهبا و کنیتکس اکریلیک سوپر صادراتی صهبا اشاره نمود.

جهان کنیتکس

برند دیگر جهان کنیتکس می باشد که سابقه بیش از چند دهه در زمینه تولید انواع رنگ کنیتکس از جمله رنگ کنیتکس پلاستیک و رنگ کنیتکس روغنی و رنگ کنیتکس اکریلیک داشته و محصولات متنوع این شرکت در بازار داخل بسیار می باشد. از محصولات متنوع این شرکت باید به کنیتکس سوپر صادراتی اشاره نمود که دارای ظرف فلزی و درب قرمز رنگ می باشد و کیفیت بالایی داشته و ۱۵ سال گارانتی میباشد.

محصول دیگر این شرکت اینتکس ممتاز صادراتی بوده و همانند محصول دیگر در بسته بندی فلزی ۲۰ کیلوگرمی و با پلمپ سربی کارخانه عرضه شده و دارای درب زرد می‌باشد و همچنین دارای ۱۰ سال گارانتی است. ترکیبات این کنیتکس ها شامل انواع رزین های اکریلیک و الیاف های مصنوعی در گرید های مختلف و اکسید زنگ و بی کربنات کلسیم و فرمالین می باشد. این شرکت محصولات متنوع دیگری چون کنیتکس اکریلیک سهند و کنیتکس روغنی ممتاز را نیز تولید کرده است.

نیو کالر

برند نیو کالر نیز در زمینه تولید انواع رنگ ساختمان و رنگ کنیتکس فعالیت داشته که از جمله محصولات تولید شده این شرکت می توان به کنیتکس اکریلیک بدون دانه و کنیتکس اکریلیک و سوپر کنیتکس اکریلیک اشاره نمود. این محصولات بر پایه آب بوده و بدون بو می باشد و در هنگام اجرا نیز احتمال آتش سوزی وجود ندارد و بیشتر در رنگ سفید عرضه شده که با اضافه کردن مادر رنگ می توان رنگ آنرا تغییر داد.

کوپرات کنیتکس

برند کوپرات کنیتکس نیز در زمینه تولید و عرضه انواع رنگ کنیتکس فعالیت داشته و این محصولات در بسته بندی های مختلف 4 و 12 و 20 کیلوگرمی تولید می شود و دانه بندی آن نیز متوسط می باشد.محصولاتی شامل کوپرات کنیتکس ممتاز دانه متوسط و کوپرات کنیتکس ممتاز صادراتی دانه متوسط از جمله این محصولات است که برای فضاهای مختلفی چون رستوران ها و سازه های بتنی و تونل ها امکان استفاده دارد. این رنگ های کنیتکس قابل شستشو بوده و سرعت خشک شدن بالایی را نیز دارد.

پارس دکو

شرکت پارس دکو نیز در زمینه تولید کنیتکس فعالیت داشته و محصولات این شرکت متنوع بوده و کنیتکس نیو و کنیتکس ممتاز از جمله این محصولات است که دارای دانه بندی های مختلف بوده و نوع بدون دانه سطح یکنواخت را به وجود می آورد و نوع دانه بندی ریز یا متوسط نیز سطحی بافت را ایجاد می نماید و از سوی دیگر امکان پوشاندن لک و ترک های سطح را نیز دارند. 

البته شرکت های دیگری چون مشکات و افشار تهران و سولماز کنیتکس نیز در زمینه تولید کنیتکس فعالیت داشته و محصولات آنها نیز در بازار موجود می باشد. شما می توانید مقالات دیگر سایت از جمله بررسی مزایا و معایب کنیتکس و قیمت کنیتکس را مطالعه نمایید و برای مشاوره رایگان با شماره های ما تماس حاصل نمایید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com