بازسازی ساختمان

آموزش پتینه کاری زیر نگاه مشتری

بازسازی ساختمان شکل پنجره ها ، ارتفاع فضا ، فرم مبلمان های موجود آموزش پتینه کاری در فضا ، رنگ فضا ، بافت ها و مصالح موجود در آن، میزان نورگیری و حتی محدوده ی تعریف شده ی دید که به وسیله ی پنجره ها تعیین می شود،همه می توانند در بیان ایده طراح داخلی به مخاطب خود تاثیر گذار باشند.
فضا های مختلف با عملکرد ها و کارکرد های مختلف می توانند هدف اصلی یک معمار در خلق اثرش باشند. هماهنگی بین معمار و معمار داخلی سریع تر و حرفه ای تر می تواند این هدف را برآورده کند.

در این مرحله از معماری در واقع ما به دنبال شکل دهی فضایی هستیم  که  به تک تک عملکرد ها ی مورد  نیاز ان فضا جواب داده و مناسب آن ها طراحی شود . بالطبع هر عملکردی مبلمانی دارد که باید در ان فضا چیدمان شود و طبیعتا مبلمان ها نیز به نوبه خود بر اساس فضا ی ایجاد شده طراحی و یا خریداری می شوند.

7236

هماهنگی رنگ ، شکل ، فرم و تناسبات مبلمان متغیر با مصالح ، تناسبات و شکل و فرم فضا در بیان ایده ی آن بسیار تاثیر گذار هستند.
در اکثر موارد معماری داخلی بر اساس نیاز و عملکرد فضای مورد نظر طراحی می شود مگر مواقعی که به فضاهای چند عملکردی نیاز داریم مانند یک سالن نمایشگاهی که در حالت معمولی تنها یک سالن با یک چیدمان آموزش پتینه کاری متغیر برای عملکرد های مختلف ، که البته عملکرد های شبیه به هم در آن فضا نیز اتفاق می افتد.

می توان گفت که در بسیاری از موارد معمار داخلی تاثیر مستقیم بر روی معماری خارجی ساختمان دارد و حتی گاهی ابتدا درون ساختمان با عملکرد مورد نظرش شکل می گیرد و بعد پوست ساختمان بر روی این عملکرد مینشیند
معماری داخلی مستقل از قرن 19 به بعد جزء جدایی ناپذیر معماری شد که به صورت تخصصی و خاص به آن توجه می شد و امروز تبدیل به یک رشته مستقل در معماری شده و نیازمند پیش فرض های علمی و تخصصی فراوانی مانند سازه ، اقلیم ، نور ، رنگ شناسی ، مصالح شناسی ، هنر . …. می باشد.
حتی می توان گفت معماری داخلی فراتر از دانش علمی و اجرایی ، تجربه خلق فضا می باشد که در چارچوب اصول آن ایجاد می شود.
معماری امروز ترکیبی هنرمندانه از درون و بیرون ساختمان می باشد. تاثیر آموزش پتینه کاری هر کدام از این دو بر یکدیگر می تواند فضایی خاص ، متفاوت و هماهنگ را ایجاد کند که دیگر در معماری امروز یک ضرورت است تا تنها یک تجربه .

بنابراین می توان گفت معماری داخلی درون ساختمانی است که در دل شهر ، روستا ، و ….قرار گرفته و خیلی ها از وجود آن غافل هستند و نا خواسته در آن زندگی می کنند.
معماری داخلی از جمله تخصص های است که فرا گرفتن آن برای هر شخصی که علاقه مند به محیط زندگی اش باشد مفید و کاربردی است.
اگر به درون معماری مانند یک موجود زنده و نه یک حادثه اتفاق افتادنی بنگریم بی شک نحوه برخورد و رویکرد ما با آن متفاوت خواهد شد و خواهیم فهمید که حتی درون یک کیوسک روزنامه فروشی نیز نیازمند به معماری داخلی است چه برسد به بناهایی که  در امروز حتی به درون آنها فکر هم نمی شود و فقط خطوط پلان هستند که با ارتفاع گرفتن از کف ، درون معماری را خواسته تا نا خواسته شکل می دهند.
جالب اینکه امروزه تخصص های دیگر معماری نیز به سمت معماری داخلی روی آورده اند و فضا را از درون به بیرون طراحی می کنند.
البته در گذشته و در معماری سنتی کشوری مانند ایران فضای داخلی بسیار ارزشمند بوده و همواره به دنبال خلق و مخاطب به دنبال کشف فضا بوده و بر خلاف امروز معماری به معنای کامل از درون به بیرون طراحی می شده بازسازی ساختمان و حاصل آن شاهکارهایی بزرگ در ایران است که حتی در جهان امروز مثال زدنی است.

سالهاست که انسان در فضایی با نام خانه زندگی می کند ، این نام برای انسان یادآور آرامش ، امنیت و هویت است . تا جایی که حتی برای نام بردن  وطن خویش نیز از این نام مدد می جوید.
این فضای دلنشین با 3 عنصر کف ، سقف و دیوار شکل می گیرد که این 3 عناصر تشکیل دهنده هر فضایی می باشند.
در بین تمامی فضاهایی که در آنها کار طراحی داخلی انجام می گیردفضای مسکونی بحث انگیز ترین فضا به حساب می آید، چرا که علاوه بر اطلاعاتی که طراح از انها برای طراحی استفاده می کند، سلیقه آموزش پتینه کاری شخصی افراد استفاده کننده از آن فضا نیز در طراحی دخیل است و این تا حدی کار را سلیقه ای و پیچیده می کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com