بازسازی ساختمان

آموزش پتینه کاری با مصالح عالی

مدیریت پیمان وجود آشپزخانه در فضای مسکونی ضروری است. آشپزخانه باید در ارتباط آموزش پتینه کاری نزدیک با ناهارخوری و ورودی باشد. برای تهیه غذا روی سطح میز ها باید حتما جای کافی وجود داشته باشد. برای هر مرکز کار ، یک پریز جداگانه لازم است .
تهویه هم بصورت طبیعی و هم بصورت مصنوعی از ضروریات آشپزخانه است .
اشپزخانه باید در ارتباط نزدیک با سرویس های بهداشتی باشد . جهت باز شدن درهای کابینت، بایستی خلاف حرکت شخص در آشپزخانه باشد.
آشپز خانه بهتر است در نمای شمالی ساختمان واقع شود.
مثلث کار در آشپزخانه
در آشپزخانه سه فعالیت عمده انجام می شود که عبارتند از نگهداری از مواد غذایی ، شستشو و پخت و پز .
به عبارت دیگر مثلث کار آشپزخانه از 3راس یخچال ، سینک ظرفشویی، و اجاق گاز تشکیل میشود . رفت و آمد در آشپز خانه باید از مثلث کار ف جدا باشد.
اشکال مختلف آشپزخانه
آشپزخانه اوپن ، که امکان مشاهده قسمتهای دیگر خانه  را فراهم می کند.
آشپزخانه ال  که قابلیت عملی برای اوپن شدن را دارد.
آشپزخانه وی  که مثلث کار در آن دارای سه ضلع عمود بر هم است ، از یک آموزش پتینه کاری ضلع آن می توان برای اوپن کردن آشپزخانه استفاده کرد.
آشپز خانه خطی  که در آن همه وسایل در یک خط قرار می گیرند و در ارتباط با هم هستند . در این شکل از آشپزخانه مثلث کار وجود ندارد.
آشپزخانه کریدوری   که در آن وسایل در دو طرف چیده می شوند و امکان اوپن شدن در آن وجود ندارد.
آشپزخانه شبه جزیره ای که از یکطرف کاملا باز و از طرف دیگر به نحوی بسته است و اطراف آن نیز بسته است .
546456
آشپزخانه  جزیره ای   که در آن  یکی از وسایل مثلث کار در یک ضلع قرار گرفته است و بقیه می توانند در سه ضلع دیگر قرار گیرند.

پیوستگی مصالح : چون مواد متشکله فولاد همگن و پیوسته هستند لذا در لرزه های ناشی از وقوع زلزله آسیب کمتری خواهند دید  اما متاسفانه در هر لرزه قطعات بتنی ، به پوشش های بتنی روی میلگردها آسیب وارد شده و ترک هایی ایجاد می گردد که موجب تضعیف قطعه بتنی میشود که در پس لرزه های بعدی احتمال تخریب کلی سازه بتنی وجود دارد.

-وزن : میانگین وزن سازه فولادی 250 تا 390 کیلو گرم بر متر مربع است در حالی که آموزش پتینه کاری در ساختمان های بتنی این وزن میان 480 تا 780 کیلو گرم می باشد و این می تواند مزیتی بسیلر مهم جهت استفاده از فولاد باشد .
-اشغال فضا : ستون و تیر های فولادی در مقایسه با سازه بتنی فضای کمتری را اشغال می کند به عبارتی پرت فضا در سازه های فولادی نسبت به بتنی بسیار کمتر بوده  و از این نظر خصوصا در شهرهایی که قیمت زمین گران است از اهمیت  بیشتری برخوردار است .
-امکان مقاوم سازی : امکان مقاوم سازی و ترمیم و تقویت سازه  های فولادی که در اثر خطای محاسباتی و اجرایی اتفاق می افتد  وجود دارد اما این عمل در سازه های بتنی یا غیر ممکن است یا پر هزینه .
-شرایط اجرا : اجرای سازه های فولادی نسبت به بتنی سهل تر است .
-زمان اجرا : سازه های  فلزی را در زمانی کوتاهتر نسبت به سازه بتنی می توان اجرا نمود.
-هدر روی متریا ل : به دلیل اینکه قطعات اسکلت فلزی در کار خانه تولید میشود پرت مصالح نسبت به سازه بتنی کمتر اتفاق می افتد .
-مقاومت در برابر حرارت : یکی از محدودیت های بزرگ سازه های فولادی مقاومت پایین آنها در مقابل حرارت است .
-خوردگی در مقابل عوامل خارجی : یکی دیگر از ضعف های اساسی مصنوعات و سازه های فلزی مقاومت پایین آنها در برابر عوامل جوی مانند رطوبت است که باعث خوردگی  آنها شده و از عمر و ابعاد مفید آموزش پتینه کاری آنها می کاهد در ضمن هزینه نگهداری و محافظت آنها در مقابل این عوامل بالاست .
-جوش نامناسب : به علت عدم دانش و مهارت کافی جوشکاران ، و قدیمی بودن ماشین آلات جوشکاری ، عدم نظارت کافی و مناسب ، گران بودن هزینه های آزمایشات جوش از بزرگترین نقاط ضعف سازه های فولادی است .
لذا برای رفع این نقیصه استفاده از سازه های فلزی پیچ ومهره ای استاندارد می تواند بهترین گزینه جایگزین باشد.
هزینه : هزینه تهیه و اجرای سازه فلزی نسبت به بتنی تا اندازه ای بالاتر است  و برخلاف سازه بتنی که تدریجی هزینه می شود یکباره و یکجاست .

هر محله و هر بلوک در این طرح دارای سیستم یکپارچه در حیاط منزل برای حفاظت و همزمان  استفاده از انرژی های  در دسترس بوده و سایر ساختمانها مانند مدارس و ادارات و دانشگاه ها نیز دارای کانال هیدرولیک و سیستم حفاظتی مجزا خواهند بود.

این روش راهکاری است برای مقابله با بالا آمدن آب در مناطق آموزش پتینه کاری ساحلی و نیز استفاده هر چه بیشتر از انرژی های تجدید پذیر .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com