بازسازی ساختمان

کنیتکس در فضای تلفیقی

کنیتکس تکرارهای بصری از رنگ گرفته تا اشکال باعث می‌شوند در یک فضای تلفیقی ریتم وجود داشته باشد. بازسازی ساختمان برای مثال تکرار مستطیل‌ها را به‌وضوح می‌توان در این فضا دید؛ از پنجره‌ها و قاب عکس‌ها گرفته تا میز و عنصر عمودی گوشه و همین‌طور رنگ زردی که در عناصر مختلف تکرار شده است.

برای برقراری این تکرار کافی است یکی از عناصر موجود در فضا مثل یک مبل عثمانی گرد را در نظر بگیرید و اشیای دیگر را اضافه کنید؛ آینه گرد، ساعت دیواری گرد، کلکسیونی از گوی‌های شیشه‌ای و ده‌ها اکسسوری دیگر. فقط مراقب باشید زیاده‌روی نکنید و اندکی اشکال متضاد را نیز به فضا بیاورید تا تعادل برقرار شود.

پس از انتخاب رنگ نوبت به انتخاب گهواره مناسب برای اتاق نوزاد می رسد. توجه داشته باشید که رنگ گهواره ی شما تا حد زیادی بستگی به رنگ غالب فضای اتاق کودک شما دارد اما چون رنگ های انتخابی این فضاها معمولا ملایم است انتخاب انواع رنگ سفید و شیری برای گهواره ها بسیار مناسب است توجه داشته باشید

که ایده ی مقرون به صرفه برای انتخاب گهواره ها در طراحی اتاق نوزاد می تواند پتینه گهواره هایی باشد که با باز کردن بخشی از آن ها تبدیل به تخت خواب می شود بنابراین مدت زمان بیشتری را می توانید از این گهواره ها استفاده نمایید پس در انتخاب گهواره ها بازسازی ساختمان به این موارد هم توجه کنید.

اگر برای طراحی اتاق نوزاد از تم سفید استفاده کرده اید می توانید از یک رنگ متضاد و گرم برای گهواره ها استفاده کنید و جلوه ی بهتری به فضای دکوراسیون اتاق کودک خود ببخشید.

از دیوارپوش‌ چرمی می‌توانید روی تمام دیوارهای منزل استفاده کنید اما ما به شما پیشنهاد می کنیم به دلیل اینکه چرم از نظری بصری سنگین و گیراست، فقط روی قسمتی از دیوار فضای مورد نظرتان دیوارپوش چرمی نصب کنید. قسمت‌هایی مانند پشت میز تلویزیون، بالای تختخواب، قسمتی از دیوار پذیرایی و ناهارخوری به عنوان نقطه کانونی و… از جمله فضاهایی هستند که علاوه بر کاربردی بودن می‌توانند با انتخاب پوشش چرم، نقطه عطفی در هر منزلی‌ باشند.

دکوراسیون زیبا و دیدنی خانه امین و همسرش در لواسان که بسیار شیک و زیبا ساخته و طراحی شده است را می توانید در زیر بینید.امروز در چیدانه و به خانه ای ویلایی در لواسان سر زده ایم که با طراحی منحصر به فرد خود توانسته رتبه فینالیست جایزه معمار در بخش مسکونی تک واحدی،‌ سال ۱۳۹۳ از آن خود کند،

در طراحی خانه ی ویلایی امین از دفتر معماری ایوان به سرپرستی امیر افغان اتصال چشم انداز سیال محیط به هندسه بنا مهمترین چالش طراحی بود. بگونه ای که کل منظره در حکم حیاط ساختمان دیده شود و از دید ناظر داخلی وجود هر کدام بدون دیگری بی معنا باشد. با این مطلب همزراه باشید تا جزییات بیشتر این بنا را از زبان معمار پروژه بشنویم.

هوا سرد شده و وقت خداحافظی با لباسهای رنگی و خنک تابستونیه! برای اینکه حجم بیشتری از کمدتون رو در اختیار داشته باشید می تونید لباس های تابستونی رو موقتا از کمدهای در دسترس خارج کنید و به قفسه های داخلی تر منتقل کنین . اما اگر هنوز هم کمبود جا برای لباس های گرم دارید چند ایده شیک براتون داریم تا راحت تر

و منظم تر به لباسهاتون دسترسی داشته باشد . اگر اهل ساخت کاردستی هستید می تونید این قفسه ها رو خودتون به راحتی بسازید . تو این مطلب یک مدل ساخت قفسه رو آموزش دادیم .

بهترین پیشنهادها را برای چیدمان وسایل و طراحی داخلی یک واحد آپارتمان 70 متری در این مطلب می توانید مشاهده نمایید.  این آپارتمان ۷۰ متری توسط معمارانی به نام کارول و رابین و در پاریس ساخته شده است. رنگ به کار رفته در این آپارتمان از رنگی خاص و با مقاومت بسیار بالا استفاده شده و طراحی راه پله معلق به طبقه فوقانی اگرچه باعث کاهش فضای مسکونی طبقه همکف شده اما شاهکاری فنی به حساب می آید.

به گزارش پارس ناز تمایز متناسب فضاها در اتاق کودک و درب چوبی مقاوم با جزئیات فنی و زیبا ،ارتباط فضایی و عملکردی حاکم بر فضا و همین طور جلوه بی نظیر رنگ ها در کنار هم و در ترکیب با نور طبیعی اثری زیبا و کاربردی در فضایی نه چندان بزرگ ایجاد کرده است. اگر قصد دارید تا دیوار منزل خود را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید ما برای شما بهترین پیشنهادها را داریم که دکوراسیون خانه شما را کنیتکس شیک می کند. تزیین دیوار یکی از مهم ترین قسمت های تزیین دکوراسیون داخلی است. اما بهتر است بدانید که برای تزیین دیوار قسمتهای مختلف خانه تان نیازی به صرف هزینه زیادی  نقاشی ساختمان با غلطک ندارید و با لوازمی که در خانه تان دارید می توانید دیوار خانه تان را تزیین کنید.

دیوار قسمت های مختلف خانه را چگونه تزیین کنیم؟

ایده‎های تزئینی برای هر اتاق از خانه با استفاده از چیزهایی که دارید، کم و بیش 10 دقیقه بیشتر زمان نمی‎برد. با استفاده از چیزهایی که شما در خانه دارید، می توانید دیوار هر قسمت از خانه تان را به گونه ای زیبا کنیتکس و متفاوت تزیین کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com