بازسازی ساختمان

فضای گرم در کنیتکس نما

در زمستان باید فضای گرم تری را برای شب های طولانی  کنیتکس فصل فراهم کنید. تغییر بازسازی ساختمان را از نشیمن شروع کنید. مبل ها را جلو بکشید و از دیوار فاصله دهید. آنها را طوری نزدیک کنید که فضای دنج تری میانشان به وجود آید. می توانید دو صندلی در کنار شومینه قرار دهید و فضای گرمی برای بعد از ظهرها کنار خانواده بودن فراهم کنید. میزهای کوتاه مخصوص خوردن قهوه با رومیزی پارچه ای، محیط را صمیمی تر نشان می دهند.
۲. پارتیشن ها محیط را بسته و متناسب می کنند و به اتاق شکل می دهند. اگر امکانش را دارید، فضای دنجی را با پارتیشن به وجود آورید.
۳. جلوی درزها و ورود سرما را با پرده های ضخیم بلند زمستان بگیرید. روی پرده ها برگ یا میوه خشک بلوط و کاج آویزان کنید.

انتخاب اسباب و لوازم منزل و نحوه چیدن آن ها در ایجاد یک محیط آرامش بخش، دلپذیر و امن برای کودک بسیار مهم است. هم چنین محل نگهداری کودک باید براساس نیاز با وسایلی تزئین شده باشد که متناسب با سن و جثه او باشد. هنگام تصمیم گیری برای ترتیب دادن محل زندگی کودک باید به نکات مهمی از جمله احساس امنیت و در عین حال ساختن یک محیط متفکرانه برای او توجه کرد. داشتن یک برنامه روزانه منظم کنیتکس را در ایجاد احساس امنیت کودک بسیار مؤثر است.


به این ترتیب کودک با ساختار فعالیت های روزانه آشنا شده و با یافتن جایگاه خود در این برنامه، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کند. احساس تعلق در کودکان یکی دیگر از الزامات محیط زندگی برای آنان است و کودکان نیاز به احساس تعلق دارند. داشتن اشیاء و اسباب بازی هایی که صرفاً متعلق به خود آن هاست برای آن ها آشنا و منعکس کننده تجارب و فرهنگ شخصی خودشان است کاملا ضروری می باشد.

یک راه ساده برای تغییر در فضا بدون نیاز به برهم زدن آراستگی موجود، استفاده از  بازسازی ساختمان کوسن های رنگی است . رنگ نارنجی تیره ، روشنی سرد آبی دیوار ها را قطع می کند. اما همین طراحی غیر منتظره رنگی در عین آرامش اتاق طرحی متفاوت را به نمایش می گذارد. آراستن فضا با استفاده از قطعات ساده راهی قابل اجرا برای دکور کردن است . تعویض کوسن ها ارزان تر از تعویض کاناپه می باشد.

برجسته و روشن

استفاده از رنگهای روشن و طبیعی این اتاق را تبدیل به فضایی مطلوب برای خانواده ها کرده است .فرش چارخانه به طرز زیبایی در دکوراسیون این فضا دخیل است .

قاب پنجره‌ها شاید از نظر شما بی‌اهمیت باشد، اما در تغییر دکوراسیون می‌تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد. نکته مهم‌تر این‌که با نزدیک‌شدن فصل بهار، معمولا پنجره‌ها بیشتر از قبل باز می‌شوند و قاب پنجره خود را بیشتر نشان می‌دهد. اگر تا به حال دست به رنگ‌آمیزی این قاب‌ها نزده‌اید، می‌توانید این کار را برای اولین بار در همین روزها امتحان کنید. مطمئن باشید که از پس این کار بر خواهید آمد. اگر تصمیم به این کار گرفتید، با توجه به رنگ دیوارها و پرده‌ها، رنگ مناسبی را برای قاب پنجره انتخاب کنید تا اتاق‌تان هم دلباز و هم زیباتر شود. یادتان باشد هر پنجره می‌تواند نقش بازسازی ساختمان یک تابلوی زیبا را روی دیوار بازی کند.
قهو‌ه‌ای هیچ وقت از مد نمی‌افتد. زیبایی این رنگ بستگی به هماهنگی آن با سایر وسایل دارد. این که در کنار صورتی چرک قرار بگیرد یا زرد و سفید ظاهر متفاوتی پیدا می‌کند. قهوه‌ای در ترکیب با این رنگ‌ها سرگرم‌کننده است و ثبات را می‌رساند.حتی اگر عده‌ای از این رنگ خوششان نیاید، افراد زیادی هستند که بارونی چرم بلند قهوه‌ای می‌پوشند یا صندلی ناهارخوری چرمی دارند. اکثر چوب‌ها رنگ قهوه‌ای را خوب به خود می‌گیرند. رنگ طبیعی قهوه‌ای به خصوص اگر مایل به کارامل باشد و نیز قهوه‌ای کنار صورتی چرک خیره‌کننده خواهد بود. رنگ قهوه‌ای گرمی، آسایش، خونسردی، ایمنی، اطمینان، پایداری،همزمان‌بودن، در‌ برداشتن و خاکی بودن را می‌رساند. قهوه‌ای نشانه زمین، طبیعت خاکی، هوش، فشردگی، استحکام، غنی بودن، آرامش و محافظه کار بودن است.قهو‌ه‌ای هیچ وقت از مد نمی‌افتد. زیبایی این رنگ بستگی به هماهنگی آن با سایر وسایل دارد. این که در کنار صورتی چرک قرار بگیرد یا زرد و سفید ظاهر متفاوتی پیدا می‌کند. قهوه‌ای در ترکیب با این رنگ‌ها سرگرم‌کننده است و ثبات را می‌رساند. حتی اگر عده‌ای از این رنگ خوششان نیاید، افراد زیادی هستند که بارونی چرم بلند قهوه‌ای می‌پوشند یا صندلی ناهارخوری چرمی دارند. اکثر چوب‌ها رنگ قهوه‌ای را خوب به خود می‌گیرند.  رنگ طبیعی قهوه‌ای به خصوص اگر مایل به کارامل باشد و نیز قهوه‌ای کنار صورتی چرک خیره‌کننده خواهد بود. رنگ قهوه‌ای گرمی، آسایش، خونسردی، ایمنی، کنیتکس اطمینان، پایداری، همزمان‌بودن، در‌ بازسازی ساختمان برداشتن و خاکی بودن را می‌رساند.
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com