بازسازی ساختمان

کنیتکس نما با گارانتی

همانند همه اجناس این محصول نیز قیمتهای مختلفی دارد و بسته کنیتکس نما به نوع پروفیل یو پی وی سی ،یراق آلات مورد استفاده  و نوع طرح ، قیمت ها متفاوت است.دقت کنید که در پیش فاکتوری که به شما داده می شود حتما قیمت پروفیل،قیمت شیشه دوجداره ،قیمت یراق آلات،هزینه نصب،کرایه حمل و مالیات ارزش افزوده لحاظ شده باشد.اگر بنا بر مقایسه دارید دقت کنید در آلومینیوم اختصاصی با شیشه دوجداره،معمولا سه رده کیفی با وزنهای مختلف وجود دارد.نوع ضعیف برای پنجره های خیلی کوچک و نوع متوسط برای پنجره های بزرگتر و از نوع قوی که ضخامت ورق بیشتری دارد برای درها استفاده می شود.متاسفانه برخی فروشندگان ،از انواع ضعیف که قابلیت تحمل شیشه دوجداره که سنگین است را ندارد،برای یونیتهای بزرگ استفاده می کنند و مسلما قیمت پایین تری به مشتری می دهند.حتی دیده می شود که از ضایعات آلومینیوم برای این کار استفاده می شود که مصرف کننده باید به تمامی این موارد دقت کند.در مجموع می توان بطور تقریبی گفت اگر بنابر مقایسه دارید آلومینیوم متوسط اگر با شیشه دوجداره مناسب کارشود با قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی با شیشه دوجداره برابری می کند.

-آیاممکن است پروفیلهای پنجره های یو پی وی سی تغییر رنگ بدهند؟

بله،بدلیل اینکه برخی از پروفیلها با شرایط آب و هوایی ایران تطابق ندارند و مناسب آب و هوای گرم و خشک ایران نیستند ممکن است در دراز مدت و به خصوص پس از شستشو با مواد حاوی اسید یا قلیای قوی مثل انواع شوینده ها و پاک کننده ها لایه سطحی آنها آسیب ببیند و در معرض تابش شدید آفتاب زرد رنگ شود.پس بهتر است ،مدرکی ارائه گردد که پروفیل مورد استفاده مطابق با شرایط جوی ایران کنیتکس نما تولید می شود.

درصد و نوع اکسید تیتان بکار رفته در پروفیل های یو پی وی سی عاملی بسیار تعیین کننده در تغییر و یا عدم تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی میباشد. سعی شود از پروفیل های یو پی وی سی گرید A ساخت داخل استفاده گردد. شرکت فاراد پنجره پروفیل یو پی وی سی ویستا بست را پیشنهاد می نماید. اکسید تیتان آن کرونوس اتریش  میباشد.

-آیا پنجره های دوجداره یو پی وی سی پس از مدتی دچار افتادگی نمیشوند؟

مواد یو پی وی سی  به هرحال پلیمری و به عبارتی پلاستیکی می باشد و مواد پلاستیکی ذاتاً دچار تغییر شکل می گردند بخصوص که شیشه دوجداره سنگین می باشد.برای رفع این عیب درداخل پروفیل از ورق گالوانیزه استفاده می گردد که بایستی حتماً ضخامت مناسب داشته باشد.متاسفانه برخی تولیدکنندگان این مورد را رعایت نمی کنند که مسلماً قیمت پایین تری نیز اعلام می شود ،در ابتدای امر مشتری به هیچ وجه این مشکل را متوجه نمی شود(البته اگربه مقطع پروفیل نگاه کردید و بر روی آن پیچی ندیدید مطمئن باشید داخل آن گالوانیزه کار نشده است)و در طولانی مدت عواقب آن دامن گیر او می شود.از دیگر کارهایی که برای حل مشکل افتادگی می شود طراحی مناسب در و پنجره هاست.در و پنجره خارج از ابعاد استاندارد حتماً دچار افتادگی می شود.ضمناً لولاها و کیفیت آنها نیز بسیار مهم است .پس از مشتری گرامی خواهش می کنیم که موارد بالا را حتماً رعایت فرمایند.  نوع و ضخامت مدیریت پیمان گالوانیزه بکار رفته و یکپارچه بودن آن در داخل پروفیل های یو پی وی سی بسیار تعیین کننده میباشد. تولید خوب و مواد خوب و نصب خوب پنجره شما را برای همیشه بیمه می نمایند.

34534

ساخت در و پنجره های یو پی وی سی (UPVC) در سال 1960 در شهر دورتمند آلمان آغاز گردید. با توجه به مزایای زیاد این نوع پنجره ها و افزایش هزینه تولید در و پنجره های چوبی، آهنی و آلومینیومی استفاده از در و پنجره های UPVC بعنوان نسل چهارم پنجره ها رونق روز افزون یافت . امروزه بهینه سازی مصرف انرژی از مباحثی است که بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است . عایق بودن ، استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی و همچنین قابلیت بازیافت یو پی وی سی و ایجاد تنوع در طرح و رنگ این نوع پنجره ها ، استفاده از این نوع پنجره ها را در کشورهای صنعتی و کنیتکس نما درحال توسعه به سرعت گسترش داده است . امروزه در کشورهای اروپایی بیش از 70 درصد سهم بازار در و پنجره متعلق به UPVC است.

در ایران برای اولین بار حدود بیست سال پس از اختراع پنجره های یوپی وی سی و در اواخر دهه 50 واحد تولید پروفیل و ساخت درب و پنجره پی وی سی احداث گردید . با اینکه در سالهای بعد واحد های تولیدی دیگری در این زمینه احداث شد ، لکن به دلایل مختلف واحد های موجود از تکنولوژی پیشرفته کنونی برخوردار نبوده و حجم عمده پروفیل مصرفی واحدهای مونتاژ از منابع خارجی تأمین می گردید. با عنایت به بکارگیری مصالح مناسب و با تاثیر مثبت پنجره های پی وی سی و شیشه دو جداره در بهینه سازی انرژی ، هم اینک ایجاد واحد های تولید پروفیل UPVC و ساخت کنیتکس نما درب و پنجره UPVC و شیشه های دو جداره بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com