بازسازی ساختمان

پتینه کاری در نگاه کلی

رنگ نما از آنجایی که این دیوارپوش چرمی عایق صدا هستند برای زمین و دیوار پتینه کاری به طور همزمان بسیار مناسب خواهند بود بنابراین استفاده از آنها در تمام اتاق ها جنبه کاربردی نیز خواهد داشت.  قبل از هرچیز این موضوع را در نظر بگیرید که در کدام فضاها مسئله آلودگی صوتی آزاردهنده تر است که طبعا یکی از این گزینه ها اتاق خواب خواهد بود. استفاده از چرم برای زمین باعث هدایت گرما و سرما نخواهد شد و از این نظر خیالتان را راحت خواهد کرد. بنابراین اتاق خواب ها، کریدور و نشیمن هم فضاهای مناسبی برای استفاده از این المان هستند.

ویژگی مثبت دیگری که تایل های چرمی نسبت به سرامیک، شیشه و دیگر تایل ها دارند، قابلیت انعطاف پذیری و جا به جایی آنهاست که برای حمام و آشپزخانه هم مناسب اند چرا که به راحتی می توان لکه های روغن و دیگر چیزها را از رویشان پاک کرد. چرم نیز مانند چوب های محکم خراشیده، شکسته و یا کنده می شود. اما هنر دوستان اینها را عیب به شمار نمی آورند بلکه جزو ویژگی های تایل چرمی می دانند. به پتینه کاری هرحال اگر فردی نیستید که وسایل قدیمی برایتان جذابیت داشته باشد باید در انتخاب چرم برای بلند مدت تجدید نظر کنید.

کفپوش های چرمی اغلب مقاوم بوده و اگر به درستی مراقبت شوند ممکن است تا ۲۰ سال یا حتی بیشتر دوام بیاورند. برای اینکه از تایل های چرمی ای که در کفپوش نصب می شود مراقبت کنید در فواصل زمانی منظم گرد و غبار انها را از بین برده و جارو کنید و با یک پارچه مرطوب آن را دستمال بکشید. برای براق شدن آنها هم سالی یک یا دوبار آنها را واکس زده و جلا دهید.
ترکیب رنگی دیوارپوش چرمی مختلفی که در این تصویر می بینید تاکیدی بر جذابیت این نوع تایل ها به حساب می آید. برای ایجاد تنوع در دکوراسیون اتاق حتما به دنبال تایل های توسی، آبی و طلایی باشید تا اگر پتینه کاری به هردلیلی برای هرکدام از تایل هایتان مشکل و یا صدمه ای ایجاد شد به راحتی بتوانید آن را جا به جا کنید. فقط حتما به خاطر داشته باشید که دیوارتان را رنگ مغناطیسی زده و یا چسب نواری مناسب برای تایل ها به همراه داشته باشید.

آسان‌ترین روش برای گرم کردن فضای بیرونی، استفاده از گرم‌کننده برقی است که به‌راحتی آن را به برق وصل کرده، کلید روشن را می‌زنید و از گرمای دلنشینش که به سرعت تولید می‌شود، لذت می‌برید. شما می‌توانید بین انواع گرم‌کننده‌های برقی پتینه کاری که شامل یونیت‌های زمینی، رومیزی و دیواری و همچنین مدل‌های بلند خودایستاست، یکی را انتخاب کنید. (برخی از این مدل‌ها برای فضاهای داخلی مثل کارگاه و پارکینگ نیز قابل استفاده هستند.) بودجه شما هرقدر که باشد، همواره یک گرم‌کننده برقی متناسب با نیاز شما وجود دارد.

پتینه کاری
در این قسمت به چند نکته درباره گرم‌کننده‌های برقی اشاره می‌کنیم:

گرم‌کننده‌هایی را انتخاب کنید که در آنها از لامپ‌هایی با امواج‌ کوتاه استفاده می‌کنند. این نوع گرم‌کننده‌ها گرما را در طیف مادون قرمز تولید می‌کنند که بدن را گرم می‌کند نه هوا را. به این معنا که گرما با یک نسیم از بین نمی‌رود. لامپ‌های با موج متوسط و بلند، هوا را گرم می‌کنند که سبب سخت‌تر کردن هدایت جریان گرما می‌شوند.
در لامپ‌های با موج کوتاه معمولا از هالوژن شفاف، هالوژن یاقوتی یا لامپ‌های طلایی رنگ نما استفاده می‌کنند؛ در حالی که در گرم‌کننده‌های موج متوسط و بلند کوارتز به کار می‌برند.
هرچه مقدار کیلووات (kw) گرم‌کننده بیشتر باشد، گرمای بیشتری ایجاد می‌کند.
فراموش نکنید در نزدیکی محل قرار دادن گرم‌کننده باید یک پریز برق داشته باشید.

اجاق‌ها نوعی از گرم‌کننده‌های سنتی بیرونی هستند که پتینه کاری پیدایش‌شان از مکزیک است و اغلب از خاک رس، چدن یا استیل ساخته می‌شوند. بیشتر اجاق‌ها دارای بدنه‌ای گرد در پایین و دودکش عمودی در بالا هستند و با وجود نمونه‌های مدرنی که اکنون در بازار وجود دارد، شیوه کارشان یکی است؛ چوب را از طریق دریچه درون آنها قرار می‌دهید و سپس آتش را روشن می‌کنید. بعضی از مدل‌ها با توری‌های پتینه کاری کباب‌پزی موجودند که باعث می‌شود به عنوان باربیکیو نیز استفاده شوند.
اجاق‌ها در ۲ سبک متمایز موجود هستند:

اجاق‌های خاک رسی با طیف متنوعی از طراحی‌های سنتی و رنگ‌های روشن.
اجاق‌های فلزی که از نمونه‌های خاک رسی گران‌تر هستند اما طول عمر بیشتری دارند. لامپ‌ها را در مواقع لازم جایگزین کنید. در صورت عدم استفاده از آنها در دوره‌های طولانی‌مدت، آنها را در جایی امن نگهداری کنید یا با پتینه کاری یک پوشاننده محافظ آنها را بپوشانید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com