بازسازی ساختمان

پتینه کاری با مشاوره قبل کار

پتینه کاری دکوراسیون آشپزخانه ایده آل بسیاری از ما باید با فضای بیرون ارتباط داشته نقاشی ساختمان باشد و نور زیادی از تمامی پنجره هایش وارد فضا شود ولی خوب به دلایل متعددی این اتفاق همیشه رخ نخواهد داد. بهترین راه برای مهیا کردن چنین شرایطی این است که از رنگ سفید به صورت تک رنگ در فضا استفاده کرد و نوری مصنوعی به محیط بخشید. در این حالت به نظر می رسد که آشپزخانه نور خود را از یک منبع طبیعی دریافت می کند و یا حداقل احساس روشنایی و بزرگی فضا به شما دست خواهد داد.

دکوراسیون آشپزخانه ایده آل بسیاری از ما باید با فضای بیرون ارتباط داشته باشد و نور زیادی از تمامی پنجره هایش وارد فضا شود ولی خوب به دلایل متعددی این اتفاق همیشه رخ نخواهد داد. بهترین راه برای مهیا کردن چنین شرایطی این است که از رنگ سفید به صورت تک رنگ در فضا استفاده کرد و نوری مصنوعی به محیط بخشید. در این حالت به نظر می رسد که آشپزخانه نور خود را از یک منبع طبیعی دریافت می کند و یا حداقل احساس روشنایی و بزرگی فضا به شما دست خواهد داد.

شرکت های رنگ سازی بسیاری هستند که رنگ های سفید فوق العاده و جذابی تولید می کنند که باعث تمیزتر و زیباتر جلوه دادن دکوراسیون آشپزخانه تان می شود. با این حال می توانید از نوعی رنگ سفید استفاده کنید که مقداری زردی، قهوه ای پتینه کاری  و یا خاکستری در آن ترکیب شده باشد که کمی گرمای بیشتری را به شما القا کند.

پتینه کاری

به این نکته نیز توجه داشته داشته باشید که در زمانی که می خواهید به فروشگاه رنگ فروشی بروید و رنگ سفید را خریداری کنید، درجه رنگی سفید در مانیتور هایی که کد رنگی آن را برایشان تعریف شده می کنند متفاوت خواهد بود.

کافه برای من حکم یک میعاد گاه مقدس را دارد! آنقدر که گاهی خل وارانه دوست دارم پیگیر رفتار یکی از آن روشن فکرهای تاریک نشین باشم! خل وارانه هم یکی دیگر از آن واژه های ابداعی بنده است!
انگار همین دیروز بود…تو بودی که پشت میزنشستی و به اصرار من دست خطی زیر شیشه ی میز چوبی با رومیزی های پتینه کاری قرمز چهارخانه گذاشتی… آرام پشت یک فاکتور که گارسون برایت جای کاغذ کاهی نوستالژیک آورده بود  نوشتی ” کاش بشود…!”
و من در این همه خواستن غرق نشدم…! در آن که تو چطور این همه سال نمی دانستی استعداد ذاتی در نوشتن “هایکو” داری غرق شدم…! و وقتی این را گفتم باز تکرار کردی “کاش بشود…!”
بی تعارف بگویم آن روز رشته ی افکارم تنها پی هایکو گفتن های ندانسته ی بی نظیر تو بود و مانتو انارگل نشان دختر دانشجوی هنر میز بغلی که کفش هایش را ابدا نمی پسندیدم! اما ترکیب مانتو سرمه ای انار گل نشانش با آن روسری زرد نقاشی ساختمان گلدارش عجیب مرا به خود جذب کرد… و او هم مجذوب چیزی در من بود که پشت عینک گردش کاملا مشخص بود! شاید بی پروایی…!
تو هایکوی تاریخ زده ات را زیر شیشه جای دادی و من چشم از آن ترکیب رنگ بی نظیر برداشتم!
من هیچ وقت کافه نمی روم…! این را من نوشتم و تاریخ زده زیر شیشه کنار جملات عاشقانه کافه نشین های قبلی جای دادم…….
اینجا هم پای سیب و دارچین سهم من نبود….!.

دیوارپوش بین کابینتی برشی از موادی است که به دیوار پشت سینک، گاز یا کانتر آشپزخانه اضافه می‌شود. دلیل اصلی استفاده از دیوارپوش در آشپزخانه، تمیز کردن آسان و راحت سطوح است تا آلودگی‌ها و ذرات پخش شده مواد غذایی مانند لکه روغن و… روی دیوارهای رنگ‌شده یا کاغذدیواری اثری باقی نگذارد. دیوارپوش‌ها می‌توانند سبک و رنگ خاصی به آشپزخانه اضافه کنند. این نکته پتینه کاری را نیز در نظر بگیرید پتینه کاری که دیوارپوش باید با سبک آشپزخانه هماهنگ باشد. به عنوان مثال دیوارپوشی از نوع کاشی سرامیکی براق برای آشپزخانه‌ای مدرن عالی است و در آشپزخانه‌هایی که به سبک سنتی و قدیمی دکور شده‌اند، کاشی‌هایی بدون لعاب و رنگ‌شده مناسب به نظر می‌رسند؛ چون گرما و فضای صمیمی به دیوارها اضافه می‌کنند و با سبک آشپزخانه نیز هماهنگ هستند.

نقش اصلی دیوارپوش بین کابینتی محافظت از دیوار آشپزخانه در مقابل پراکندگی‌های غذایی است. اگرچه این به آن معنا نیست که از آن برای موارد دیگر استفاده نکنید. اکثر مالکان ترجیح می‌دهند از هر آنچه فضای آشپزخانه کوچک را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد به عنوان دیوارپوش استفاده کنند و در عین حال قابلیت آویزان کردن لوازم آشپزخانه و مواردی این چنین را نیز دارا باشند؛ بنابراین در این موارد هرچه بیشتر از عناصر پتینه کاری چندکاره استفاده کنید، راحتی و آسایش شما بیشتر خواهد شد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com