بازسازی ساختمان

نوع پتینه کاری در ساختمان

پتینه کاری هنری است که در آن با استفاده از رنگ های مختلف و ابزار های نقاشی ساختمان متفامت با بافت های زیبا و گونا گونی بر روی سطوحی مانند: دیوار و سقف و ستون و… ایجاد می گردد. پتینه نسبت به بقیه رنگ های ساده که همه استفاده می کنند زیبا تر و دلنشین تر است این نوع رنگ روی هر سطحی امکان پذیر است . پتینه کاری روی دیوار منازل یکی از پر طرافدار ترین پتینه ها در سراسر  دنیا است به این دلیل که دیوار ساده می تواند با صرفه کمی وقت و هزینه بیشتر به یک دیوار بسیار زیبا و چشم نواز تبدیل شود مانند نمونه کار های زیر

پتینه کاری

مینرال:نوعی روکش تزئینی نما آماده مصرف می باشد که از ترکیب قطعات مرمر با رنگ طبیعی و رزین کوپلیمر استایرن

آکریلیک تشکیل شده است. در نمای داخلی وخارجی کلیه سازی ها در روی گچ/بتن ناخالص/ورقه سیمان و سیستم

های عایق حرارتی به عنوان عایق دست آخر همراه با آستری مناسب قابل استفاده است.

به دلیل قابلیت بالای عبور بخار آب باعث میشود که بخار آب دفع شود و نفس بکشد. از آن جایی که بر اساس آب

می باشد بی بو و به محیط زیست آسیبی نمی رساند.تحت تاثیر شرایط آب و هوای بیرون /باران/برف/شرایط آب و هوایی

بسیار گرم یا بسیار سرد قرار نمیگیرد.و چون از سنگ دانه ها نقاشی ساختمان طبیعی معدنی تشکیل شده در برابر اشعه های ماوراء

بنفش است

تکسچرسان: این نوع محصول بر اساس امولیسیون اکریلیک و خمیر تکسچر (بافت دار)زیر کار می باشد که جهت ایجاد

بافت ویا هرگونه طرحی بر روی سطح به کار برده می شود.در هر گونه سازه در نما خارجی در روی سطوحی مانند گچ/

بتن ناخالص /ورقه سیمان و ایرانیت و فلز آستری شده در روی سیستم عایق  حرارتی قابل استقاده است.

از انجایی که دارای قابلیت ارتجاع میباشد در روی سطوح مورد استفاره نقش پل را بازی میکند وقتی ساختمان ترک هیی

که بر اثر نشست ساختمان ها به وجود می آید هیچ تاثیری نمیکند.چون خاصیت آکریلیکی دارد باعث میشود تا آب باران

به سطح برخورد کرده و بدون خیس کردن سطح جریان یابد.عبور بخار آب باعث میشود که بخار آب دفع شود و نفس بکشد

خطاهای  موجود در روی سطوح را میپوشاند .باران و برف شرایط آب نقاشی ساختمان و هوایی بسیار گرم یا بسیار سرد هیچ تاثیری  و

آسیبی نمیرساندو بی بو و دوستار محیط زیست است.

هر رنگی غلطک مخصوص خود را دارد اگر به اشتباه از غلطکی که مخصوص رنگی نیست استفاده کنیم کار خراب می شود و مجبورید که دوباره رنگ آمیزی کنید . ۴ نوع غلطک برای رنگ آمیزی مختلف داریم ۱- غلطک های رنگ پلاستیک که قطر بزرگتر دارند ۲- غلطک های رنگ روغنی که قطر کمتری دارند ۳- غلطک های رنگ اکریلیک که ما بین این دو نوع قرار می گیرید ۴- غلطک های طرح دار مخصوص پتینه کاری و رنگ های بر جسته . پس اگر می خواهید رنگ امیزی خانه تان را خودتان انجام دهید در خرید غلطک و لوازم دیگر رنگ آمیزی دقت داشته باشید .

-ابتدا با سنباده روی سطح مورد نظر را بسایید تا کاملا صاف شده و آماده رنگ کردن شود. رنگ پایه را با استفاده از قلموی رنگ روی سطح در را رنگ کرده و اجازه دهید رنگ خشک شود.

۲-  ۲۵% بتونه را با ۷۵% رنگ آبی آسمانی مخلوط کرده و با استفاده از کاردک روی در بزنید. هر بار قسمت کوچکی را انتخاب کرده و با استفاده از کاردک روی در بزنید. هربار با قسمت کوچکی را اتنخاب کرده و آن را به طور کامل پوشش پتینه کاری دهید و از انتهای آن بخش ادامه بتونه کردن انجام دهید تا همه جای در به صورت یک نواخت بتونه شود. منتظر بمانید تا بتونه کاملا خشک شود.

۳-  حالا نوبت رنگ زرد لیمویی است با کمک قلمو رنگ را روی درب اجرا کنید فقط توجه داشته باشید که قلمو را همان سمتی بکشید که بتونه را روی در زده اید تا سطح مورد نظر مورد نر یکدست و یکنواخت شود و مجددا منتظر بمانید که رنگ کاملا خشک شود .

۴- و در آخر روی در را سنباده بکشید تا هم صاف شود و هم رگه های آبی آسمونی از زیر آن بهتر معلوم شود . در آخر یک لایه جلا دهنده آکرلیک برای حسن ختام کار روی آن بزنید.

رنگ گلبه ای در طبیعت به رنگ شکوفه های درختان در فصل بهار می روید .سما برای این که رنگ ساختمان خود را بهخوبی و با فهمیدن اطلاعات در مورد رنگ ها باید بدانید. برای ساختن رنگ گلبه ای باید کمی از رنگ مادری گل ماش بهرنگ نقاشی ساختمان سفید مایل به قرمز اضافه منیم و کمی هم رنگ زرد برای دلباز شدن رنگ اضافه می کنیم و آرام آرام هم بزنید .رنگ گلبه ای خاص است که به انسان حس شادابی و حس زیبای طبیعت را انتقال می کند و بهترین کذینه برای رنگاتاق خواب و به کار بردن در ابزار های سقف و چهار چوب ها ی درب مناسب است.

سیلر زیرکار پایه آب جایکزین روغن الیف جایگزینی مناسب برای روغن الیف بوده که قابل استفاده بر روی سطوح گچ/ سیمان / بتن/ آجر قبل از اجرای عملیات زیرسازی برای رنگ آمیزی می باشد. این محصول را به مقدار لازم به وسیله قلم مو / غلطک یا اسپری روی سطح مورد نظر به نظور اشباع ( سیر) کردن سطح اجرا نمایید.

مابا بهترین محصولات مثل پرایمل اطلس/ رنگ های مثل سحر و هادی و هاولیکس/ نیکو ( پایه آب بی بو این نوع رنگ در هتل های مثل اسکان که در حال اجرا می باشد و هتل الون تهران استفاده می کنیم) که برخی از نقاشان به دلیل گران قیمت بودن آن ,آن را استفاده نمی کنند . گروه نقاشی ساختمان محمدی آذر به گران قیمت بودن رنگ اهمیتی نمی دهد و فقط کیفیت کار و رضایت شما مشتریان عزیز اهمیت می دهند پس با ما تماس بگیرید تا شاهد اولین و بهترین گروه نقاشی و زیبا سازی ساختمان محمدی آذر باشید.

پایه آب که اثر ترک خوردگی به سطوح داخلی پتینه کاری می دهد. رنگ کرک رنگ جلای منعکس کننده نور بر پایه اب که اثر ترک خوردگی به سطوح داخل می دهد. محل اجرای این رنگ : دارای سطح بی بو غیر قابل اشتغال و دئستئار محیط زیست است می تواند بر روی همه سطوح گچی/ دیوار/ چوب برای یک مدت طولانی در صورت اجرا شدن با یک پرایمر مناسب به کار رود.نحوه اجرای این رنگ در صورت وجود ناهمواری در سطح با استفاده از لایه نازکی از بتونه آکریلیک ساندورا آن را صاف کنید. رنگ پایه آب اکریلیک سفید یا رنگی را بدون رقیق کردن با استفاده از فرچه در دو لایه به کار ببرید. سپس محصول وارنیش را بدون رقیق کردن با استفاده از رول به کار برده و تا خشک شدن کامل آن ۲۴ ساعت صبر کنید . تنها یک لایه دیگر از رنگ آکریلیک پایه آب بدون نقاشی ساختمان رقیق کردن و با رنگی هم خانواده رنگ لایه اول با رول با ضربات متقاطع بر روی سطح به کار ببرید. این رنگ را در بسته بندی باز نشده با محافظت از انجماد می توانید به مدت یک سال نگه داری کنید.

بتدا مقدار کاغذ دیواری مورد نیاز زا محاسبه می کنیم و ۲ با اندازه گیری میکنیم و یک با عمل میکنیم اگر این چنین اندازه گیری کنید نصب کاغذ دیواری برای شما عمل چندان سختی نخواهد بود .از هر طرف کاغذ دیواری حدود ۵ سانتی متر اندازه را بیشتر در نظر می گیریم.بعد رول های کاغذ دیواری را به قسمت ها مساوی و اندازه مناسب میبریم و محل قرار گرفتن لبه های کاغذ دیواری را با یک شاقول مشخص می کنیم . کاغذ دیواری را روی دیواری های گچی و رنگ روغنی قابل نصب است و برای سطوح های مانند کاشی و سایر سطوح ناصاف باید بتونه کاری شده و صاف و صیقلی باشد و بعد نصب شود
پودر چسب کاغذ دیواری را با چسب چوب و آب آرام آرام  پتینه کاری به هم می زنیم تا مایع غلیظی به دست آوریم
چسب کاغذ دیواری را با فرچه مناسب به پشت کاغذ دیواری می زنیم.
کاغذ دیواری چسب زده شده را به صورت یک سوم و دو سوم تا می زنیم و پشت چسب زده شده را به هم می چسبانیم مواظب باشیم موقع تا کردن محل تا ایجاد نشود و کاغذ نشکند.
کاغذ دیواری چسب خورده را می گذاریم ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند تا خوب خیس بخورد
قطعه های کاغذ دیواری را از نقطه شروع به صورت شاقول از بالا به پایین می چسبانیم و حباب های درون کاغذ دیواری را با کشیدن برس یا غلطک خارج می کنیم و قطعه های بعد را در کنار قطعه ها قرار می دهیم تکه های کاغذ دیواری نقاشی ساختمان باید کاملا لب به لب باشد تا درز آن دیده نشود
و با استفاده از تیغ و کاتر اضافه های کاغذ دیواری را می بریم.
و همچنین اضافه ی اطراف در و پنجره را پتینه کاری پس از چسباندن کاغذ دیواری و قبل از خشک شدن می بریم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com