بازسازی ساختمان

تکنیک های پتینه کاری ساختمان

این شیوه نسبت به روش اسفنج، وقت بیشتری از شما می‌گیرد. برای پیاده کردن این تکنیک شما باید تعداد زیادی تکه پارچه تهیه کنید و هر بار یکی از آنها را مچاله کرده و به مقداری رنگ آغشته کنید. سپس به حالت ضربه‌ای روی دیوار بزنید.
البته جور دیگری هم می‌توانید از تکنیک پارچه استفاده کنید. به این ترتیب که مستطیلی به عرض 15 سانتی‌متر و طول 20 سانتی‌متر از پارچه‌ای ببرید. در حالی که با دست 2 سر پارچه را گرفته‌اید آنها را خلاف جهت هم بپیچانید. لوله پارچه را به رنگ آغشته کنید و مانند یک وردنه روی دیوار بکشید. هر بار که پارچه باز شد، این کار را تکرار کنید.

جای وسایل خانه را تغییر دهید؛ چیدمان مبل‌ها و صندلی‌ها را تغییر دهید. مثلا صندلی‌ها را در گوشه‌ای از اتاق برای نشستن و گفت‌وگو کردن بچینید و در بخش‌های زاویه‌دار کاناپه‌ها را قرار دهید.

5. قاب عکس‌های خانوادگی را به تناسب رنگ جدید دیوارها عوض کنید، یا همان قاب‌های قدیمی را رنگ کنید و آنها را روی میز مخصوصی بچینید یا روی دیوار به شکل زیبایی نصب کنید.

6. رنگ در ورودی خانه‌تان را عوض کنید.

7. اتاق‌های کوچک‌تان را با نصب آینه‌های قاب شده بزرگ به دیوار، بزرگ‌تر و دلبازتر کنید. در اتاق‌های کوچک آینه‌های قاب شده و بزرگ به دیوار نصب کنید. این کار باعث می‌شود فضای اتاق وسیع‌تر و روشن‌تر به نظر برسد.

با استفاده از جدول فنگ شویی نقاط مختلف اتاق خواب را شناسایی کنید و تابلو تصاویر و یا وسایل تزئینی را با توجه به این جدول قرار دهید ، تصویر قاب گرفته شده که در بردارنده تصویر آب است در قسمت ثروت و تصویر یکی از اعضای خانواده در قسمت روابط میتواند بطرز مناسبی در دکور اتاق خواب قرار گیرد.

نکته دوازدهم : از جلوی در اتاق به اتاق خوابتان نگاه کنید و دقت کنید که اولین حسی که به شما دست میدهد چیست؟ آیا احساس میکنید که اتاق آرامش بخشی برای خواب است؟ آیا راحتی ، امنیت ، فضای کافی و هر حسی که برای ارامش نیاز است بازسازی ساختمان را به شما میدهد ؟ اگر اینگونه نیست تغییراتی در آن دهید تا احساس خوبی به شما دست دهد.

به جای پر کردن به سرعت یک اتاق با وسایلی که شما می‌توانید تهیه کنید، سعی کنید از کنیتکس وسایل محدودی که واقعاً به آنها علاقه دارید در مراحل مختلف و به آرامی در طی مرور زمان به اتاقتان اضافه کنید.

2. از لباسهای شخصی اقتباس کنید.

اگر شما یک بلوز با رنگ دلخواه یا هر چیزی که دارای بافت هموار و صاف است دارید، آن را به یک نقاش منزل نشان دهید تا مطابق رنگ آن برای شما رنگ مورد علاقه‌تان را تهیه کند.

3. روشن کردن فضا:

بازتاب پارچه‌های پر تلالو و کاغذ دیواری‌های روشن به فضا کمک خواهد قیمت نقاشی ساختمان کرد که روشن‌تر به نظر برسند.

وقتی کشوها را بیرون ریختید تا مرتب کنید و ناگهان با وسیله ای مواجه می شوید که اصلا یادتان نبوده که آن را داشته اید، بدون احساساتی شدن آن را برای همیشه فراموش کنید. وقتی این همه وقت را بدون این وسیله سپری کردید حتما نیازی به آن ندارید. به ندرت اتفاق می افتد که نبود چنین وسیله ای کار شما را لنگ کرده باشد چون چیزهایی را که لازم دارید، از وجودشان باخبرید.

جلوه کلی دکوراسیون برخی از خانه ها به دلیل وجود اشتباهات دکوراسیونی به دل نمی نشیند؛ همانطور که می دانید، طراحی داخلی خانه دارای قوانین خاص خود است که برای رسیدن به بهترین نتیجه باید این اصول را رعایت کنید. در این مطلب تعدادی از مهم ترین نبایدهای دکوراسیونی آورده شده است که با رعایت و انجام ندادن آنها می توانید به دکوراسیونی ایده آل و بدون اشتباه برسید و از زیبایی جلوه نهایی آن، لذت ببرید.

عناصر بصری در حکم آجر و ملات برای این منظورند. بوی خوشایند و صداهای آرام‌بخش بازسازی ساختمان هم نقش مهمی در این قضیه دارند. شمع‌های معطر اسطوخودوس و بودن در کنار چوب سدر، حال و هوای خاصی ایجاد می‌کنند.

نوع صدا یا موسیقی بهتر است مطابق با حالت فرد باشد. حتما لازم نیست صدایی خاص مثلا صدای فلوت باشد، بلکه می‌تواند هر چیزی باشد. گوش دادن به موسیقی و آهنگی که به شما آرامش و حس خوبی دهد، کافیست.

می‌توانید در حیاط یا پاسیو هم به دنبال این حس باشید. اساس کار سادگی است. از سنگ‌های مختلفی که هنگام پیاده‌روی جمع کرده‌اید، استفاده و آن‌ها را چیدمان کنید یا از همان سنگ و خاک منطقه استفاده نمایید. استفاده از چیزهای بازسازی ساختمان بومی حس یکپارچه‌تری ایجاد می‌کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com