بازسازی ساختمان

رعایت نکاتی برای انجام کنیتکس نما

نقاشی ساختمان رنگها می توانند بر روی روحیه افراد در راه مثبت یا منفی کنیتکس نما تاثیر بگذارند . اگر چه هر رنگ بطور جداگانه احساس متفاوتی به اشخاص مختلف میدهد اما در محیط کار و در ادارات بیشتر موارد با خلاقیت افراد ارتباط دارد. وقتی یک رنگ برای یک دیوار یک اتاق انتخاب میشود نشان دهنده جنبه های خاصی از یک اتاق است.همانند میزان و مقدار نور در یک اتاق.

بعنوان مثال یک اتاق کوچک و تاریک می تواند خلاقیت را از بین ببرد اما رنگ شاد یک احساس روحانی ایجاد می کند که باعث ترویج خلاقیت محیط کار می شود.

در حال حاضر نظرات در باره اینکه کدام رنگ بطور حتم روی خلاقیت تاثیر بهتری دارد وجود دارد اما مطالعات علمی نشان می دهد که رنگهای زرد و آبی بیشترین تاثیر مثبت را روی خلاقیت اشخاص می گذارند. در یک مطالعه علمی ثابت شده است که در یک محیط کار آبی اشخاص میزان خلاقیتشان دوبرابر محیط قرمز رنگ است. رنگ زرد هم محرک تخیل اشخاص می باشد.

رنگ محل کارتان را در ارتباط با چیزهایی که لذت می برید انتخاب کنید. برای مثال کنیتکس اگر شما فضای سبز طبیعت را دوست دارید می توانید هاله ای از رنگ سبز را در محل کارتان به کار ببرید که الهام بخش ایجاد خلاقیت در شماست.

انخاب رنگ روشن برای سقف . رنگ تیره اتاق کارتان را کوچک خواهد کرد و خلاقیت را از بین می برد. در مقابل رنگهای روشن به شما احساس آزادی می دهد که به خلاقیت می انجامد.

دکور کردن مطب پزشک بصورت گرم و دلباز و باکلاس کنیتکس  و فریبنده بهنرین راه برای نقاشی ساختمان ایجاد ارتباط و سازگار با بیمارانو ایجاد یک تصویر معتبر حرفه ای پزشکی است.

هر کس که اتاق انتظار یک پزشک را تجربه کرده باشد می داند که می تواند یک محل پر تنش باشد.

دکور مطب توسط کارهای هنری ، عکس ، رنگهای ارامش دهنده، مبلمان راحت می تواند باعث ارامش خاطر مراجعه کنندگان شود.اشیا و وسایل جذاب و جلب توجه کننده مثل آکواریوم و گیاهان نیز می تواند باعث ارامش بیمار و پرتی حواسش از درد خود شود.

اگر شما مسئول دکور دفتر یک پزشک هستید و اگر شما به دنبال ایده های خلاقانه دکوراسیون داخلی که قابل تصور ، موثر و با هزینه معقول باشد هستید بهتر است 7 نکته زیر را بخوانید شاید تدوینگر و آغازگر طوفان ذهن شما کنیتکس شود برای کمک به دکور یک مطب پزشک

1- قبل از عهده دار شدن پروژه مطب یک دکتر ، لازم است درک صحیح و شفافی از نوع خدمات پزشکی که در این مطب انجام می شود بدست آورید . بطور ایده آل دکور باید بازتاب اصل مراجعه کنندگان باشد.برای مثال مطب پزشک اطفال می تواند شامل اسباب بازی ، وسایل متحرک جذاب ، میز بازی، دیوار نقاشی رنگی، برنامه های تلویزیونی و کارتون و چیزهای دیگر که باعث سرگرمی کودکان می گردد.کسی که چنین مطبی را طراحی می کند باید کاملا توجیه شده باشد یک محل خصوصی را برای مادران نوزاد دار در نظر بگیرد.

index

2- یک ایده جالب برای دکور مطب یا اتاق انتظار انتخاب آثار هنری است که علایق ، تفریحات و دید دکتر اصلی را منعکس می کند. این ارتباطات شخصی می تواند باعث ایجاد یک زنگ آهنگ بسیار زیبا و عالی برای این وحدت پزشکی شود. یا بطور مثال اگر پزشک در مسابقات قایقرانی شرکت می کند می توانید دیوار ها را عکس هایی از قابق او یا مدل های مختلف قایق و کشتی تزئین کنید.و یا اگر دکتر به پرورش گیاهان علاقمند است می توانید از عکسهای گلدار استفاده کنید و مطب را با همه گلهای زنده ارکیده بیارایید. اگر دکتر ار فیلمهای کلاسیک لذت می برد می توانید دیوارها را با پوستر آن فیلمها تزیین کنید .این نکات زندگی شخصی می تواند منجر به مکالمات کوتاه گردد . یک دکور خاص ، تک و شخصی می تواند به کنیتکس بیمار برای ارتباط با پزشک در سطحی عمیق تر کمک کند.

3- تزیین کردن مطب به وسیله مدارک قاب شده ، گواهی نامه ودستاوردهای پزشکی یک روش بسیار قوی برای بدست آوردن اعتماد و احترام بیماران توسط پزشک می باشد. یک روش دیگر برای ایجاد ارتباط و رابطه شخصی با بیماران گذاشتن یک تابلوی اعلانات شامل عکسهای خانوادگی، عکس تعطیلات مسافرتی ، پیام های تشکر ، …از طرف بیماران می باشد.

شاید شما هم در انتخاب رنگ یا انواع پوشش های الیافی سلولزی دچار تردید شده باشید . در کل به نظر من چون سنخیت متفاوتی دارند مقایسه نمی شود کرد که کدامیک ارجحیت دارد اما در کل به نظر من رنگها بخصوص رنگهای روز از لطافت و شادابی خاصی برخوردارند و برای محیط خانه مناسبتر هستند تا پوشش های الیافی . پوشش های سلولزی الیافی بخاطر سلولز بودنشان کدر هستند و از زایه نگاه نزدیک زمخت دیده می شوند .

یکی از خاصیتهای خوب پوشش های الیافی عایق حرارتی مناسبی هستند بخصوص برای دیوارهایی که شومینه یا بخاری دارند.

شاید به نوعی این پوششها(بلکا ، رومالین ، ….) برای دفتر کار یا مغازه گزینه مناسبتری باشد تا خانه و محل زندگی.

الان در خانه سازی های جدید بخصوص در شهرکها حتی دیوارها را گچ نمی کنند و از این نوع پوشش ها استفاده می کنند و به این فکر نمی کنند شاید کسی خواست تغییر دکور و تغییر پوشش دهد در این صورت بعد از برداشتن لایه ای این پوششها به گچ خاک ناصافی روبرو می شود که باید گچ شود.

در خرید خانه به این موضوع دقت کنید تا سرتان کلاه نرود.

می شود گفت که پوشش های سلولزی جایگزین کنیتکس گچ شده اند برای بسار بفروشها اما مردم برای منازلشان رنگ آمیزی با رنگهای اکریلیک و مولتی کالر را بیشتر ترجبح می دهند.

رنگ‌هایی از قبیل سبز روشن، هلویی یا طیف‌هایی از رنگ زرد(روشن) مطلوب‌ترین نقاشی ساختمان رنگ‌ها برای استفاده در حمام هستند. در عین حال رنگ‌های تیره مقدار کمتری از نورها. مصنوعی را بازتاب می‌دهند و به این ترتیب روشنایی حمام شما در صورت عدم استفاده از رنگ‌های روشن، بسیار تقلیل می‌یابد که موجب تاریک و ترسناک‌ شدن این محیط حتی در صبح‌ها می‌شود.

برای حفظ حالت راحتی و آرامش حمام، از رنگهای ملایم و آرامش‌بخش استفاده کنید.

استفاده از رنگ‌هایی مثل آبی(روشن)نمادی از دریا و نشاط و سرسبزی طبیعت هستند. در عین حال فضای حمام‌های کوچک را وسیع نشان می‌دهند و گرم و دلنشین خواهد کرد.

استفاده از رنگ‌های گرمی نظیر شکلاتی کم‌رنگ هم نتیجه مطلوبی خواهد داشت چرا که این رنگ به القای حس امنیت خاطر و آرامش کمک می‌کند. یکی از متداول‌ترین رنگ‌های مورد استفاده در سرویس‌های بهداشتی، سفید استخوانی است. زیرا به راحتی می‌توان سایر لوازم حمام از قبیل پرده‌ها، حوله‌ها، دمپایی‌ها و سایر امکانات را با آن مطابقت داد. از این‌رو آزادی عمل بیشتری به کنیتکس شما می‌دهد.

این رنگ علاوه بر تمیز جلوه دادن سرویس بهداشتی، براثر مرور زمان طراوت و جلوه‌ خود را از دست نمی‌دهد و همیشه این طور به نظر می‌رسد که حمام و دستشویی منزلتان به تازگی بازسازی شده‌اند. یکی دیگر از محاسن استفاده از رنگ‌های روشن بویژه رنگ سفید این است که هم قابلیت استفاده در حمام‌های سنتی و هم حمام‌های لوکس و مدرن را دارد.

بدلیل بخار آب حمام و برای زدودن و پاک کردن حمام از کپک ها و میکروبها نقاشی ساختمان باید از رنگهای مقاوم و نمیه براق استفاده شود.(رنگ اکریلیک نیمه براق یا رنگ روغنی نیمه براق)

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com