بازسازی ساختمان

ایام پتینه و پتینه کاری

در این ایام که روزها کوتاه می باشد و شب های طولانی در پیش است ،روشنایی و لامپ هایی که در خانه قرارمی گیرند باید به اندازه ی کافی تامین کننده نور خانه بوده و بهترین کار این است که علاوه بر استفاده از لوستر و نورپردازی در جاهای گوناگون خانه ،حتما رنگ پرده ها را روشن در نظر بگیریم تا نور بیشتری وارد خانه بشود.

برخی از خانه ها بسیار دلتنگ و دلگیر کننده هستند. یکی از دلایل اینکه خانه ای دلگیر کننده می باشد این است که نور کافی از پنجره ها وارد خانه نمی شود .به این منظور باید از تمامی پنجره های خانه نهایت استفاده را برده و از پرده های روشن استفاده کرده و تا آنجا که ممکن است پرده ها را کنار کشیده و از آفتاب و نور طبیعی استفاده کرد.

تنها ضعف کاهگل فرسایش براثر بارش باران و باد بود که با چسب‌های آب پایه جدید آکریلیکی این مشکل برطرف شده است. درواقع کاهرنگ یا کاهگل پلیمری آب بند از مصالح جدید است که مشکلات کاهگل را از بین برده است.

اما شما اگر عاشق فضاهای روستایی و عطر نوستالژیک کاهگل هستید، می‌توانید با کمی هزینه و البته به خرج دادن هنر و سلیقه، دیوار اتاق‌تان را با تکنیک «پتینه» به صورت کاهگل در بیاورید، بی اینکه نگران فرسایش آن باشید!

اگر تابحال اینکار را انجام نداده اید شروع کنید به جمع آوری تصاویری از اتاق هایی با کاغذ دیواری دلخواهتان. می توانید این تصاویر را از بروشورها، مجلات و اینترنت تهیه کنید. توجه کنید معمولا چه طرح و نقش هایی شما را بخود جذب می کند.

آیا از موتیف های چینی خوشتان می آید؟ آیا بیشترِ تصاویری که پتینه جمع آوری کردید از بازسازی ساختمان منظره و گل و پرنده است و یا گرافیکی و فانتزی؟ ساده و لطیف است و یا شلوغ و پر نقش و نگار؟ اگر بتوانید در میان این تصاویر، فضای دلخواهتان را پیدا کنید قدم اصلی را برداشته اید.

انتظار دارید کاغذ دیواری برای فضای شما چه کند؟ عمق بیشتری به فضای اتاق بدهد؟ بافت و یا گرما اضافه کند؟ درخشش بیشتری به فضا دهد؟ گوشه های تیز دیوار را کمتر به چشم بیاورد؟

اما جدا از تداعی‌های ما- از زن جادوگر گرفته تا دنیای مد- رنگ سیاه رنگ جدی‌ای است. همان‌طور که هنری ماتیس می‌گوید:‌ »رنگ سیاه یک اجبار است.» استفاده از این رنگ در طراحی داخلی نیر حرف‌های خود را برای گفتن دارد: بی‌پروایی و خود اطمینانی، شیکی و مرموزی. اما جدا از همه این حرف‌ها رنگ سیاه رنگ زیبایی است.
– با یک دستمال خشک و نرم کاملا روی ترانسفر در جهات مختلف از مرکز به سمت بیرون بکشید تا ترانسفر کاملا بچسبد و هوایی در زیرآن باقی نماند.

و فراتر از این چیزها از خودتان بپرسید که می خواهید کاغذ دیواری تان چه احساسی به شما منتقل کند. وقتی پا به اتاق می گذارید می خواهید فضایی محسور کننده، شاد و یا آرام (و یا غیره) داشته باشید؟

مدل دکوراسیون رنگ سیاه و سفید در اتاق خواب,شاید وقتی به شما بازسازی ساختمان گفته می شود که با رنگ های سیاه و سفید به تزئین اتاق خواب خود بپردازید بگویید که این رنگ ها اتاق را تیره و فضای آن را خفه خواهد کرد. اما ما امروز به شما روش هایی را می آموزیم که با استفاده از آن می توانید اتاق خواب زیبا و مدرنی داشته باشید.

چه کسی گفته که رنگ خاکستری کسل‌کننده است؟ یک دیوار خاکستری را با اشیای تزئینی به همین رنگ پر کنید و در کنار آن از منسوجات و پارچه‌هایی هماهنگ بهره بگیرید. در این حالت اتاق نشیمن شما جزیره صلح و آرامش می‌شود و قطعا هیچ فضایی را به اندازه آن دوست نخواهید داشت.

رنگ ارغوانی جادویی
می‌توانید کوسن‌ها، روکش‌های مبلمان، و میز پذیرایی را به رنگ ارغوانی دربیاورید. این رنگ باعث ایجاد یک تنالیته رنگی متفاوت در اتاق نشیمن شده و باعث می‌شود تا حواس دیگران از کوچک بودن فضا پرت شود، زیرا این رنگ رازهای یک فضا را پنهان می‌کند و یک جادوی زنانه در خود دارد.

ترانسفر را درون ظرف آبی قرار داده و یک تا دو دقیقه صبر کنید تا ترانسفر آماده جدا شدن شود. هنگامی که ترانسفر از ورقه زیرین جدا شد آن را به آرامی از کاغذ زیرین جدا کرده و از آب بیرون آورید. ترانسفر را بلند کرده و به آرامی در محل مورد نظر قرار دهید تا آب آن گرفته و خشک شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com