بازسازی ساختمان

رنگ دکوراسیون در پتینه کاری

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

رنگ دکوراسیون که از میوه جات و مرکبات الهام پتینه کاری گرفته شده است فضایی بازسازی ساختمان بسیار گرم و دعوت کننده پدید آورده که در کنار پنل های کفپوش چوب طبیعی و پارچه هایی به رنگ مرکبات، چشمان هر بیننده ای را نوازش خواهد داد. این اتاق مکانی است که کاملا برای پذیرایی گرم از مهمانان با هر سن و سالی در هر لحظه ای آماده است.

آشپزخانه و اتاق نشیمن در این خانه کاملا باز طراحی شده اند و پنجره های سرتاسری بروی دیوار بقلی به روشن کردن رنگ های شاد این دو محیط کمک می کند.استفاده از گیاهان سبز کاشته شده در قسمت اپن آشپزخانه به شکلی کاملا هوشمندانه فضای آشپزخانه را از اتاق نشیمن که توسط مبلمان راحتی به رنگ لیمویی و میز جلومبلی سه قطعه ای تزیین شده، جدا می کند.

کفپوش مناسب و عالی برای اتاق خواب که محلی است برای آرامش و استراحت ما. می توانید در این مطلب راهنمای انتخاب بهترین کفپوش را مطالعه کنید. کفپوش ها بزرگترین نقش را در زیبایی و متقاوت تر کردن چهره ی دکوراسیون شما دارد، اما بازسازی ساختمان بالاتر از نقش زیبایی که کفپوش ها در دکوراسیون شما ایفا می کنند،

نوع کاربردشان است که باید در انتخاب آن ها دقت بسیاری داشته باشیم و متناسب با هر فضایی کفپوش مناسب آن را انتخاب کنیم. امروز ما می خواهیم به بررسی بهترین کفپوش برای اتاق خواب بپردازیم پس با ما همراه باشید.

شما می توانید رنگ سفید را در دکوراسیون خود پیاده سازی کنید و چینش شیک و مدرن به سبک اروپایی را در خانه خود داشته باشید. مدت‌هاست که استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون باب شده؛ البته هنوز هم انتخاب این رنگ به مذاق خیلی‌ها بازسازی ساختمان خوش نمی‌آید؛ چراکه نگهداری از خانه‌ای با رنگ روشن به مراتب سخت‌تر است؛ به خصوص اگر زمان زیادی را خارج از منزل سپری می‌کنید.

خانه‌ای که در این مطلب می‌بینید از انتخاب رنگ سفید گرفته تا متریال به سبک اسکاندیناوی دکور شده که منبع الهام خوبی برای کسانی است که می‌خواهند خانه‌ای به این رنگ داشته باشند؛ خانه‌ای که رنگ اول و دوم آن سفید و سیاه است و لکه‌هایی با رنگ قهوه‌ای چوب آن را تکمیل کرده است.

شما می توانید برای دکوراسیون منزل خود بوطر هنرمندانه ای رنگ صورتی را بکار ببرید تا خانه ای با دکوراسیون خاص و زیبا داشته باشید. مردم بسیاری اعتقاد دارند صورتی رنگی زنانه است اما در حقیقت صورتی یکی از رنگ هایی است که می توان از آن برای جذاب کردن دکوراسیون خانه استفاده کرد.

رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی اغلب نادیده گرفته می شود، زیرا هم آنرا زننده توصیف می کنند و هم اینکه تمی کودکانه به فضای خانه می دهد.اما وقتی همین رنگ به میزان صحیح استفاده شود، مانند نمونه هایی که در شکل های زیر آورده شده، نتیجه ای بسیار شگفت انگیز و بسیار جذاب و جالب در پی خواهد داشت طوری که شاید خودتان هم انتظار چنین نتیجه خوبی را نداشته باشید.

اتاق خواب محل عاشقانه های ما است,رنگ عشق هم که قرمز است پس ایده خوبی است اگر این رنگ را برای دکوراسیون اتاق خواب به کار گیریم. یکی از خصوصی ترین بخش ها در درون هر خانه ای اتاق خواب است بنابراین باید دکوراسیون اتاق خواب را به گونه ای طراحی کنید که به شما احساس آرامش و نشاط بدهد.

در ادامه این مطلب انواع طراحی های مختلف اتاق خواب قرمز را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که پتینه امیدواریم این دیزاین ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای اتاق خواب تازه عروس ها محسوب می شود انتخاب این رنگ برای سرویس خواب و فضای زمینه می تواند فضایی خنثی و نسبتا آرامش بخش را برای شما ایجاد نمایید. این فضای سفید رنگ می تواند به عنوان یک بستر مناسب برای ترکیب با سایر رنگ ها محسوب شود و به راحتی با رنگ های دیگر آن را ترکیب نمایید و ظاهر منحصر به فری به فضای داخلی تان ببخشید.

برای اتاق خواب خود که خصوصی ترین اتاق منزل شما است می توانید دکور خاص تری به کار ببرید و این اتاق را زیبا و جذاب باب میل خودتان کنید. اتاق خواب ها به دلیل خصوصی بودنشان می توانند به عنوان پالت رنگی و فضایی برای اجرای ذوق و سلیقه بازسازی ساختمان شخصی به کار روند.

در دکوراسیون داخلی اتاق خواب های آورده شده، رنگ مشکی به عنوان عنصری  رنگ نما کاربردی در جهت افزایش تمرکز ذهن و استراحت چشم به کار گرفته شده است همچنین فضایی که با رنگ های تیره طراحی شود ارتباطی مناسب با آرامش و کاهش هیجانات محیط برقرار می کند به این ترتیب استفاده از این رنگ در اتاق خواب، بهترین گزینه است.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com