بازسازی ساختمان

پتینه کاری با مصالح عالی

پتینه کابل برقی که گرم‌کننده را به پریز برق وصل می‌کند، طوری جاسازی کنید پتینه کاری که از گیر کردن به آن جلوگیری شود. اگر گرم‌کننده زمینی یا رومیزی انتخاب می‌کنید، از تماس کودکان با آن جلوگیری کنید و کارهای تعمیراتی را به متخصصان برق بسپارید.

گرم‌کننده با شعله باز
هر نوع از این گرم‌کننده‌ها که می‌خرید، مطمئن شوید که روی یک سطح صاف و مسطح قرار گیرند. در این گرم‌کننده‌ها بیش از اندازه چوب استفاده نکرده یا آتش بزرگ ایجاد نکنید. تمام نمونه‌های گرم‌کننده با شعله باز تنها باید در فضاهای بیرونی استفاده شوند و  پتینه کاری و حیوانات در فاصله امنی از آنها قرار گیرند؛ ضمنا برای فرونشاندن آتش در مواقع لازم، همواره مقداری آب در دسترس خود داشته باشید.

در بعضی مواقع در بازسازی حمام با کمی بررسی به این نتیجه می رسیم که باید با وسایلی که داریم کار کنیم که البته این موضوع لزوما جنبه منفی ندارد بلکه فرصتی است که استعداد و خلاقیت خودتان را بسنجید تا با نگهداری و استفده مجدد از وسایل چه تغییرات مناسبی می توانید اعمال کنید. آن وان قدیمی را به خاطر بیاورید. من از آنجایی که این وان روزهای بسیار خوبی را سپری کرده به آن اشاره نکردم پتینه کاری بلکه با این وجود می خواهم آن را حفظ و نگهداری کنم. با کمی جستجو و بررسی به این نتیجه رسیدم که صیقل دادن و شفاف کردن وان آهنی هم بسیار ساده و هم مقرون به صرفه است. براق بودن و شفافیت این وان جذابیت فوق العاده ای نیز به فضای حمام خواهد بخشید.

در رابطه با هراتاقی اول از همه باید به این نتیجه برسید که چگونه می خواهید در این فضا مانده و زندگی کنید. شاید در این زمان با غرور به خودتان نگاه کنید ولی حقیقتا پاسخ خودتان را بدهید که معمولا چگونه از خانه خارج می شوید؟ ترجیح می دهید زمانی که آرایش می کنید پشت میز بنشینید؟ اگر پاسختان مثبت است بهتر است سعی کنید هزینه آن صندلی را برای چیز کارآمدتری نگه دارید. از سوی دیگر اگر در حمامتان فضا پتینه کاری برای آماده شدن کافی نیست چنین کاری می تواند هم زمانتان را ذخیره کرده و هم شما را آسوده خاطرتر کند.

پتینه کاری

برای بازسازی دستشویی حتما بدانید که چه کاری باید انجام دهید. هرپروژه ای که برای بازسازی یک خانه به کار می رود حتما دستخوش تغییرات پرهزینه ای خواهد بود که بودجه شما را کاهش می دهد. ممکن است که شما برنامه ریزی کرده باشید که دوش حمامتان را تغییر دهید ولی زمانی که می بینید کاشی هایتان ترک خورده و خراب شده اند باید بر اساس اولویت خرابی ها را بهبود بخشید. اگر به این نکات توجه کنید قطعا خواهید فهمید که بودجه واقعی شما چقد خواهد بود.

با وجود اینکه اغلب در کاشی کاری سرویس بهداشتی الگوی دایره ای یا مارپیچی برای زمین استفاده می شود اما روی دیوار هم جذابیت خاصی خواهد داشت؛ الگویی مربع شکل که با تکرار چهار تایل مستطیل شکل و یک تایل مربعی در مرکز پتینه کاری ساخته شده و با یک رنگ و یا حتی به صورت کلاسیک تر در رنگ های سیاه و سفید بسیار دیدنی خواهند بود. اگر هم میخواهید پتینه کاری  کمی با ذوق بیشتری آن را اجرا کنید میتوانید از تایل هایی با مقیاس و سایزهای مختلف برای حاشیه دیوار خود نیز بهره مند شوید.

برای داشتن این شکل از کاشی کاری می خواهیم چرخش و تغییری بر روی طرح های کلاسیک انجام دهیم. طرح لوزی و یا مورب زمانی شکل میگیرد که مربع را ۴۵ درجه بچرخانیم. برای قرار دادن تایل های لوزی شکل می توانیم آنها را در خطوط منظمی بر کل دیوار قرار دهیم. علاوه بر اینکه این نوع کاشی کاری بسیار راحت و آسان است، زیبایی و جذابیت بیشتری نیز برای فضای دکوراسیون حمام و یا آشپرخانه شما پتینه به ارمغان می آورد.

این نوع از کاشی کاری از آن دسته تایل هایی استفاده می کند که معمولا در زیرگذرها استفاده می شود که معمولا به صورت خیلی روان و راحتی چیده شده و بعضا به نسبت بعضی از سبک های دیگر کاشی کاری، تمامی گوشه ها و زوایا را به راحتی پر می کند. البته این را هم باید در نظر داشت که بر اساس فضایی که هر تایل به خود اختصاص داده و آجرکاری شده است این طرح چیزی متفاوت تر از مربع کردن و آجرکاری سنتی به حساب می آید.برای اینکه یک طرح زیبا و ساده از این تایل ها شکل بگیرد باید انتهای هرکدام از تایل ها با میانه تایل بالایی و پایینی مماس قرار بگیرند. شما می توانید این طرح و روش را در رابطه با تایل های مربع شکل هم اعمال کنید با این تفاوت که نتیجه حاصل از آن کمی فشرده تر پتینه کاری و شلوغ تر به نظر خواهد رسید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com