بازسازی ساختمان

فضای داخلی خانه در پتینه کاری

اگر در فضای داخلی خانه تان پله هایی برای کنیتکس دسترسی به طبقات مختلف دارید، بازسازی ساختمان در کنار آن ها سرسره هایی تعبیه کنید تا کودکانتان بتوانند از آن ها برای پایین آمدن استفاده کنند. این سرسره ها نیازی نیست خیلی عریض باشند. در نظر گرفتن یک سوم عرض راه پله برای سرسره ها مناسب است.

اولین نکته ای که در تهیه و نصب کاغذ دیواری لازم است مورد توجه قرار گیرد تخمین تعداد رول های مورد نیاز جهت اجرای کاغذ دیواری می باشد. در صورتی که جنس مورد نظر استاندارد است به راحتی با اندازه گیری ابعاد اتاق و با استفاده از جداول و در غیر این صورت با اندازه گیری تک تک دیوارها و محاسبه ابعاد مورد نیاز تعداد رول های کاغذ مشخص می شوند.

● در مواردی که دیوار با کاغذ دیواری قدیمی پوشیده شده٬ توصیه می شود قبل از اجرای کاغذ دیواری جدید٬ کاغذ قدیمی از روی دیوار کنده شود تا در نهایت پوشش از ظاهری یکنواخت و صاف برخوردار شود برای این منظور ابتدا سطح کاغذ دیواری قدیمی بازسازی ساختمان را توسط اسپری تفنگی یا اسفنج خیس نموده اجازه دهید آب در آن نفوذ نماید٬ سپس توسط کارتک کاغذ را از روی دیوار جدا نمایید.

4. رنگ نارنجی مایل به قرمز ترکیب زیبایی با رنگ‌های خنثی ایجاد می‌کند. اگر از فضاهای تماما سفید در خانه خود یا اتاق‌هایی که کاملا از رنگ‌های خنثی در آن‌ها استفاده شده خسته شده‌اید، سعی کنید از وسایل تزئینی نارنجی مایل به قرمز در آن‌ها استفاده کنید. رنگ‌‌مایه‌های طبیعی وقتی در کنار رنگ‌مایه‌های روشن و چشم‌گیر قرار می‌گیرند ترکیب زیبایی ایجاد می‌کنند.

استفاده از کناف در ایران به علت سبک بودن، کم هزینه بودن مصالح و هزینه پایین در نگه داری و تعمییرات و همچنین زیبایی و متناسب بودن با فرهنگ ایران محبوبیت زیادی یافته است. الگوبرداری از طرح های اجرا شده و موفق کناف سقف ایرانی می تواند نقش موثری در بهبود راندمان کاری برای کناف کاران و نیز خلق ایده ها و طرح های جدید برای کناف سقف منازل مسکونی و مکان های تجاری باشد.

دکوراسیون داخلی عبارت است از: «هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه».

دکوراسیون داخلی همانند سایر هنرها، دارای سبک و ریزه‌کاری‌های متفاوتی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای دوران، دستخوش تغییر می‌شوند. معماری داخلی آفرینش فضاست، فضایی که در عین زیبا و خاطره انگیز بودن عملگرا و کارآمد نیز باشد.

در واقع طراح با تنیدن اصول فنی و تخصصی معماری داخلی با حس زیبایی شناسی، فضایی را طراحی می‌کند که بیانگر هویت، نیاز، درک و خواسته‌های مخاطبش است. دکوراسیون داخلی حلقه اتصال میان معماری و طراحی داخلی است.

هنگامی که به یک فضا وارد می شوید اولین چیزی که می بینید رنگ های موجود در آن محیط است. این رنگ ها می توانند بر روی زیبا یا زشت جلوه دادن عناصر دیگر نیز تأثیر بگذارند. بنابراین انتخاب رنگ مناسب و رنگ آمیزی درست در طراحی دکوراسیون منزل شما بسیار مهم است. در این مطلب چیدانه به شما ۱۰ قانون ساده را پیشنهاد می دهد که می توانید با یک رنگ آمیزی مناسب و مقرون به صرفه به منزل خود جلوه ای زیباتر بخشید. با ما همراه باشید…

خیلی از مردم فکر می کنند وسایل قدیمی جایشان کنار سطل زباله سر کوچه است. اما طراحان دکوراسیون منازل معتقدند اشیا قدیمی و نخ نما می توانند جلوه ی زیبا و نوستالژیکی به منزل بدهند. یکی از این اشیا، چمدان است. برای خیلی از ما، چمدان های قدیمی به یادگار مانده است و متاسفانه بهترین جایی که برای آنها در نظر گرفته ایم گوشه ای از انباری خانه و زیر خروارها خاک است. اگر کمی سلیقه به خرج دهید، می توانید با هزینه کم از این یادگاری های کهنه بهترین ها را بسازید. با ما همراه باشید تا نشانتان دهیم، چمدان های کهنه چه حرفایی برای گفتن دارند!

یکی از مشتریان ما وظیفه سخت و دشوار طراحی داخلی این اتاق 25 متر مربعی را به ما محول کرد و از ما خواست این فضا را تبدیل به یک فضای قابل سکونت بکنیم.

علیرغم کوچک بودن این اتاق، فضا باید به گونه‌ای طراحی می‌شد که بتوان در آن خوابید، هم‌چنین آشپزی کرد، غذا خورد، حمام کرد، کار کرد، و در عین حال دارای بیش‌ترین فضاهای نگهدارنده ممکن برای نگهداری از وسایل مختلف می‌بود. این فضا باید استقلال ساکن آینده اش را تضمین می‌کرد

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com