بازسازی ساختمان

پتینه کاری با طرح های زیبا

برخلاف شرط نزدیکی به آب دوری از اسپیکرهای وسایل صوتی پتینه کاری نکته مهمی است که باید هنگام جانمایی آکواریوم در دکوراسیون خانه آن را در نظر داشته باشید. فراموش نکنید این جانداران باله‌دار قادر هستند حتی ارتعاشات ضعیف را در آب حس کنند؛ بنابراین صداهای محیطی بلند آنها را دچار ترس و استرس می‌کند. علاوه بر این، خانه جدید ماهی‌های خود را نباید در محلی پرتردد که ممکن است هر فردی ضربه‌ای به سطح مخزن وارد کند، قرار دهید. همچنین آکواریوم را نزدیک در اتاق یا ورودی خانه نگذارید؛ زیرا هر ضربه ناشی از باز و بسته شدن آن شوک و استرس زیادی به ماهی‌ها وارد کرده و به قولی دل‌شان را می‌لرزاند و سلامت‌شان را  به مخاطره می‌اندازد.

برای روشن شدن موضوع به بررسی بیشتر خانه اول می پردازیم. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید در زمینه سفید اتاق نشیمن، از ترکیب رنگ آبی و زرد استفاده شده است.

این ترکیب رنگ برای آنهایی که دوستدار طبیعت و گردشگری هستند بسیار مناسب است. ترکیب رنگی که از آسمان و آفتاب الهام گرفته شده به هیچ عنوان در مقابل دکوراسیون مدرن خانه قرار نمی گیرد. در همین قسمت نشیمن، دیوار پشت پتینه تلویزیون از چوب طبیعی با رنگ قهوه ای روشن پوشیده شده تا علاوه بر لطافت و ظرافت بیشتر دکوراسیون، لوازم شیک و لوکس خانه با ظاهری زیباتر خودنمایی کنند.

و در نهایت به خانه سوم می رسیم که نهایت محافظه کاری را در استفاده از رنگ ها نشان می دهد. اتاق نشیمن به رنگ آرامش بخش خاکستری روشن درآمده که تنها رنگ متضاد با آن، میز عسلی کوچکی است که رنگ قرمز دارد. با این کار طراح می خواهد به ما بفهماند که کاربردی ترین عناصر در لوازم خانه می توانند نقشی بسیار مهم در زیبایی دکوراسیون داشته باشند.

کنار اتاق نشیمن اتاقی کوچک برای کار و مطالعه در نظر گرفته شده و ربروی آن، تلویزیونی بزرگ روی پنل چوبی با رنگ روشن قرار گرفته شده که در هر دو طرف آن فضاهای اصلی خانه مانند اتاق خواب و آشپزخانه و راهروی ورودی قرار دارند. اتاق مهمان نیز پشت دیوار چوبی تلویزیون قرار گرفته است.

نمونه هایی از طراحی های جالب و بسیار زیبای سینک و روشویی که در خانه های معمولی کمتر دیده می شود را مشاهده می کنید که با تنوع در رنگ و نحوه طراحی تغییر و جذابیت خاصی در محیط ایجاد کرده اند، در بعضی از متریال چوب و یا پتینه شیشه استفاده شده است، نکته قابل توجه در بعضی از آنها  توجه به مقیاس انسانی وایجاد محلی به طور جداگانه برای استفاده کودکان است .همانطور که می بینید با تنوع  در فرم و متریال در کنار خلاقیت طراح می توان  فضایی بسیار زیبا و هنرمندانه خلق کرد .

سنگ گرانیت به دلایل زیادی از معمول ترین مصالح مورد استفاده برای رویه کابینت است. این سنگ طبیعی ویژگی های بسیاری دارد و با توجه به رگه های طبیعی سنگ گرانیت، رنگ و طرح های متنوعی از این سنگ در بازار وجود دارد.

زمانی که درزگیری سنگ گرانیت به خوبی انجام شده باشد، سنگ گرانیت دوام بیشتری خواهد داشت. محدوده قیمت سنگ گرانیت متغیر بوده و با در نظر گرفتن روش نصب، رنگ، فرآیندهای انجام شده متفاوت خواهد بود.

وقتی شما ” گران ”  فکر می کنید شما هرگز ” به هم ریخته ” فکر نمی کنید، اما آشپزخانه می تواند به راحتی به مکانی موقتی برای نگهداری کیسه ها، ابزارها و کیف ها تبدیل شود. تا جایی که می توانید یک مکان دائمی برای نگهداری آنها بیابید ( و مطمئن شوید که آنها بعد از استفاده هر روز به جای خود باز می گردند) و چیزهایی که دائماً به آنجا وارد و خارج می شوند مانند کیسه ها و کارهای مدرسه پتینه بچه ها را در یک سبد زینتی و جذاب قرار دهید تا آنها را پر نگه دارند. عادت های روزانه افراد مرتب را داشته باشید.

برای چیدمان و فیکس کردن پالت های چوبی در کنار هم هیچ نیازی به ابزار خاصی مانند چسب و یا میخ و چکش نیست. فقط کافی است آن ها را در کنار هم به مستطیل بچینید و برای مرتفع تر کردن آن ها از لایه های بیشتری استفاده نمایید. توجه داشته باشید که با قرار دادن یک لایه مقوا ضخیم بین تشک و پالت ها می توانید از تشک خود بهتر محافظت کنید.

اگر می خواهید فضای برای قرار دادن لوازم و وسایل خود مثل کتاب، کفش ها و… داشته باشید کافی است تشک را با طول کمتری انتخاب کنید.دکوراسیون پر انرژی این آپارتمان تا حدود زیادی مدیون وجود تضاد رنگی بین نارنجی پر رنگ و آبی تحسین برانگیز است. البته این تضاد فقط به رنگ ها ختم نمی شود. همانطور که در بالا اشاره کردیم طراحی داخلی این خانه در حالی معاصر محسوب می شود که از عناصر روستیک و سنتی نیز در دکوراسیون استفاده شده است. برای مثال وجود میز چوبی چرخدار با طراحی روستیک در اتاق نشیمن، گرمای خاص و دلپذیری را در محیط پتینه کاری ایجاد کرده است.

به خودتان کمک کنید. اگر صبحانه خود را بر روی کابینت نوش جان می کنید، لیوان چای، ظرف پنیر و کاسه های کوچک مربا از نیازهای هر روز صبح شما محسوب می شود. برای آنکه دسترسی راحت تری به ظروف مورد نیاز خود داشته باشید، بهتر است آنها را در نزدیکی اپن کابینت قرار دهید. کشوهای بزرگ کابینت را برای این ظرف و ظروف انتخاب کنید.

پتینه

ظروف ایستاده. از تقسیم کننده ها برای نظم دهی به ظروف درون کابینت استفاده کنید. در این حالت است که ظروف امنیت بیشتری دارند و مانند زمانی که مانند برج روی هم قرار می گیرند، خطر شکستن ندارند. با استفاده از تقسیم کننده کابینت پتینه دیگر نمی توانید بیش از حد توان آن از ظروف نگهداری کنید و در نتیجه عمر کابینت افزایش می یابد.

بازی رنگ ها در این بخش از خانه چشم‌ها را نوازش می‌دهد. ترکیب به جای رنگ‌ها کنار‌ هم و استفاده مناسب از رنگ‌های مکمل با وجود فراوانی رنگ‌ها حس ثبات و گرمای خاصی را به فضا بخشیده است. دیدن وسایل آنتیک و قدیمی برایم هیجان‌انگیزاست و مرا به سال‌های خوش کودکی می‌برد. تلویزیون قدیمی، قاب‌های آنتیک، ظروف نقره، هاونگ و حتی آمنه از علاالدینی که در زمستان‌ها روشن می کند پتینه برای گرمایش خانه، برایم گفت.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com