بازسازی ساختمان

رنگ نما اجرای کنیتکس و رولکس با مصالح عالی

رنگ نما منحصر به فرد ترین نوع پارکت ها هستتند که در دکوراسیون داخلی اجرای کنیتکس و رولکس خانه می توانند مورد مصرف قرار بگیرند. پارکت های بامبو توسط خیساندن ریشه های بامبو و تحت فشار بالا قرار دادن آن ها به صورتی که یک تخته سفت و محکم را به شما تحویل دهند ساخته می شوند. پارکت بامبو بسیار پایدار است و می توان روی مقاومت آن ها حساب کرد.

شکل ظاهری پارکت از جنس بامبو

پارکت بامبو هم مانند دیگر پارکت های طبیعی دارای لکه هایی روی سطح خود است اما این لکه بسیار محو هستند. معمولا پارکت های طبیعی به دکوراسیون داخلی خانه شما سبک کلاسیک و روستیک را القا می کنند اما پارکت بامبو بر خلاف آن ها به دکوراسیون داخلی خانه شما ظاهری مدرن می بخشد.

مزایا و معایب پارکت از جنس بامبو

مزایای پارکت بامبو: پایداری و مقاومت طولانی مدت، ظاهر مدرن، لکه های محو
معایب پارکت بامبو: حساس به تغییرات آب و هوایی
فضاهای داخلی پیشنهادی برای استفاده از پارکت بامبو: اتاق خواب، آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن

پارکت از جنس چوب افرا

اگر به دنبال یک پارکت سخت با رنگ روشن می گردید که به تغییرات آب و هوایی رنگ نما هم حساس نباشد بهترین گزینه پیش روی شما پارکت های تهیه شده از چوب بلوط است. بافت این پارکت ها بسیار جذاب و گیرا است. این پارکت به دلیل رنگ روشن خاص خود بازتاب بهتری از نور را در اختیار شما قرار می دهد که این امر قطعا در دکوراسیون داخلی خانه شما تاثیر گذار است.

شکل ظاهری پارکت از جنس چوب افرا

این نوع پارکت ها کمترین میزان تخلخل را در سطح خود دارند که باعث می شود در بازه کمتری اجرای کنیتکس و رولکس کثیف شوند. همچنین این پارکت به جای رگه و لکه دارای سایه روشن های جذاب است.

مزایا و معایا پارکت از جنس چوب افرا

مزایای پارکت افرا: کثیفی کمتر در بازه زمانی بیشتر، عدم تغییر رنگ در طولانی مدت
معایب پارکت افرا: مقاوم ترین نوع پارکت

تن یک ماده مرکب طبیعی است که از یک مخلوط متراکم (سنگ های رودخانه ای و صخره ای و تراشه های گرانیت) در ترکیب با یک چسباننده سیمانی (مانند سنگ آهک و سولفات کلسیم) و آب تشکیل شده است. این متریال پایه ای ترین مصالح کف است و عموما زیرسازی کف یا پایه ساختمانی که ممکن است با چوب یا سرامیک پوشیده شده باشد را تشکیل می دهد یا مانند آنچه امروزه رواج پیدا کرده، نمایان رنگ نما باقی گذاشته می شود.

کف بتنی می تواند به عنوان ساختاری جدید به ساختمان افزوده شود یا در فرآیند بازسازی، کف موجود برای رسیدن به لایه بتنی زیرینش برداشته شود. در این حالت تنها لازم است با اندکی ترمیم، این لایه به سطحی صاف و دکوراتیو که مناسب کفپوش است تبدیل شود.

رنگ نما

قبل از انتخاب کفپوش بتنی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای یک ساخت جدید، بتن در مراحل اولیه ساخت و ساز ریخته می شود، بنابراین اجرای کنیتکس و رولکس درباره مخلوط متراکم، رنگ، پرداخت ها و گرمایش از کف نیز باید در همین مرحله تصمیم گرفته شود.
وقتی می خواهید کف موجود را برای آشکار شدن لایه بتنی زیرش بردارید، باید به این کته توجه کنید که آن بتن ریزی قرار نبوده نمایان شود، بنابراین حتی بعد از اعمال ترمیم های لازم ممکن است این سطح یکنواخت و یکدست نباشد.

میزان پرداخت بر زیبایی کلی و هزینه لازم تأثیر می گذارد. یک پرداخت سبک یا ظاهری مات ارزان تر است و ظاهری طبیعی تر ایجاد می کند و بسیاری از سنگ های درون مصالح را نشان نمی دهد. در عوض، یک پرداخت سنگین گران تر بوده و خرده رنگ نما سنگ ها را نشان داده و ظاهر رنگی تری ایجاد می کند.

مزایای کفپوش بتنی

کف بتنی می تواند گزینه ای بسیار مقرون به صرفه باشد، گرچه پرداخت ها، ترمیم ها و نصب هزینه نهایی را تحت تأثیر قرار می دهد.
تنوع بی شماری از رنگ و بافت برای این کفپوش ها وجود دارد. رنگ می تواند قبل از بتن ریزی مستقیما در بتن مخلوط شود یا کف های وجود رنگ آمیزی و نقاشی شوند.

بتن به شدت سخت و مقاوم است. خراش انداختن بر سطح بتنی کار بسیار مشکلی است. ضمنا بتن در برابر آتش و سیل مقاوم است و اگر پرداخت شده و مراقبت شود، بیشتر از عمر شما دوام می آورد.
کف های بتنی هنگامی که در معرض آفتاب قرار می گیرند، می توانند به عنوان اجرای کنیتکس و رولکس ظرف گرمایی عمل کنند و در ذخیره انرژی و هزینه شما تأثیر بسیار زیادی بگذارند. بتن گرما را جذب و حفظ می کند و به تدریج آن را در طول روز و شب منتشر می کند.

معایب کفپوش بتنی

کف های بتنی بدون حضور آفتاب می توانند ظاهر و حس سردی ایجاد کنند، اما یک قالیچه می تواند آن ها را گرم کند.
اجسام و اشیا اگر به شدت به سطح بتنی برخورد کنند می توانن آسیب ببینند، بنابراین این نوع کفپوش برای فضاهای کودکان و سالخوردگان توصیه نمی شود.
بتن اگر به درستی در سطوح بالا و پایینی بتونه کاری نشود، مستعد رنگ نما جذب رطوبت است که می تواند منجر به رشد کپک یا قارچ شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com