بازسازی ساختمان

پتینه کاری با گارانتی

برگ گیاهان روی دیوارها می‌تواند گرد و غبار و سایر آلاینده‌ها را جذب و آلودگی محیط پتینه کاری را کم کرده و همچنین میزان آلودگی صوتی را کاهش ‌دهد. در دیوار سبز گیاهان مدت طولانی‌تری آب را روی سطح برگ‌های خود نگه می‌دارند. طی فرآیند تعریق و تبخیر پوشش گیاهی می‌تواند آب بیشتری به هوا اضافه کند و در نتیجه رطوبت محیط بیشتر شده و آب و هوا بسیار مطبوع می‌شود. زمانی که شما تصمیم می‌گیرید دیوار سبز را در قسمتی از حیاط خانه خود اجرا کنید، بدون اینکه بدانید برای پرندگان، جانوران کوچک و حشرات آشیانه و زیستگاه فراهم می‌کنید. در ضمن دیوار سبزی که گوشه‌ای از نمای ساختمان یا حیاط خانه شما را زیبا کرده است، علاوه بر اینکه سازه بنا را حفاظت می‌کند، ارزش ساختمان را هم بالا می‌برد.

اگر می خواهید تخت خواب جدیدی خریداری کنید حتما در ذهنتان در مورد آن تصمیم گرفته باشید و اگر تا به حال به آن فکر نکرده اید حتما به دنبال ایده خوبی برای آن باشید؛ برای مثال اگر در ذهنتان است که تخت خواب و کاناپه ای با پشتی یا گوشه های بلند تهیه کنید قبل از آن که مرتکب اشتباهی شوید حتما فاصله زمین تا سقف اتاقتان را اندازه بگیرید. در نظر داشته باشید که فاصله این گوشه ها با دیوار باید  پتینه کاری حداقل ۳۰ سانتی متر باشد.

اگر عادت دارید که بر روی تختتان بنشینید و مطالعه کنید حتما در هنگام خرید تخت خواب، پشتی سرتختی را مورد توجه خود قرار دهید؛ بنابراین حتما قبل از خرید تخت خواب طرحی اولیه از آن در نظر داشته باشید.

اگر اتاق خوابتان پنجره های مناسبی داشته باشد آن را تبدیل به محیطی امن، آرام و دنج می کند و شما می توانید این آرامش را حتی پتینه کاری در زمانی که می خواهید بخوابید نیز حس کنید.

پتینه کاری

استفاده از پرده در دکوراسیون اتاق خواب انتخاب خوبی خواهد بود چراکه زیبایی و پوشش دهی اش می تواند بر اتاق خواب شما تاثیر بسزایی داشته باشد. پرده های رومن هم جذابیت زیادی به همراه دارند مخصوصا هنگامی که در زیر انها رادیاتور نقاشی ساختمان تعبیه شده باشد که مانع استفاده از پرده های بلند می شود. البته شما می توانید علاوه بر استفاده از پرده رومن از پرده های معمولی هم روی آنها استفاده کنید. اگر برای خواب هم دچار مشکل هستید می توانید از پرده و رومن هایی با جنس مناسب استفاده کنید تا احساس سکوت و آرامش بیشتری را برایتان به ارمغان بیاورد.

می توانید در ابتدا از دامن تخت استفاده کنید و بعد از آن هم لایه های دیگر و پتو را قرار دهید. بعد از آن هم می توانید یک لایه لحاف پهن کرده و سپس هم از چند بالش با سایز های مختلف استفاده کنید. بالشی را که روی آن می خوابید را در پشت و بعدی ها را جلوی آن قرار دهید.

اینکه چه فضایی از دکوراسیون اتاق خواب تان را برای این کار در نظر بگیرید بستگی به شکل و اندازه اتاق خوابتان دارد؛ بنابراین حتما قسمت و گوشه ای از این فضا را برای نشستن در نظر داشته باشید.

اگر هم یک فضای خالی دیگر در اتاقتان دارید که می خواهید از آن هم بهره ببرید بازسازی ساختمان می توانید یک مبل کوچک و یا صندلی راحتی هم در این قسمت داشته باشید و درکنارش یک میزی قرار دهید تا بتوانید کمی استراحت کرده و قهوه بنوشید. همچنین داشتن میز آرایش و میز کار در این فضا نیز گزینه خوبی به حساب می آید.

شما می توانید از هنرهای دستی خود نیز در فضای اتاقتان استفاده کنید؛ اما بهتر است که آن را روی دیوار بیاویزید. اگر تصمیم داشتید که آن را بالای تختتان آویزان کنید حتما مراقب باشید که سنگین نبوده و لیز نخورد. نکته ای پتینه کاری که در این قسمت حتما باید در نظر داشته باشید این است که اندازه و سایز آن متناسب با فضای دیوارتان باشد.

به اطراف اتاقتان نگاه کنید. فکر می کنید چیزی هست که جا افتاده باشد؟ شکاف های خالی را پر کرده و زیبایی اتاق خوابتان را بیشتر کنید. یادتان باشد که آیینه، عکس های کوچک، شمع، گل تازه و پارچ آب و .. را از قلم نیندازید.

معمولا رنگ های گرم تمایل به ترکیب با رنگ های یاسی و صورتی و یا هررنگی پتینه کاری که سادگی به همراه داشته باشد دارند که ترکیبی بسیار دوست داشتنی نیز می سازند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com