بازسازی ساختمان

قیمت کنیتکس زیر نگاه مشتری

نقاشی ساختمان توصیه می شود قطر داخلی مجرا،کانال یا لوله مساوی قیمت کنیتکس یا بیشتر از 1/5برابر قطر کابل یا دسته کابلهای کشیده شده در داخل آن باشد.

حداقل فاصله بین کابلهای هم ولتاژ باید به اندازه قطر کابل ضخیم تر مجاور درنظر گرفته شود.درصورتی که ولتاژ کابلهای موازی متفاوت باشد حداقل فاصله بین دو کابل مجاور باید 30 سانتی متر باشد.

در موقع نصب یا کشیدن کابل بهتر است تنش و کشش بروی هادیها وارد شود نه بروی پوشش خارجی آن.

برای نصب یک رشته کابل بروی دیوار یا سقف باید از بستهای کائوچویی دوتکه ای مخصوص کابل استفاده شود وحداقل فاصله کابل از دیوار باید دو سانتی متر درنظر گرفته شود.فاصله کابلها از یکدیگر باید حداقل دو برابر قطر کابل مورد نظر باشد.

نصب کابل بروی سقف کاذب مجاز نبوده و باید بروی سقف اصلی قیمت کنیتکس ساختمان نصب گردد.

سینی کابل باید با ورق آهن گالوانیزه مشبک به ضخامت حداقل    1/5 میلیمتر ساخته شده باشد ودر صورت آویزان بودن توسط میله های فولادی به قطر حداقل 6 میلیمتر در فاصله های حداکثر یک متر نگاه داشته شود.

فاصله بستهای بازوهایی که برای نصب کابلهای افقی استفاده می گردد از مقادیر زیر نباید بیشتر گردد:

– برای کابلهای بدون زره فلزی       D20

– برای کابلهای زره فلزی دار         D35

D قطر خارجی کابل می باشد.در صورتی که کابلها بصورت قائم نصب قیمت کنیتکس شوند به این مقادیر می توان تا 50% اضافه شود.

کابلشو

برای اتصال کابلهای افشان از مقطع یک میلیمتر مربع به بالا و کابلهای مفتولی از مقطع 10 میلیمتر مربع به بالا از کابلشو استفاده می گردد.

کابلهای مفتولی به مقطع 6 میلیمتر مربع و کمتر را می توان مستقیماً با ایجاد حلقه به دستگاه مربوطه متصل نمود.

از نظر فنی و استقامت،استفاده از کابلشوهای پرسی نسبت به پیچی و کابلشوهای پیچی نسبت به لحیمی ارجحیت دارد.

استفاده از کابلشوهایی که اتصال آنها به کمک لحیم (قلع و سرب) انجام می شود به کلی ممنوع است.

کابلهای فشار متوسط

کابلی است که ولتاژ نامی آن بیش از یک قیمت کنیتکس کیلوولت تا 66 کیلوولت باشد.

انواع کابلهای فشار متوسط :

کابلهای فشار متوسط با عایق کاغذی

کابل NEKEBY با هسته مسی با ولتاژ نامی 20|12 کیلوولت یا  30|18 کیلوولت؛که حول هر رشته از هادیها به ترتیب از داخل به خارج شامل حفاظ هادی از کاغذ نیمه هادی کربنی سیاه،عایق از کاغذ اشباع شده،حفاظ هسته از کاغذ فلزی،غلاف سربی بروی هر هسته،نوار پلاستیکی آغشته به ترکیب بتیومین بروی غلاف سربی هر هسته می باشد و مجموعه هسته ها با لایه ای از نوار کاغذی پوشیده و روی آن لایه ای از نوار فولادی دوبل و سپس غلاف پی وی سی قرار گرفته است.این نوع کابلها را در مواردی که تنشهای مکانیکی زیاد مطرح نباشد استفاده می گردد.

کابل NIIKBA با هسته مسی با ولتاژ نامی 20|12 کیلوولت یا  30|18 کیلوولت و هر هادی دارای حفاظ کاغذ کربنی سیاه نیمه هادی،عایق از کاغذ اشباع شده و حفاظ از کاغذ فلزی می باشد بروی مجموعه هسته ها نوار بافته مسی،غلاف سربی،نوار کاغذی،زره فولادی دوبل و پوشش کنفی قرار دارد.این کابلها نیز در مواردی که تنشهای مکانیکی زیاد مطرح قیمت کنیتکس نباشد استفاده می گردد.

کابل فشار متوسط با عایق پلی اتیلن و پلی اتیلن مستحکم:

کابل  N2YSY یک هسته با ولتاژ نامی  20|12 کیلوولت یا  30|18 کیلوولت؛ با نوار لایه داخلی،عایق پروتوتن-وای،لایه هادی خارجی،نوار هادی خارجی،زره سیمی مسی،پوشش شفاف پی وی سی و غلاف نهایی پی وی سی می باشد و برای نصب مستقیم در زیرزمین یا در داخل مجاری کابل مناسب می باشد.

کابل N2XSY با هسته مسی با ولتاژ نامی 20|12 کیلوولت یا  30|18 کیلوولت؛دارای حفاظت هادی از ماده نیمه هادی،عایق پلی اتیلن مستحکم،حفاظ عایق از لایه نیمه هادی،نوار نیمه هادی،زره سیم مسی،نوار مسی،پوشش شفاف پی وی سی،غلاف پی وی سی می باشد و برای نصب مستقیم در زیرزمین یا در داخل مجاری کابل مناسب می باشد.

کابل 2XSEY با هسته مسی با ولتاژ نامی 20|12 کیلوولت یا  30|18 کیلوولت؛حفاظ هادی از مواد نیمه هادی، عایق پلی اتیلن مستحکم،حفاظ عایق از مواد نیمه هادی به علاوه سیمهای مسی و نوار مسی مارپیچ برروی هسته می باشد.این کابلها می توانند در زیر سطح زمین،داخل یا خارج ساختمان و در کانال کابل استفاده گردد.

index
کابل فشار متوسط با عایق پلاستیکی:

کابل NYFGY با هادی مسی رشته ای و عایق پی وی سی، مجموعه هسته پوشیده از نوار لاستیکی،زره از سیمهای فولادی گالوانیزه تخت و نوار مارپیچی فولادی با ولتاژ 6| 3/5کیلوولت است و در مواردی که حفاظت مکانیکی زیاد باشد استفاده می گردد.

کابل NYFGbY  با ولتاژ نامی  6 3/5 کیلوولت با هادی مسی،عایق قیمت کنیتکس پی وی سی،غلاف محافظ داخلی،زره فولادی سیمی تخت با نوار محافظ فولادی می باشد و در کارخانجات بکار می رود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com