بازسازی ساختمان

پتینه کاری با هزینه قسطی

پتینه کاری طراحی نخستین گام در ساخت ویلایی زیبا و شکل گیری محوطه ای کارآمد است. در  مدیریت پیمان طراحی یک ویلا توجه به ایجاد و حفظ تناسب بین فضاهای خارجی و داخلی اولویت دارد. مجموعه المان های داخلی و خارجی یک ویلا، شامل نمای ساختمان، پنجره ها، محوطه، آبنما، استخر، فضای سبز و … می بایست تصویری هماهنگ ایجاد نماید. در گروه طراحی شرکت بارش سبز، طراحی با توجه به سبک ها و الگوهای مطرح شناخته شده، شرایط جغرافیایی، اقلیم و توپوگرافی زمین، با استفاده از نرم افزارهای طراحی سه بعدی صورت می گیرد، سپس طرح اولیه در اختیار کارفرما قرار داده می شود و پس از بررسی و تایید طرح، گروه اجرایی بارش سبز اجرای طرح را تضمین می نماید.

سبک مدرن در دکوراسیون نشیمن حاکم است. مبلمان راحتی با دسته و پایه های چوبی حس فضا را بهبود می بخشد. پارچه رومبلی با طرح خاص در ترکیب با رنگ آبی فیروزه ای دیوار، نشیمن را اختصاصی و منحصر به فرد کرده است. شلف دیواری از جنس چوب انتخاب بسیار خوبی است تا لوازم دکوری و پتینه کاری گلدان های شیشه ای روی آن قرار گیرد. با این توصیفات دکوراسیون نشیمن فضای صمیمی و گرمی را برای تماشای تلویزیون خلق کرده است.

می توانند بر روحیه شما تاثیر بسزایی داشته باشند. رنگ های خنثی همیشه انتخاب مناسبی خواهند بود. همانطور که در این تصویر می بینید ترکیبی از یک رنگ طوسی جذاب و یک طوسی مایل به قهوه ای در کنار سفید یخی تعادل رنگی بسیار مناسبی را ایجاد کرده اند.
برای اینکه یک فضای پر از آسایش برای خودتان ایجاد کنید می توانید در کنار استفاده پتینه کاری از وسایل با رنگ های ملایم، دیواری با رنگ یا کاغذ دیواری شلوغ و سخت نیز داشته باشید.

پتینه کاری
به این نکته توجه داشته باشید که همجواری رنگ های خنثی در کنار رنگ های گرم و یا ترکیب سادگی و آرامش در کنار سطوح طرحدار و شلوغ بسیار مناسب و جذاب هستند. برای مثال در این تصویر دیوار با رنگ روشن و نازک کاری شده در کنار مبلی با رنگ طوسی پر رنگ تر تعادل مناسبی ایجاد کرده اند.

قسمت دوم علاوه بر این که به بخش فروش اختصاص داده پتینه کاری شده است جایگاه نمایش انواع دیوارپوش شامل کاغذ دیواری و پنل های سه بعدی است. که شاید استفاده پنهان از چوب در معماری داخلی هر خانه ای است. قسمت سوم به بخش طراحی اختصاص دارد و برای طراحی آن از معماری های جدید و دارای خطوط شکسته الهام گرفته شده است و در آن از جدیدترین و متدوالترین شیوه استفاده از چوب در عصر حاضر یعنی ام دی اف استفاده شده است.

در طراحی قسمت طراحی دفتر معماری خانه چوبی سعی شده که رویکردهای بازسازی ساختمان نوین و معماری های جدید با خطوط شکسته مدنظر قرار بگیرند. میز کار و کتابخانه با فرمهایی مثلثی و شکسته در عین کارایی زیبایی بصری و حس فضایی متفاوت و نوآورانه را به بیننده القا می کنند.همچنین برای نورپردازی سقف این فضا با استفاده از نوارهای نوری،امتداد خطوط کتابخانه و میز کار یک صفحه نورانی خلاقانه را در سقف ایجاد کرده اند که توجه را از کتابخانه به سقف می کشاند.

کوسن از عناصر دکوراتیوی است که در زیبایی دکوراسیون نقش بسزایی دارد و انواع روکش آن در بازار موجود است. با استفاده از روکش بافتنی، پارچه‌های پشمی یا خزدار به­راحتی حس زمستان را وارد فضای خانه کنید. این کوسن‌ها بافت نرم و متفاوتی را به چیدمان اضافه  و این احساس را به شما القا می‌کنند که اتاق فضایی گرم و نرم دارد. تنها کافی است یک پلیور بلااستفاده انتخاب کرده و آنن«آ را به‌اندازه کوسن پتینه کاری بریده و بدوزید یا دست‌به‌کار شوید و طرح دلخواه خود را برای روکش کوسن ببافید یا از بازار تهیه کنید.

هیچ خانه و آپارتمانی نباید از خالی بودن دیوارها رنج ببرد! به­جای اینکه دیوارها را خالی بگذارید از تابلوهای منحصربه‌فرد و خلاقانه استفاده کنید تا به فضای خانه‌تان شخصیت ببخشند. به­راحتی می‌توانید هنر و خلاقیت خود را به­کار گیرید و تابلوی زیبایی خلق کنید. اگر زمان و هنر این کار را ندارید از تابلوهای پتینه کاری موجود در بازار نیز می‌توانید بهره‌مند شوید. بنا بر سلیقه خود می‌توانید یک تابلوی بزرگ یا تعدادی تابلوی کوچک را با چیدمانی زیبا روی دیوار بیاویزیدبرای روشنایی فضای خانه در شب‌های سرد و تاریک زمستان لوستر و آباژور جایگاه ویژه‌ای دارند. اگر خانه به­درستی نوردهی شود، همه‌چیز بهتر دیده خواهد شد و همه احساس راحتی و آرامش پیدا خواهند کرد. با توجه به دیگر المان‌های استفاده ‌شده در فضای خانه انواع چوبی یا پتینه کاری فلزی لوستر و آباژور را انتخاب کنید تا هماهنگی بیشتری با سایر اکسسوری‌ها داشته باشند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com