بازسازی ساختمان

کنیتکس زیر نگاه مشتری

بازسازی ساختمان امروزه با طراحی تلفن‌های بی‌سیم، استفاده مشتری از میز مخصوص تلفن کمتر به چشم کنیتکس می‌خورد. همچنین در بعضی منازل به‌خصوص خانه‌های کوچک به علت کمبود فضا به جای میز تلفن از میزهای کنار تخت و میزهای کنسول، قفسه‌ها و شلف‌ها، فرورفتگی‌های روی دیوار و… استفاده می‌شود ولی باز هم عد‌ه‌ای هستند که به خرید میز برای تلفن‌شان علاقه‌مندند و ترجیح می‌دهند در‌ دکوراسیون منزل‌شان از طرح‌های زیبا و شیک میز تلفن استفاده کنند.

میز تلفن بهتر است با سبک دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد و مطابق با مبل‌ها و میزهای جلوی مبلی انتخاب شود. اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیک است، بهتر است از مدل‌هایی استفاده کنید که با این سبک همخوانی دارند و اگر منزل‌تان سبکی ساده دارد می‌توانید از‌ مدل‌های ساده‌تر در منزل خود کمک بگیرید. اشخاصی هم هستند که علاقه‌مند به لوازم و وسایل خانگی به سبک روستیک هستند که در این صورت می‌توانند میز تلفنی مطابق با همان سبک تهیه کنند.

در دکوراسیون منزل نظم وسایل از اهمیت زیادی برخوردار است و میز تلفن هم از این قاعده مستثنا نیست. زیبایی و نظم وسایل روی میز تلفن بر دکوراسیون خانه شما تاثیر می‌گذارد. هرگز روی میز تلفن کاغذ، مجله، دفتر تلفن و انواع خودکار و مداد قرار ندهید؛ زیرا کنیتکس علاوه بر اینکه بی‌نظم و شلوغ به نظر می‌رسد در گوشه‌ای از دکوراسیون خانه شما نیز بی‌نظمی و شلوغی ایجاد می‌کند. بهتر است این وسایل داخل کمد میز قرار گیرد؛ در غیر این صورت از یک دفتر و یک خودکار در کنار میز تلفن خود کمک بگیرید تا نظم میز از بین نرود.

کنیتکس

فرورفتگی‌های روی دیوار بهترین مکان برای قرار دادن تلفن‌های شماست. همچنین اگر فضایی در خانه دارید، حتما از آن نهایت استفاده را ببرید.
شلف‌ها (شلف همان طاقچه یا طبقه است که امروزه با توجه به کوچک‌تر شدن منازل در همه دنیا به شکل‌های گوناگون در دکوراسیون محیط‌های کاری، منازل، مغازه، دفاتر کار استفاده می‌شود.) و قفسه‌ها بهترین محل برای قرار دادن تلفن و سایر متعلقات آن است. توجه داشته باشید که تلفن فقط وسیله‌ای ساده نیست بلکه در کنار خود دفتر و قلم هم دارد و باید برای آنها نیز فضای مناسبی را در نظر بگیرید.
کنسول همراه آینه آن می‌تواند به‌ عنوان میز تلفن به کار رود. آینه فضای منزل را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد.
میزهای کنار تخت هم جای خوبی برای قرار گرفتن تلفن شماست.

طراحی دکوراسیون فروشگاه، همواره یکی از مهمترین موضوعات آن است. کنیتکس با چیدمان مناسب، اجناس فروشگاه شما به خودی خود فروش می روند و در غیر اینصورت بهترین کالاها در قفسه ها خاک خواهند خورد. هدف از طراحی دکور فروشگاه، صرفا زیبا بودن آن نیست، بلکه ایجاد فضایی برای جلب نظر مشتریان است، به طوری که از گذراندن زمان خود در فروشگاه شما لذت ببرند و تشویق به خرید شوند. طراحان حرفه ای چیدمان فروشگاهها می دانند که حتی یک متر از فضا می تواند محیطی خاص در کمک به فروش شما باشد. بنابراین به پیشنهاد گروه مبلمان نیلپر اگر قصد دارید فروشگاه  بازسازی ساختمان جدیدی افتتاح کنید و یا آن را مجددا طراحی کنید، لطفا مطالب زیر را مطالعه کنید:

در کشورهای اروپایی و آمریکایی، بین طراحان داخلی و طراحان فروشگاه تفاوت قائل می شوند. طراحی جسورانه و بسیار زیبای یک طراح داخلی اما از روی نا آگاهی می تواند تاثیر زیادی روی فروش شما کنیتکس داشته باشد.

در کشور آمریکا بر روی یک فروشگاه تحقیقی انجام شده است. تصور کنید به مدت دو هفته، پوشش کف کنیتکس و دیوار به رنگ قرمز و کانتر پیشخوان فروشنده نیز قرمز براق باشد . نتایج بدست آمده از این تحقیق نشان داده است که مشتریان آن فروشگاه، کمتر از قبل در آن توقف داشته اند. به همین خاطر است که در بسیاری از فست فودها از این رنگ به عنوان رنگ غالب استفاده می شود. قرمز، مناسب رنگ ثانویه فروشگاه می باشد چرا که می تواند در تصمیم گیری سریع مشتری برای خرید اثر گذار باشد. اما به عنوان رنگ اولیه کاملا خسته کننده است.

هرکدام از این چیدمان ها مزایا و معایبی دارد. برای مثال در چیدمان شبکه ای تمام وسایل فروشگاه کنار دیوارها چیده می شوند. از آنجایی که معمولا با دیوارهای کاذب از هم جدا می شوند، می توان از دکورهای متفاوت برای معرفی محصولات بازسازی ساختمان استفاده کرد. در این چیدمان، فروش کمی راحت تر است، چرا که کالای اصلی بدون مزاحمت سایر کالاها دیده  کنیتکس می شوند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com