بازسازی ساختمان

انجام خدمات پتینه کاری

انرژی چنین رنگی از بسیاری جهات سیستم پتینه فیزیولوژیکی خدمات بدن را تحت تأثیر کنیتکس قرارداده و یکی از رنگهایی است که بایستی انرژی آن با درایت و دقت مورد توجه قرارگیرد . زیرا این رنگ به دلیل داشتن انرژی های حاصل ازرنگ های بسیاری که ترکیب یافته است دارای انرژی بسیار نیرومندی می باشد و استفاده زیاد و افراطی از آن باعث می گردد که فرد دچار ناراحتی های روحی و روانی شود . این رنگ به واسطه داشتن تن زیادی از رنگ قرمز موجبات سردرد، ناراحتی های میگرنی و واکنشهای عصبی را فراهم می آورد. اما با تمام این خصوصیات دردرمان بیماریهای سرطانی و کوچک کردن و مانع شدن نقاشی ساختمان ازرشد تومورها بسیار مفید است و از طرفی تب شدید را دفع می کند.

رنگ نقره ای :

این رنگ نیز مثل رنگ سفید اگر با رنگهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد ، تأثیرات انرژی بیشتری را بر بدن گذاشته و نتایج مفیدی دارد. دردرمان بیماریهایی که ریشه متافیزیکی دارند، استفاده از انرژی رنگ نقره ای بسیار شایسته خواهد بود. از طرفی انرژی این رنگ قدرت نبوغ ، خلاقیت رنگ نما و تفکر را در انسان افزایش می دهد و به مثابه همین قدرت و توانایی پیش بینی وحدث و گمان منتهی به نتیجه را نیز زیادتر می نماید.

قهوه ای :

رنگی است که تأثیرات آن دردرمان بسیاری از بیماریها انکارناپذیر است . این رنگ فرد را در بسیاری از جهات و مخصوصاً از حیث ذهنی و احساسی تحت تأثیر قرار می دهد. این رنگ به واسطه داشتن انرژی خاص خود باعث می شود که انسان تحت تأثیر قرار گرفته و کینتکس فردی اجتماعی شود و بینش و رفتار فرد را در قبال جامعه متعادل می نماید. به عبارتی روشن تر ، باعث می گردد که انسان گامهای استوار و مستحکمتری را بردارد و عزم را در انسان جازم تر می سازد.

تابلوهای نقاشی قهوه خانه ای,استخدام کنیتکس  مربی نقاشی در خانه,مدلهای جدید کاغذ دیواری و نقاشی خانه,هنر. نقاشی. فروش تابلو نقاشی. نقاشی مدرن.فروش نقاشی,نقاشی ساختمان کرج خانه کرج,لتک نقاشی مخصوص امور ساختمانی و نقاشی,نقاشی سیاه قلم نقاشی اسب,وسایل نقاشی لذت نقاشی,غذایی برای گربه های داخل خانه و بیرون از خانه,عکس از خانه های دوبلکس ویلایی داخل خانه,قیمت خانه های ویلایی در خانه اصفهان,عکس های سفره خانه و قهوه خانه سنتی,خانه های فروشی در خانه اصفهان,نرخ خانه در خانه اصفهان,خانه فروشی در خانه اصفهان,نرخ خانه در خانه اصفهان,طرح خانه ویلایی و خانه باغی,قیمت خانه خانه اصفهان,لوازم خانه و خانه داری,لوازم خانه و خانه داری,ساخت خانه کلید تحویل ساخت خانه های پیش ساخته,نقاشی س,نقاشی,رول نقاشی,نقاشی ساختمانی,نقاشی فرانسوی,

به رغم ادعای سازندگان این نوع پوشش قابلیت شستشو همانند رنگ روغنی را ندارد. برای ضد آب کردن کامل این پوشش نیاز به مراحل اضافی و پرهزینه است که علاوه بر هزینه بالا تخصصی نیاز دارد که معمولا نصابان این پوشش از آن برخوردار نیستند. برای کنیتکس ضد آب کردن کامل این پوشش نیاز به اجرای یک لایه نیم پلی استر می باشد که هزینه تمام شده را بالا می برد و در محیط های بسته و دارای تهویه ضعیف اجرای نیم پلی استر خطرناک است.

البته اکثر رنگ های انتخابی این پوشش اصطلاحا چرک تاب است و شاید سالها نیاز به نظافت نداشته باشند و با ابر و شامپو فرش و با ملایمت می توان سطح این پوشش را نظافت کرد . سطح این نوع پوشش بعد از اجرا صاف نیست حالت پفکی دارد و شاید این حالت مورد پسند طیفی از مصرف کنندگان نباشد.

عده ای از مصرف کنندگان این نوع پوشش را در مغازه ها و یا مکان های عمومی دیده اند و با دیدن رنگ های تند و شلوغ این پوشش در مغازه ها تصور دارند که این نوع پوشش جلف است که این تصور غلطی است و این پوشش همانند دیگر پوشش های ساختمانی از پتینه رنگ سفید یک دست تا سیاه یک دست و انواع رنگ های ساده و ترکیبی و روشن و تیره را دارا  کنیتکس می باشد و شاید از لحاظ گستردگی طیف رنگ در بالاترین سطح در پوشش های ساختمانی قرار دارد.

از دیگر مواردی که باعث بدبینی به این پوشش شده : وجود موارد تقلبی این پوشش (ضایعات پارچه آسیاب شده و چسب) و وجود نصابان ناشی و سود جویانی است که با مواد تقلبی و کیفیت پائین این پوشش را (با قیمت هائی کمتراز بازار) اجرا می کنند و بعد از مدتی مصرف کننده را با مشکلات زیادی مواجه می کنند.

شاید همت سازندگان این پوشش در تولید مواد با کیفیت (موادی با سطح صاف تر پس از اجرا و قابلیت بالاتر شستشو) و معرفی گسترده این نوع پوشش به مصرف کنندگان از طرف سازمانهای دولتی و مطبوعات (به عنوان پوششی سازگار با محیط زیست و کم کننده بازسازی ساختمان مصرف انرژی خانگی) باعث شناخت این نوع پوشش و استقبال گسترده از این نوع پوشش گردد.

رنگ عاملی است نیرومند که می‌تواند برانگیزد یا تحسین بخشد؛ به هیجان آورد یا آرامش دهد؛ حسی از گرمی یا سردی ایجاد کند و حتی خوشایند یا ناخوشایند باشد.
کنیتکس
رنگ‌های ساختمانی یکی از عوامل زمینه دکوراسیون هستند که آگاهی کنیتکس درباره آنها می‌تواند تاثیر بسزایی در انتخاب نوع و اثر به جامانده از آنها داشته باشد. از جمله رنگ‌های ساختمانی، می‌توان به رنگ‌های (Water Base) یا پایه آب اشاره کرد که به دلیل زود خشک شدن طرفداران بیشتری دارد.

حلال‌ها و مواد نفتی از تشکیل‌دهنده‌های اصلی رنگ‌ها هستند که اغلب به عنوان مواد خطرناک و آلوده‌کننده محیط زیست از آنها یاد می‌شود. در سال‌های اخیر، حذف حلال‌ها از سیستم رنگ و جایگزین کردن آن با آب، هدف اصلی تکنولوژیست‌ها قرار گرفته نقاشی ساختمان و استفاده از محصولات پایه آب در حال گسترش است. از مجموعه وسیعی از رنگ‌ها و پوشش‌های پایه آب که به بازار عرضه شده، بد نیست با چند نمونه بسیار کاربردی آشنا شویم.

– پوشش‌های اکرلیک پایه آب ساختمانی

این رنگ‌ها بر پایه پلیمر اکرلیک امولشن، با بالاترین کیفیت و مخصوص سطوح داخلی و خارجی ساختمان طراحی شده‌اند.

– پوشش‌های ضدزنگ پایه آب مخصوص سطوح فلزی داخل و خارج ساختمان

ضدزنگ اکرلیک، محصول جدید دیگری از دسته دیگری از دسته رنگ‌های دوست‌دار محیط زیست است که بر پایه پلیمر اکرلیک امولشن صنعتی و پیگمنت‌های ضدخوردگی طراحی شده است و جهت محافظت سطوح فلزی از زنگ‌زدگی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. پتینه این ضدزنگ قابل پوشش به وسیله رنگ‌های آلکیدی و نیز رنگ‌های اکرلیک ساختمانی است و از چسبندگی عالی کنیتکس نسبت به این پوشش‌ها برخوردار است.

پوشش‌های آکرلیک پایه آب مخصوص چوب

بعد از تولید موفقیت‌آمیز رنگ‌های ساختمانی اکرلیک، هم‌اکنون سیلر و کیلر اکرلیک بر پایه آب مخصوص چوب نیز برای اولین بار در ایران همگام با تکنولوژی روز اروپا و امریکا توسط متخصصین تولید و عرضه شده کنیتکس  است. این پوشش در شرایط مختلف جوی (آفتاب، بارندگی و رطوبت) از چوب حفاظت می‌کند و برای سطوح چوبی خارجی ساختمان نیز قابل استفاده است.

نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان,نقاشی ساختمان نقاش ساختمان,”نقاشی ساختمان”,نقاشی ساختمان.,نقاشی ساختمان,سربرگ نقاشی ساختمان,تجربیات نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان ارشد,نقاشی از ساختمان,دستمزد نقاشی ساختمان,تصاویر نقاشی ساختمان,بتونه نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان pdf,ادوات نقاشی ساختمان,قرارداد نقاشی ساختمان,نقاشی در ساختمان,درباره نقاشی ساختمان,طریقه نقاشی ساختمان,رنگ و نقاشی ساختمان,مدل نقاشی ساختمان,عکسهای نقاشی ساختمان,لوازم نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان کاتالوگ,ویزیت نقاشی ساختمان,دکوراسیون نقاشی ساختمان,نقاشی مدرن ساختمان

پتینه

چگونگی رنگ آمیزی دیوار آجری

اگر شما قصد نقاشی دیواری آجری دارید کنیتکس حتما قبل از شروع به کار ترک های دیوار را بپوشانید تا روند رنگ آمیزی بدون مشکل پیش برود.

قدم اول: تمیز کردن آجر

شما حتما باید دیوار را به وسیله ی فشار آب کاملا شستشو نمایید تا خیالتان از بابت گرد و خاک کنیتکس و کپک ها راحت باشد. در صورتی که دوست دارید دیوار در آینده کپک نزند می توانید از محلول آب و صابون برای این کار استفاده نمایید و آن را به فشار به دیوار بپاشید. برای ادامه ی کار باید چند روز صبر نمایید تا آجرها کاملا خشک شود و هیچ گونه نم و رطوبتی در آن باقی نماند.

قدم دوم: پاک کردن رنگ های قدیمی و ملات

در صورتی که دیوار قبلا رنگ آمیزی شده و پوسته هایی از آن رنگ قدیمی باقی مانده است، به نقاشی ساختمان وسیله ی کاردک آنها را پاک نمایید تا هیچ گونه مواد اضافی و ملات بر روی دیوار باقی نماند.

قدم سوم: آستر کشی

قبل از رنگ آمیزی باید آستر مورد نظرتان را بر روی دیوار بپاشید تا رنگ اصلی پتینه ایستادگی و دوام بالایی داشته باشد و در اثر رطوبت و آفتاب تغییر رنگ ندهد و یا اینکه به صورت پوسته در نیاید.

قدم چهارم: درزگیری و بتونه کاری

پس از آستر کشی بندها و سوراخ هایی که به مرور زمان به وجود آمده است را با بتونه پر کنید تا زیبایی و یک دست بودن دیوار کاملا حفظ شود.

قدم پنجم: رنگ آمیزی

حالا نوبت به رنگ نهایی است. بسته به سلیقه تان می توانید رنگ مورد نظرتان کنیتکس را انتخاب نمایید.سپس با قلم مو ۳/۴ اینچی شروع به رنگ آمیزی دیوار کنید.به شما پیشنهاد می کنیم برای بهتر شدن رنگ حتما ۲ بار فرایند رنگ آمیزی را تکرار نمایید.

آیا تصور می‌کنید که نقاشی فضای بیرونی خانه به سادگی زدن چند لایه رنگ بر دیوار و منتظر ماندن برای خشک شدن آن است؟! شاید تصور شما تا حدودی درست باشد، اما در این خصوص نکاتی وجود دارد که رعایت آن‌ها نقاشی را آسان‌تر می‌کند و باعث می‌شود نقاشی ساختمان نتیجه کار تا حد زیادی حرفه‌ای و بدون نقص به نظر برسد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com