بازسازی ساختمان

پتینه کاری ساختمان وسعت

نکته قابل توجه این که در فضاهایی که وسعت آن‌ها زیاد است از سنگ سیاه استفاده بازسازی ساختمان نکنیم چون اثر کفش افراد و غبارهای موجود در هوا همیشه لکه‌هایی را روی سطح سنگ ایجاد می‌کند و ظاهری کثیف پدید می‌آورد و دیگر این که از کفپوش‌هایی مثل فرش‌های ماشینی، گلیم و گبه و مانند این‌ها استفاده نکنیم چون دائم در حال لیز خوردن و جابجا شدن می‌باشد ولی وجود پادری برای تمیز کردن کف کفش‌ها قبل از ورود به لابی و یا در مقابل در ورودی مجتمع ضروری است.

به طور کل باید به این مسئله توجه داشته باشیم که یکی از خصوصیاتی که لوازم دکوراسیونی در لابی باید داشته باشد این است که محکم و مقاوم باشد. چون این لوازم دکوراسیونی نسبت به لوازم و وسایل کاربردی در منزل، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و افراد با فرهنگ‌ها و گروه‌های سنی مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنند، به همین دلیل احتمال صدمه دیدن آن‌ها افزایش پیدا می‌کند و تعویض هر چند وقت یک بار وسایل با توجه به ایجاد بار مالی برای ساکنین میسر نیست.

تاثیر گرم و سرد حاصل از رنگ‌های متنوع، حس مختلفی در محیط و رسیدن به آن‌چه در نظر دارید، ایجاد می‌کند.

از آن‌جا که شمع‌ها انرژی مثبت و حس تازه‌ای به محیط می‌دهند، در خانه آن رنگ شمع را انتخاب کنید که حس مورد نظر شما را ایجاد کند. در مراسم مختلف با توجه به تنوع شمع‌ها، نوعی را بخرید که با مراسم شما و هدفی که در ذهن دارید، هماهنگ بوده و ترجیحا معطر باشد.

در فصل‌ها، محیط‌ها و مراسم مختلف از شمع مناسب استفاده کنید. اگر از شمع به عنوان بازسازی ساختمان یک وسیله خاموش دکوری استفاده می‌نمایید، سعی کنید متناسب با دکوراسیون خانه شما باشد.

در نظر بگیرید دیوارهای فضای نشیمن و پذیرایی به طور یک در میان به رنگ آبی آسمانی و سفید رنگ‌آمیزی شده‌اند و پارچه‌های مبل چوبی با رنگ قهوه‌ای تیره، به رنگ تلفیقی شکلاتی و نسکافه‌ای راه‌راه انتخاب شده است. بر روی مبل‌ها کوســن‌هایی به رنگ آبی اقیانوسی گذاشته شده‌اند. پرده‌های این مکان به رنگ آبی اقیانوسی و فرش کف هم به رنگ نسکافه‌ای است. در کنجی از این فضا گنجه چوبی کوتاهی قرار دارد و در روی گنجه که هم‌رنگ مبل‌هاست یک رومیزی به شکل مربع و در ابعاد کوچک در وسط سطح رویی این گنجه قرار می‌گیرد. این رومیزی به رنگ تلفیقی آبی اقیانوسی و سفید چهارخانه است و روی آن دو شمعدان نقره‌ای رنگ قرار دارد. داخل شمعدان‌ها با دو عدد شمع نسکافه‌ای رنگ پر شده و در داخل شومینه‌ای که در گوشه قرار دارد گلدانی سرامیکی به رنگ قهوه‌ای کم‌رنگ (نسکافه‌ای) قرار دارد.

براساس معنی مندرج در لغت نامه آکسفورد، دکوراسیون داخلی عبارت است از: «هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه».

با این حساب همه ما هنگامی که خانه خود را تزئین و درباره بهترین چیدمان مبلمان منزل‌مان فکر می‌کنیم، نقش یک دکوراتور داخلی را بر عهده می‌گیریم. با این‌همه، دکوراسیون داخلی همانند سایر هنرها، دارای سبک و ریزه‌کاری‌های متفاوتی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای دوران، دستخوش تغییر می‌شوند.

برخلاف رومیان، یونانی‌ها در زمینه دکوراسیون داخلی چندان شهره نبودند و پتینه شهرت اصلی‌شان به خاطر سبک معماری فوق‌العاده‌شان است که هنوز هم در شهر آتن قابل ملاحظه است.

پس از سقوط امپراطوری روم و اشاعه مسیحیت، سبک سرد و صومعه مانندی بر دکوراسیون داخلی خانه‌ها حکمفرما شد. شیوه‌های کلاسیک، آزادی طراحی، زیبایی‌دوستی و تجمل‌پرستی رومی جای خود را به تخته‌های تیره و خانه‌های بازسازی ساختمان بی‌تزئین دادند.

گرچه هنرمندان دوران گوتیک، سعر کردند در تا حدی از این بی‌پیرایگی تا  بکاهند، اما عملاً این سبک تا زمان ظهور با رنسانس حکمفرما بود. با تولد دوباره آزادی‌های هنری؛ زیبایی و تزئین، مجدداً به خانه‌ها بازگشت. تعدد هنرمندان به نامی که پس از رنسانس با آنها روبرو می‌شویم، خود گواهی بر این امر است.

رنگ‌های خنثی، انتخاب هوشمندانه‌ای برای یک آشپزخانه کوچک است که رنگ نما در آن وسایل رنگی و متضاد زیادی وجود دارد. اگر مجموع وسایل و لوازم آشپزخانه شما در مدل‌های متفاوت و مربوط به دوره‌های مختلف است، رنگ‌های خنثی همه چیز را به هم مربوط و آشپزخانه کوچک و شلوغ شما را بزرگ‌تر و خلوت‌تر نشان می‌دهد.
آشپزخانه خود را رنگ سفید، بژ، قهوه‌ای یا شکلاتی بسیار روشن کنید تا ساده‌تر به نظر برسد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com