بازسازی ساختمان

کنیتکس برای نمای ساختمان

کنیتکس حلال آب بعنوان نمای داخلی ساختمان جهت حفاظت و زیبایی و بعنوان آخرین پوشش نمای بکار می رود که به صورت خمیر دانه دار و بوسیله کمپرسور و پیستوله مخصوص بر روی نمای داخلی ساختمان افشانده می شود و قادر است سوراخها و ترکهایی را که بر اثر انقباض و انبساط بوجود می آید پرکرده و نواقص ساختمان را پنهان کند. کنیتکس های حلال آب 6 ساعت پس از افشاندن در تماس خشک به نظر می رسد و استحکام نهایی پس از یک هفته حاصل می شود. کنیتکس حلال آب مانند کنیتکس اصل و اکرولیک بر روی هر چیزی که ثبات فیزیکی داشته باشد قابل اجرا است.
مزایا و معایب کنیتکس نما
عایق صوت و حرارت:

نمای کنیتکس هیچ گونه عایق حرارتی و صوتی نبوده و به هدر رفت انرژی نیز کمک می نمایید.
صرفه اقتصادی:

به دلیل ارزان بودن مواد اولیه کنیتکس که ناشی از بی کیفیت بودن آن می باشد قیمت مناسبی داشته که این حسن به ظاهر مفید از معایب این محصول بشمار می آید.
دوام:

دوام نمای کنیتکس به دلیل مواد نا مرغوب آن بسیار پایین بوده و در کوتاهترین زمان بعد از نصب از شکل خود خارج شده و نما را دچار نقص می نمایید.همچنین نور آفتاب به دلیل دوام پایین کنیتکس مصرفی در نما باعث از بین رفتن آن می گردد.
تنوع طرح:

نمای کنیتکس برای داشتن طرح خاص و انحصاری از قاعده ای پیروی نمکند ولی دارای طرحهای متفاوت و زیبایی می باشد.
جرم پذیری:

نمای کنیتکس بدلیل شکل خاص خود و همچنین زبر بودن سطح آن از جرم پذیری بالایی برخوردار بوده و در کوتاه ترین زمان طرح و رنگ خود را از دست داده که این ایراد از معایب نمای کنیتکس بحساب می آید.
سرعت اجرا:

سرعت اجرای این نما بدلیل سادگی آن بالا بوده که این از محاسن کاذب آن می باشد.
وزن:

وزن نمای کنیتکس پایین بوده ولی باز هم کنیتکس نمی توان از آن بعنوان حسن آن نام برد.
تنوع رنگ:

تنوع رنگ در نمای کنیتکس بدلیل اینکه از تکنولوژی خاصی پیروی نمی کند و طرز تهیه آن بسیار آسان می باشد بالاست وازاین جهت می توان از رنگ بندی آن استفاده بهینه نمود.
آتش سوزی:

نمای کنیتکس در مقابل آتش سوزی بدلیل مواد آتش زایی که در ساخت آن استفاده شده آتش را شعله ور تر کرده و از این حیث به آتش سوزی کمک می نمایید.و نمی تواند متریال قابل اطمینانی جهت نما و در مواقع آتش سوزی باشد.
کنیتکس و رنگ نما

کنیتکس نیز نمای داخلی و خارجی نقاشی ساختمان استفاده می‌شود. این محصول ترکیبی از کربنات کلسیم ، پیگمنت‌های AntiUV ، رزین آکریلیک ، تالک ، روان کننده‌ها و افزودنی‌های دیگر می‌باشد. این محصول با وزن بسیار کم و خاصیت ضد آب ، قابلیت انعطاف پذیری زیادی داشته و با تنوع رنگ و سادگی خاص خود در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی مورد استفاده قرا گرفته است. یکی از علل عمده گرایش مصرف کنندگان در سالهای اخیر به این محصول ، قیمت پائین آن نسبت به دیگر محصولات مشابه بوده که از روزهای آغازین تولید و عرضه آن به بازار مصرف باعث گردید تا بطور چشمگیری مورد توجه عموم قرار گرفت تا زیبنده پروژه‌های کوچک و بزرگ ساختمانی باشد. رنگهای شاد ، زنده و ساده کنیتکس آن را از محصولات کنیتکس دیگر متمایز ساخته است.
آماده سازی سطح جهت کنیتکس

سطح زیر کار باید عاری از هرگونه آلودگی، گرد و غبار، رطوبت و سفیدک باشد. قسمت های پوسته شده را باید با روش های مکانیکی و یا استفاده از واترجت لایه برداری کرد. جهت اعمال بر روی سطوح سیمانی و بتونی تازه باید حداقل 20 روز از زمان اجرا گذشته باشد. این محصول به علت دارا بودن دانه بندی نیاز چندانی به زیرسازی ندارد.

4234

دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در صورت‌ تماس با چشم با آب فراوان شستشو داده شود. در هنگام اسپری از استنشاق گرد رنگ خودداری گردد.‌ وسایل رنگ‌امیزی پس از کار با آب شستشو شود. از یخ‌زدگی رنگ و نگهداری در آن در دمای بالاتر از 40 درجه سانتی‌گراد خودداری شود.

شیوه دیگر، شستشو با آب داغ می باشد که بهتر است هر چند ماه یکبار برای سطوحی که گل آلود یا کثیف شده استفاده گردد و دمای آب مصرفی می بایست بیشتر از ولرم و بدون بخار باشد.همه می دانیم شستشو با آب که بهترین مایع محسوب میگردد ؛ باعث ایجاد خط و رگه نمی شود و بعنوان نرم ترین مایع ،صدمه ای به لایه حفاظتی وارد نمی نماید.در این مدل پس از چلاندن کامل اسفنج ،سطح لمینت را تمیز کنید .ضمناً در زمان نظافت سعی شود که شستشو از کناره ها شروع شده و به سمت مرکز انجام شود که رد پا و اثری از رفت وآمد در حین تمیز کردن نقاشی ساختمان باقی نماند چون ممکن است خیس بودن ِ طی باعث تکرار پروسه تمیز کردن شود و ترجیحاً برای خشک نمودن فضا بهتر است از پارچه ساینده استفاده نشود چون احتمال سایش و فرسایش و خش پذیری وجود خواهد داشت .

5. روش دیگری برای شستشو استفاده از سرکه و آب میباشد بدین صورت که یک چهارم لیوان سرکه را در یک لیتر آب مخلوط کرده و آن را پس از تکان دادن داخل ظرف مناسب قرار دهید و عمل شستشو را مشابه شیوه قبلی که آب خالص بود انجام و سپس سطح را خشک نمائید.همچنین می توانید محلول رقیق شده سرکه و آب را با سه سرنگ مایع ظرفشویی در 4 لیتر آب و یک سوم لیوان سرکه مخلوط کرده و پس از استفاده روی سطح پارکت لمینت ، آن را خشک و تمیز نمائید.شما میتوانید این میزان را متناسب با فضا تغییر دهید.
ویژگی های پارکت لمینت مــون لاک
مــون لاک(moonLoc)

پارکت لمینت محصولی است تشکیل شده از یک لایه اصلی HDF (High Density Fibre) که بر روی هر دو طرف آن با استفاده از نیروهای پرس و دمای معین و تحت زمانهای مشخص، لایه های مختلفی پرس شده و پس از سپری شدن زمان لازم برای سرد شدن ( 10 – 7 روز) به ابعاد معین برش خورده، لبه هایش کلیک زده و جهت فروش بسته بندی می شود. پارکت لمینت دارای پنج لایه مختلف می باشد:
1- لایه OVERLAY

این لایه خارجی ترین لایه بالایی پارکت است که در معرض مصرف قرار دارد و برای محافظت پارکت از انواع تاثیرات فیزیکی خارجی در نظر گرفته شده است. این لایه که شفاف می باشد از خط و خش افتادن پارکت، تغییر رنگ دادن و له شدگی آن جلوگیری می کند. مقاومت این لایه بسته به محل مورد استفاده، به سه دسته طبقه بندی می شود: AC3 – 31: مناسب برای منازل و محل های کاری کنیتکس که رفت و آمد کم دارند. AC4 – 32: مناسب برای محل های کار با رفت و آمد متوسط مانند شرکتها، مدارس و …. AC5 – 33: مناسب برای محل های کار با رفت و آمد زیاد مانند لابی هتل ها، بیمارستان ها و ….
2- لایه کاغذ دکور

این لایه نمایش دهنده زیبایی پارکت است که عمدتا با طرح های مختلف چوب، انتخاب رنگ و طرح را امکان پذیر می سازد. این لایه با تحلیل طرح های چوب طبیعی و پرینت آنها بر روی کاغذهای مخصوص تولید می شود.در برند مون لاک با توجه به بروز بودن محصولات، در مدل UNIVERSAL تعداد 40 طرح و رنگ و در مدل WOOD تعداد 10 طرح و رنگ مختلف موجود می باشد. این طرح و رنگ ها در طول زمان کنیتکس با توجه به میزان فروش بازار و تقاضای مشتری بروز رسانی می گردند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com