بازسازی ساختمان

اجرای کنیتکس و رولکس در نگاه کلی نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان از رایج ترین دیوارپوش های مورد استفاده می باشد، اما نصب آن اجرای کنیتکس و رولکس عیوب دیوار را نمی پوشاند و همچنین نسبت به خط و خش مقاوم نیست و در صورت نصب نادرست امکان اصلاح ندارد و و زیبایی و جلوه آن به شدت کاهش میابد و در برابر رطوبت مقاوت ندارد و امکان اعمال خلاقیت پایینی دارد به همین دلیل ممکن است شما بارها یک طرح کاغذ دیواری را در مکان های مختلفی ببینید و برایتان خسته کننده شود .

دیوارپوش دکورات…

مقایسه دیوارپوش های MDF با دیگر دیوارپوش ها

این دیوارپوش ها که از جنس چوب فشرده می باشند نسبت به آب مقاومت کمی دارند و وزن آنها خیلی زیاد است و نکته مهم تر اینکه خود عاملی جهت آتش سوزی هستند و در هنگام آتش سوزی سبب گسترش آتش سوزی می شوند و اگر دیوار نم اجرای کنیتکس و رولکس داشته باشد به تدریج باعث باد کردند دیوارپوش و از بین رفتن آن می شود.

دیوارپوش دکورات…

مقایسه دیوارپوش های گچی با دیگر دیوارپوش ها

این دیوارپوش ها مقاومت بسیار ناچیزی در برابر ضربه دارند و به راحتی شکسته می شوند  و چون توده بزرگی از گچ هستند و فقط لایه بیرونی رنگ می شود اگر بر اثر برخورد شی سطح بیرونی آنها دچار پریدگی و یا شکستگی شوند لایه سفید نمایان نقاشی ساختمان می شود و شکل بدی به دکوراسیون می دهد و ضمن اینکه در برابر رطوبت مقاوم نیستند و بدلیل وزن زیاد نصب آنها مشکل است و اگر کنده بشود خسارت زیادی بر اثر برخود با اجسام زیر خود بجا خواهد گذاشت.

دیوارپوش دکورات…

معرفی دیوار پوش های ایده آل پنل

بنا به گفته متخصصین گروه ایده آل پنل، دیوار پوش های این گروه ضمن داشتن خصوصیات مثبت تمام دیوارپوش های ذکر شده معایب آنها را نیز برطرف کرده و محصول خود را تبدبل به یک دیوارپوش تمام عیار کرده است. با محصولات ایده آل پنل منزل خود را که بعد از یک روز کاری با هدف آرامش و استراحت به آنجا باز می گردید تبدیل به مکانی رویایی کنید و از شر دیوارهای یکنواخت و خسته کننده راحت شوید شما می توانید با نورپردازی و بازی با سایه های تشکیل شده بر روی پنل ها نماهای شگفت انگیزی ایجاد کنید. این پنل ها کاملا ضد آب می باشند و وزن بسیار پایینی دارند که نصب آنها را بسیار اجرای کنیتکس و رولکس راحت کرده بطوری که هرکس خود می تواند به راحتی این پنل ها را نصب کند و نیز لازم بذکر است این پنل ها باعث انتقال آتش سوزی نمی شوند و ضد حریق هستند و چون از قبل رنگ آمیزی و بسته بندی شده اند ، نیازی به درزگیری و رنگ کاری در محل نصب ندارند و سریع نصب می شوند. خصوصیات دیگری را نیز دارا می باشند که در ذیل به انها اشاره می کنیم.

شبیه ترین چوب به چوب بلوط، چوب درخت زبان گنجشک است. این نوع چوب حتی از چوب بلوط نیز سخت تر و مقاوم تر است و اگر فکر می کنید که برای دکوراسیون داخلی خانه تان به سطحی سفت تر و سخت تر نیاز دارید، حتما پارکت های تهیه  نقاشی ساختمان شده از چوب درخت زبان گنجشک را انتخاب کنید.

نقاشی ساختمان

شکل ظاهری پارکت از جنس چوب زبان گنجشگ

سطح رویی پارکت هایی که از چوب زبان گنجشک تهیه می شوند به رنگ کرم مایل به سفید و رنگ داخلی این پارکت ها قهوه ای روشن مایل به زرد است. این نوع پارکت هم مانند پارکت های تهیه شده از چوب بلوط دارای رگه های طبیعی هستند اما رگه های این نوع پارکت به نسبت کمتر است.

مزایا و معایب پارکت از جنس چوب زبان گنجشک

مزایای پارکت از جنس چوب زبان گنجشک: مقاومت زیاد در برابر خراشیدگی، شکنندگی و فرو رفتگی
معایب پارکت از جنس چوب زبان گنجشک: رنگ روشن آن ممکن است برای همه گیرا و جذاب نباشد.
فضاهای داخلی پیشنهادی برای استفاده از پارکت زبان گنجشک: حمام، آشپزخانه، راهرو ورودی

پارکت از جنس چوب کاج

پارکت های تهیه شده از چوب کاج به نسبت دارای سختی و مقامت پایین تری هستند. اما درجه سختی این چوب ها به نسبت نوع خود درختان کاج نیز متفاوت است . اگر قصد دارید تا پارکت خانه تان را از جنس کاج انتخاب کنید باید ببینید که آیا این اجرای کنیتکس و رولکس نوع از کاج برای منزل شما مناسب است یا خیر. بد نیست بدانید که پارکت های تهیه شده از چوب کاج محبوب ترین نوع پارکت برای طراحی دکوراسیون داخلی هستند.

شکل ظاهری پارکت از جنس چوب کاج

پارکت تهیه شده از چوب کاج می تواند دارای رنگ روشن باشد با رگه های تیره تر و یا می تواند خود پارکت تیره باشد و لکه ها و رگه های طبیعی روی آن تیره تر باشد. در هر صورت این لکه ها و رگه ها وجود دارند و دقیقا همین رگه ها نقاشی ساختمان و لکه های طبیعی هستند که باعث محبوبیت این نوع پارکت علی رغم بافت شکننده و نرم آن شده است.

مزایا و معایب پارکت از جنس چوب کاج

مزایای پارکت از جنس چوب کاج: طیف وسیعی از رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهد
معایب پارکت از جنس چوب کاج: بافت نرم و شکننده دارد و احتیاج به تقویت در هنگام نصب دارد.
فضاهای داخلی پیشنهادی نقاشی ساختمان برای استفاده از پارکت کاج: ورودی خانه، آَشپزخانه، اتاق نشیمن

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com