بازسازی ساختمان

پتینه کاری با کیفیت برتر

نقاشی ساختمان این دیوار زیبا درون خانه می‌تواند نقش تابلو را ایفا کند! بماند پتینه کاری که فواید حضور گیاهان در خانه برای هیچ‌کس ناگفته نیست. این نکته را هم باید ذکر کرد که بهترین استفاده از دیوار سبز برای افرادی است که به گیاهان علاقه بسیاری دارند ولی فضای کوچک خانه‌شان اجازه ورود گلدان‌های بزرگ و مختلف را نمی‌دهد. در این صورت دیوار سبز که فضایی را روی سطح زمین اشغال نمی‌کند، تنها مکان مناسب و نورگیری روی دیوار می‌خواهد و مزاحم کسی هم نمی‌شود.

حواس‌تان باشد پوشش گیاهی دیوار سبز هم مانند سایر گیاهان نیاز به مراقبت و دلجویی دارد! باغچه عمودی را با توجه به گیاهان‌تان در جایی نصب کنید که نور مورد نیازش تامین شود و آبیاری را فراموش نکنید. در حیاط یا نمای ساختمان می‌توانید از آبیاری قطره‌ای بهره‌مند شوید. در فضای داخلی خانه بهتر است به علت ظاهر نازیبای لوله‌های آب در سیستم آبیاری قطره‌ای، روش آبیاری دستی خودتان را پتینه کاری پیش بگیرید. پیشنهاد می‌شود از گیاهانی در دیوار سبز استفاده کنید که نیازهای نزدیک به هم و مشابه داشته باشند.

پتینه کاری

شاید اولین چیزی که در مورد دیوار سبز به ذهن‌تان برسد، این باشد که چگونه گیاهان در حالت عمودی قرار می‌گیرند؟ باید گفت آنچه به عنوان زیر کار در دیوار سبز استفاده می‌شود، انواع مختلف دارد. در نوع معمول آن گلدان‌های ردیفی در کنار هم و به شکل صفحه‌ای قرار دارند که هرکدام از گیاهان درون حفره‌های آن قرار می‌گیرند. این گلدان‌ها می‌توانند از متریال مختلف ساخته شوند. خوب است بدانید الیاف کنف‌مانند برای سطح کاشت، آب بیشتری را در خود حفظ کرده و به گیاه منتقل می‌کنند.

چیزی که در این قسمت اهمیت دارد این است که ما نمیخواهیم تنها برای زیبایی صورت اتاق پتینه کاری خواب مان دیوار های آن را بپوشانیم. حالا شکل و صورت دیواری را که می­ خواهید انتخاب کنید. نکته قابل اهمیت در انتخاب طرح و کاغذ دیواری این پتینه کاری است که به شما این شانس را می دهد که در فضایی به سر برید که رنگ و طرح مورد علاقه تان آن را فرا گرفته باشد. به علاوه با این دید، انتخاب طرح و نقاشی دیوار در طول اتمام کارتان میتواند جنبه­ ی استراحت و تفریح نیز برایتان داشته باشد.

طول و عرض اتاقتان را اندازه بگیرید و این را بدانید که فاصله­ ی بین پنجره ها فضای بسیارخوب و مناسبی به حساب می آیند. با کمک محاسباتتان می توانید از وسایلی که در این فضاها جا می شوند استفاده کنید. وسایلی که برای اتاقتان در نظر گرفته اید را براساس فضایی که دارید انتخاب کنید، اگر به داشتن یک تخت بزرگ و سلطنتی فکر میکنید حتما به فضایی که باید در اتاقتان به کمد و نشستن هم اختصاص نقاشی ساختمان دهید نیز بیندیشید؛ بنابراین وقت آن رسیده که اولویت های خود را در دکور کردن اتاق خواب تان در نظر بگیرید.

حالا می توانید طرحی از فضای اتاقتان را روی کاغذ کشیده و چیدمان نهایی وسایل آن را پتینه کاری مشخص کنید. جا به جا کردن وسایل بر روی کاغذ یا صفحه مانیتور به مراتب بهتر و آسان تر از جا به جایی واقعی آنهاست. حتی با این روش از خریدن وسایل غیرضروری نیز پیش گیری خواهید کرد.

نکته قابل اهمیت این است که پاتختی هایتان را قبل از خود تخت خوابتان انتخاب نکنید چرا که علاوه بر سایز آنها، ارتفاعشان نیز باید ارتفاع کناره های تخت و تشکتان تناسب داشته باشد.

ایده آل ترین ارتفاع برای پاتختی، هم ارتفاع تشک یا کمی بلند تر از آن است. نکته ای  که باید به آن توجه کنید این است که باید تشکتان از کناره های تخت بلند تر باشد که هنگامی که می خواهید از تخت پایین بیایید راحت تر باشید.

اساسا دو راه برای پهن کردن فرش در اتاق خواب وجود دارد: فرشی پتینه کاری به اندازه اتاق و یا فرشی که تنها در کنار تخت قرار بگیرد و آن را پوشش دهد. اگر کف اتاقتان زیباست و فقط می خواهید آن را کمی لطیف و گرم کنید که وقتی بر روی آن قدم میگذارید لذت بیرید، قرار دادن یک فرش زیبای کوچک کنار تختتان دقیقا همان چیزی است که به آن احتیاج دارید. اما اگر می خواهید فضای بیشتری از کف اتاقتان را پوشش دهید به دنبال فرشی بزرگ باشید، چیزی که حدود یک متر و یا بیشتر از فضای اطراف تختتان را بپوشاند. اگر هم به دنبال فرشی بزرگتر هستید چیزی را نقاشی ساختمان انتخاب کنید که از هر طرف ۳۰ سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com