بازسازی ساختمان

آموزش پتینه کاری با هزینه قسطی

آموزش پتینه کاری هر کدام از وسائل برقی آشپزخانه باید دارای  مدیریت پیمان یک پریز مجزا باشد از نکات مهم در ایمنی آشپز خانه ، سیستم اتصال به زمین یا ارت می باشد علاوه بر سیم فاز و نول سیم سومی نیز وجود دارد که انرا سیم اتصال به زمین می نامند که استفاده از آن در آشپز خانه بسیار ضروری و حیاتی است .
همچنین وجود آب سرد و گرم برای ظرفشویی و ماشین لباسشویی از ملزومات آشپز خانه است . باید توجه داشت برای آب گرم در لوله ، یکی را رفت و یکی را برگشت در نظر می گیرند تا آب گرم لازم در سریعترین زمان ممکن در اختیار باشد . همچنین باید توجه داشت که لوله های فاضلاب آشپز خانه جهت ظرفشویی ف لباسشویی و کفشوی آشپزخانه تعبییه شود.
همچنین تعیین مسیر لوله گاز و تعبیه مکان مناسب آن جهت اتصال به اجاق مهم و ضروری است .

در و پنجره در آشپز خانه

آشپزخانه اگر اوپن نباشد دارای در است  شکل کلی در آشپزخانه باید دارای سطحی صاف و رنگی براق باشد پنجره به منظور تامین نور و همچنین تهویه هوای آشپزخانه عنصری لازم و ضروری است ف بعلاوه برای تهویه بهتر آموزش پتینه کاری در آشپزخانه بهتر است از هواکش هم استفاده شود.

کابینت در آشپز خانه

کابینت در 2 نوع پوبی و فلزی طراحی و ساخته می شود به دلیل جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی همچنین به منظور ایجاد استحکام بیشتر در ساخت بدنه کابینت های فلزی و چوبی از فلزات رنگی و صفحات مرغوب چوبی استفاده می کنند .
انواع مدل های کابینت به دو صورت زمینی و هوایی وجود دارد عمق کابینت زمینی معمولا 50-60 و هوایی 40- 50 سانتی متر است  معمولا روی کابینت را با صفحات سنگی و یا صفحات ام دی اف با پوشش ملامینه می پوشانند.
index

میز و صندلی در آشپز خانه

صندلی های داخل آشپز خانه باید به دلیل استفاده کوتاه مدت از آن سبک بوده و براحتی جابجا شود .موارد کاربرد این صندلی ها  محصرا در آشپزخانه است میز در آشپزخانه دارای اشکال و ابعاد گوناگون بوده و بر حسب وسعت ویا محدودیت فضا و سلیقه افراد انتخاب و تهیه می شوند .

معماری داخلی همین طور که از اسم اش پیداست ، تخصصی است که مربوط به فضای داخلی ساختمان ، آپارتمان ، دفتر کار ، فروشگاه و نمایشگاه و ویلا و…. مربوط است و مانند معماری کل ساختمان ، شامل تمام بخش های سازه ف تاسیسات ، مصالح ، رنگ ، ترکیب بندی و …… اما در داخل فضا می باشد.
به بیانی سادهتر می توانیم معماری داخلی را طراحی اجزا ثابت فضای آموزش پتینه کاری داخلی و دکوراسیون داخلی را چگونگی چیدمان اجزاء متغیر آن تعریف کنیم.
یک معمار داخلی ابتدا فضای داخلی را به گونه ای که پاسخگوی عملکرد ، نیازها ، رفتار ها ، و اقلیم و….باشد طراحی کرده و سپس به چگونگی تعریف حس آن فضا از منظر نور ، رنگ ، مبلمان و اشیا می پردازد.
نباید فراموش کرد که معماری داخلی می تواند می تواند بر سازه و مقطع معماری تاثیر بگذارد .
یک معمار داخلی مانند یک معمار نیاز دارد تا با مباحثی مانند سازه ، عملکرد ، مقیاس فضایی ، ارتفاع دیوارها و سقف ها ، تاسیسات داخلی فضا آشنایی داشته باشد . در حقیقت وظیفه معمار داخلی بسیار فراتر از مبلمان داخلی فضا و تعیین رنگهای داخلی آن دانست .
دکوراتور و طراح داخلی می تواند به یک معمار داخلی در چیدمان فضایی بسیار کمک کند اما نمی تواند به راحتی کارکرد و عملکرد داخلی یک فضا را تعریف و یا تعیین کند چرا که عملکرد داخلی نیاز به تاسیسات ، نور ، آکوستیک ، نیاز های اقلیمی و انسانی و ….. دارد که حتما باید توسط معمار داخلی باید طراحی و پیش بینی شود.
امروزه در مباحث بازسازی و مرمت بحث بازسازی و احیا و یا تغییر عملکرد مطرح ااست که معمولا توسط باز سازان و مرمت گران انجام می شود اما بهتر است این امور توسط معماران داخلی مسلط به قوانیین طراحی معماری انجام پذیرد و یا حداقل آز ایشان به عنوان مشاور استفاده گردد.
بنابر این معماری داخلی بسیار فراتر از یک چیدمان ساده و سریع فضاست . معمار داخلی با ایجاد پتانسیل ها و محدودیت ها در المانهای ثابت فضا دخل و تصرف کرده و پس از این مرحله چیدمان اجزاء متغیر می تواند به نقاشی ساختمان ایجاد حس فضا بسیار کمک کند.

در معماری داخلی ما تنها به دنبال چیدمان های گوناگون مبلمان متغیر، کف سازی و …. نیستیم، بلکه به دنبال ایجادفضایی از طریق تعاریف فضایی و طراحی مبلمان های ثابت آن فضاها هستیم، تا بتوانند حوزه و عملکرد یک فضا را دقیق تر تعریف کند، به دنبال نور گیری ها، اختلاف ارتفاع ها ، جلو و عقب رفتگی ها و شکل و فرم کلی فضاها هستیم، تا بدون آموزش پتینه کاری مبلمان  متغیر نیز بتوانیم عملکرد و  شخصیت فضایی آن را تشخیص دهیم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com