بازسازی ساختمان

اجرای کنیتکس و رولکس با هزینه قسطی

چوب کاج فنلاند می باشد. جزء دسته نرم چوب ها کنیتکس است و دارای گره های پروانه ای می باشد هزینه که هر  ۵۰ سانت یکبار گره ها تکرار می گردند. دارای بیشترین تنوع پروفیلی و شامل ۳۵ سال گارانتی و ۱۰ سال بیمه ایران می باشد.

ترمووود فین وود

ترموودچوب پاین بدون گره (Radiata Pine)

این چوب نیز جزء دسته نرم چوب ها است با این تفاوت که بدون گره می باشد.

ترمووود فین وود

ترموود از چوب اسپروس (Spruce)

این نوع از چوب ها از جنس درخت اسپروس می باشد و جزو نرم چوب ها است. گره های آن به صورت نقطه ای بوده و در طول چوب بصورت نامتوازن تکرار می شود. این نوع چوب نیز شامل ۳۵ سال گارانتی و ۱۰سال بیمه ایران می باشد.

ترمووود فین وود

ترموود از چوب اَش  (ASH)

این نوع چوب جزء دسته سخت چوب ها و بدون گره می باشد.  به دلیل سخت بودن این نوع از چوب، در مقابل اجرای کنیتکس و رولکس از دست دادن رطوبت مقاومت نشان می دهد و  فرآیند ترمو باعث خشک شدن کامل چوب نمی شود . به همین دلیل استفاده از این نوع چوب برای فضای باز پیشنهاد نمی گردد.

ترمووود فین وود

رنگ ترمووود مقاوم در برابر آفتاب

چوب های ترموود از جنس کاج در برابر تمامی شرایط جوی مقاوم هستند و قبل از نصب نیاز دارند تا با رنگ های مخصوص ترموود که از مشخصه های بارز آن مقاومت در برابر UV آفتاب و جلوگیری از تغییر رنگ چوب می باشند رنگ شده و سپس نصب شوند.

ترمووود فین وود

این رنگ ها جزء عملیات تکمیلی ترموود بوده و از هرگونه تغییر رنگ چوب جلوگیری کنیتکس می نماید. این رنگ ها پایه آب و جذبی بوده و دارای ۲۰ پرده رنگی می باشند که تنوع بالای آن قدرت انتخاب مشتری را افزایش می دهد.

ترمووود فین وود

رنگ های مذکور محصول شرکت TEKNOS فنلاند می باشند که این شرکت مورد تائید انجمن بین المللی ترموود برای محافظت سطحی می باشد.

ترمووود فین وود

مراحل رنگ کاری چوب ترموود

رنگ کاری شش وجه چوب های ترمو در سه مرحله به شرح زیر انجام می شوند :

AQUA BASE : در این قسمت چوب ها داخل وان هایی قرار می گیرند و تمامی منافذ اجرای کنیتکس و رولکس بسته می شود و برای رنگ کاری آماده می شود

COLOR : در این مرحله ماده رنگی به چوب اضافه می گردد . مرحله رنگ کاری ۲ سری انجام می گردد.

TOP COAT: مرحله تاپ کات مرحله ضد UV رنگ کاری می باشد که کنیتکس مایع تاپ کات روی چوب اسپری می شود و برای فضای خارجی ساختمان مقاوم می شود

ترمووود فین وود

چوب زیر سازی برای نصب ترموود

چوب های زیرسازی مورد استفاده توسط شرکت فین وود، چوب کاج روس می باشد که با ماده اشباع فنلاندی اشباع می گردد تا در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف و حشره خوردگی استحکام پیدا کند. معمولا به ازای هر متر مربع چوب ترمو، ۳ متر طول اجرای کنیتکس و رولکس چوب زیرسازی مورد استفاده قرار میگیرد.

ترمووود فین وود

پیچ های استفاده شده برا نصب ترموود

پیچ های مورد استفاده توسط شرکت فین وود از نوع گالوانیزه می باشد و با توجه به رنگ چوبها دارای دو نوع رنگ تیره و روشن می باشد که باعث می گردد پیچ ها بر روی نما دیده نشوند.

بدون شک یکی از عناصری که بسیار در آرامش فضای داخلی خانه و حتی خود طراحی دکوراسیون داخلی خانه تاثیر گذار است، دیوار پوش ها هستند. حضور دیوارپوش های جذاب به شما کمک می کند تا دکوراسیون داخلی خانه شما دقیقا همان چیزی از آب در بیاید که انتظارش را دارید. اما اگر انتخاب این دیوار پوش ها درست صورت نگیرد مطمئنا نتیجه عکس دارد. به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم در این مطلب راه های کنیتکس  انتخاب دیوارپوش مناسب و همچنین انواع دیوارپوش های مدرن و جذاب را به شما معرفی کنیم، البته ناگفته نماند که در این مطلب از تجربیات گروه ایده آل پنل استفاده خواهیم کرد. پس تا انتهای این مطلب جذاب با چیدانه همراه باشید.

کنیتکس
تبلیغات
روشنایی مدرن ، جلوه بخش دکوراسیون داخلی
ترموود جلوه ای از طبیعت در نما

دیوارپوش دکورات…

انتظار شما از یک فضای مناسب چیست؟

انتظار شما از دکور یک فضای مسکونی، اداری، فروشگاهی چیست؟ چگونه مانند یک دکوراتور فکر کنیم؟ دکور زیبا و چشم نواز چقدر در روحیه و حال ما تاثیر دارد ؟ از مهم ترین نیازهای انسان در هنگام قرارگیری در یک محیط، حس آرامش روانی و جسمی اجرای کنیتکس و رولکس است، و از جمله راه حل های پاسخگویی به این نیاز شناخت مصالحی است که اطراف ما را فرا گرفته اند، و همچنین شناخت و تاثیر رنگ ها بر روان انسان.

دیوارپوش دکورات…

مقایسه رنگ با دیگر دیوارپوش ها

رنگ از قدیمی ترین دیوارپوش های موجود می باشد که استفاده از آن نیازمند صرف وقت زیاد، ریخت و پاش در محل و تحمل مدت مدیدی بوی نامطبوع می باشد و در نهایت دیوار ساده و یکنواخت شما تبدیل به یک دیوار رنگی ساده یکنواخت کنیتکس شده است و اگر دیوار شما نم داشته باشد بعد از مدتی ممکن است دوباره نم بدهد و همه هزینه ای که کرده اید از بین برود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com