بازسازی ساختمان

آموزش پتینه کاری

پتینه کاری یکی از راهکارهایی که به کمک آن می توان تفاوت و خاص بودن را به دکوراسیون اتاق کودک اضافه کرد، استفاده از نقش، طرح و الگوهای متفاوت درون فضا است. کوسن های رنگی با نقش های زیبا، فرش های گل گلی و مانند آنها می تواند طراحی اتاق کودک را به سمتی پیش ببرد که فرزند شما درون آن احساس شادابی و سرزندگی کند و بداند که فضای دنج او هیچ جای دیگری پیدا نمی شود.

معمولا برای خانه اول، هر عروس و دامادی دوست دارند فقط نظرات خودشان در طراحی داخلی اعمال شود در نتیجه موضوع مهم در رسیدن به دکوراسیونی باب میل هر دو طرف ایجاد تعادل و احترام به سلیقه عروس و داماد است. البته در بعضی پتینه مواقع مجبور هستید بعضی چیزها را قربانی کنید تا به هدف مد نظر خود برسید.

حقیقت این است که بسیاری از عروس و دامادها زندگی خود را در آپارتمان های کوچک شروع می کنند اما همانطور که در بسیاری از پست ها اشاره کردم، زندگی در فضای کوچک به هیچ عنوان نباید مانع ایجاد خلاقیت و سبکی شیک در دکوراسیون منزل شود.

درست است که فضای کوچک می تواند سریعا بهم ریخته و گرفته نشان داده شود اما با استفاده از روش های متعدد موثر و البته ساده ای که وجود دارد، می توانید به طور کامل از بوجود آمدن چنین شرایطی جلوگیری کنید. در ادامه به معرفی چندین مدل زیبا و کاربردی در همین باب می پردازم.

یک طراحی داخلی عالی و بی نقص حتما به معنی دکوراسیونی لوکس و پیچیده با لوازم گران قیمت نیست. حقیقت این است که هنر اصلی طراحی داخلی، خصوصا در اتاق خواب، ایجاد فضایی زیبا و کاربردی با کمترین هزینه اجرا و همچنین کمترین هزینه نگهداری است.  باید توجه داشته باشید که اجرا و عملی کردن طرح های عالی و شیک، مقداری زمانبر است بنابراین نباید در طول پروسه طرحی و ساخت عجله کنید. می ارزد  پتینه که زمان بیشتری منتظر بمانید تا در نهایت به دکوراسیونی سودمند و زیبا برسید. مانند اتاق های آورده شده در زیر.

اگر می خواهید اتاق خوابی راحت داشته باشید بهترین گزینه استفاده از رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و سیاه است، البته این رنگ ها بیشتر مردانه هستند و در اتاق خواب های مردانه مورد استفاده قرار می گیرند اما بطور کلی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب خیلی خوب جواب می دهند. برای جذابیت بیشتر می توانید رنگ های جذاب را توسط وسایل دیگر مانند روتختی قرمز یا فرش وارد فضا کنید، دیوار تاکیدی هم ایده کارامدی است، کافی است یکی از دیوارهای اتاق، طرحی متفاوت با سایر دیوارهای اتاق داشته باشد تا دیزاینی جذاب و در عین حال ساده و لطیف ایجاد شود.

شاید خوانده باشید که ام دی اف MDF از ماده ای شیمیایی بنام فرمالدهید در ساخت و توسعه استفاده می کند، تحقیقاتی انجام شده که نشان می دهد فرمالدهید خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد اما لازم نیست نگران باشید چرا که این گاز فقط در پروسه اولیه ساخت متصاعد می شود و پس از اینکه قطعات کامل تشکیل شده و کنار هم قرار گرفتند دیگر خطری وجود ندارد به معنی دیگر وقتی این وسایل در پتینه اتاق خواب شما قرار می گیرند گاز فرمالدهیدی متصاعد نمی شود خصوصا زمانی که روکش ام دی اف رنگ می خورد ایمنی آن نیز افزایش می یابد.

با مشاهده مدل های شیک آورده شده در این مطلب خواهید دید که چقدر رنگ های تیره برای فرش، موکت و قالی می تواند جذاب و جالب باشد تا حدی که شاید از آن بعنوان نقطه کانونی در دکوراسیون اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود استفاده کنید.

با پهن کردن فرش و موکت سیاه در کف اتاق، مطمئن باشید تمامی نگاه ها به کف زمین خواهد بود. اما شاید جالب ترین ویژگی مدل موکت و فرش های تیره، قابل استفاده بودن آنها در سبک ها و چیدمان های مختلف باشد. همچنین رنگ های تیره با سایر اثاثیه منزل که در رنگ های متضاد قرار دارند به زیبایی ترکیب شده و به آنها اجازه خودنمایی می دهد.

هیچ نوری جایگزین نور طبیعی نمی‌شود. همه اعضای خانواده ما عاشق نور طبیعی هستند. پارچه پرده را جوری انتخاب کرده‌ایم تا نور طبیعی روز به راحتی وارد فضای خانه شود؛ ضمن اینکه در تابستان‌های سوزان کویت از گرم شدن و ورود نور مستقیم پتینه آفتاب جلوگیری شود. پرده اصلی از جنس تافته و تور سفید زیر آن از جنس نانو است.
پتینه
دلیل اصلی سرپوشیده شدن قسمتی از حیاط، آب و هوای گرم کویت به خصوص در فصل گرماست. البته حسن دیگرش نزدیکی آن به آشپزخانه است که باعث شده حیاط به یک نشیمن خانوادگی کوچک تبدیل شود.

مدت‌هاست که استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون باب شده؛ البته هنوز هم انتخاب این رنگ به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید؛ چراکه نگهداری از خانه‌ای با رنگ روشن به مراتب سخت‌تر است؛ به خصوص اگر زمان زیادی را خارج از منزل سپری می‌کنید.

خانه‌ای که در این مطلب می‌بینید از انتخاب رنگ سفید گرفته تا متریال به سبک پتینه اسکاندیناوی دکور شده که منبع الهام خوبی برای کسانی است که می‌خواهند خانه‌ای به این رنگ داشته باشند؛ خانه‌ای که رنگ اول و دوم آن سفید و سیاه است و لکه‌هایی با رنگ قهوه‌ای چوب آن را تکمیل کرده است.

در فضایی که می بینید پایه های جلویی صندلی و مبل در روی فرش قرار گرفته اند و پایه های عقبی خارج از آنها هستند. این مورد برای اکثر دکوراسیون خانه ها قابل استفاده است. فرش باعث اتصال وسایل و مبلمان به هم می شود و در عین حال آنها را به اندازه کافی از هم فاصله می دهد تا تقسیم فضایی درست شکل گیرد.

زن جوان معمار و خوش‌سلیقه‌ای است که از انگیزه طراحی داخلی خانه‌اش حرف می‌زند. او معتقد است: نباید از همه انتظار داشت خانه‌های خود را مطابق با استانداردهای طراحی داخلی بچینند و در وهله اول این وظیفه جامعه حرفه‌ای است پتینه که اگر ادعای دانش در این مورد را دارند، آن را در زندگی خود بیاورند؛ اتفاقی که می‌تواند الهام‌بخش عموم مردم باشد و آنها را آگاه سازد.

با انتخاب رنگ آبی به عنوان رنگ غالب اتاق خواب، آرام بودن این فضا را به خوبی حفظ کرده است. گلدان‌های گلی که پشت پنجره اتاق خواب دیده می‌شوند نیز به همین منظور انتخاب شده‌اند. آیدا می‌گوید: وقتی صبح بیدار می‌شوم با دیدن این گل‌ها انرژی می‌گیرم. از دید او وقتی همه‌چیز سفید انتخاب می‌شود، بازی دادن رنگ‌ها در عناصری مانند چراغ خواب، کوسن و لوازم دیگر می‌تواند فضا را از بی‌روح بودن پتینه و کسل‌کنندگی نجات دهد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com