بازسازی ساختمان

کنیتکس برای متراژ بزرگ

دکوراسیون های ساده می توانید کنیتکس برای طراحی دکوراسیون پذیرایی با متراژ بزرگ و یا کوچک استفاده کنید. در دکوراسیون ساده پذیرایی اغلب وسایل خانه از بین طرح های ساده و رنگ های یکنواخت انتخاب می شوند ,
این شیوه طراحی ممکن است کمی کسل کننده باشد.

مبل نیمه سلطنتی از انواع مدل مبل های شیک و زیبا است که در طراحی این مدل مبلمان نسبت به مدل مبل سلطنتی از چوب و پارچه کمتری استفاده شده و اغلب قیمت این مدل مبلمان کمتر از مبلمان سلطنتی است .اگر شما تمایل دارید مبلمانی مجلسی و شیک را در منزل خود داشته باشید می توانید این مدل مبل ها را انتخاب کنید.

بعداز اتمام کار تازه یادمان می آید که باید برای میزهای عسلی و کنار مبلی نیز فکری بیاندیشیم و آنها را در جای مناسب قرار بدهیم. این شیوه چیدمان بسیار اشتباه است، زیرا این تمرکز بروی مسائل و جزئیات کوچک است که بیشترین تاثیر و اثر گذاری را در دکوراسیون خواهند گذاشت. در چنین شرایطی یک خانه دار یا طراح آگاه باید همیشه بداند که وسایل و مبلمان کوچک مانند میز عسلی یا یک پرده ساده، کنیتکس در تزیین دکوراسیون بسیار مهم هستند.

این میزها که به نام میزهای سینی شکل نیز شناخته می شوند در بسیاری از فضاها با شرایط مختلف بدون مشکل جا می گیرند. برای فضاهایی که نیاز به یک میز عسلی بشدت احساس می شود تا کامل و زیبا بنظر برسد مثل مبلی در اتاق نشیمن یا پذیرایی که نسبت به میز اصلی فاصله زیادی دارد، گزینه ای بسیار عالی خواهد بود.

پایین دیوار اتاق نشیمن تان را با شابلون های مختلف طرح دار کنید از مغازه هایی که لوازم پتینه دارند به راحتی چند شابلون بزرگ دیواری خریداری کنید.
کار با این شابلون ها بسیار ساده است. شابلون ها را روی دیوار بچسبانید و فیکس کنید.
قلمو را درون رنگ غلیط فر برده و با ضربات عمودی روی سوراخ های شابلون ضربه بزنید تا رنگ از آن عبور کند، بعد از خشک شدن شابلون را از روی دیوار بردارید.

البته خیلی از افراد کم توقع هستند که کاناپه را برای خواب شب نیز استفاده می کنند
و چندان هم معترض نیستند. مخصوصا اگر کاناپه مورد نظر، از مدل های  کنیتکس بدون پشتی باشد
که دیگر نور علی نور می شود. به دلیل حذف قسمت تکیه گاه و پشتی در این مدل کاناپه ها
فضای مفید نشیمن و کف کاناپه بیشتر میشود.
پس پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز هنگام خرید کاناپه به این نکته توجه داشته باشید.

شکل های زیر مبل هایی را نشان می دهد که همگی از این ترکیب های جدید استفاده می کنند و همانطور که مشخص است همه آنها ظاهری جدید و نوآورانه دارند. چنین مبل هایی می تواند انتخاب اول افرادی باشد که بدنبال جلوه ای جدید در نشمین خود هستند و از محافظه کاری در چیدمان دکوراسیون خوششان نمی آید. مثلا رنگ نارنجی از جمله رنگ هایی است که خیلی سریع جلب توجه می کند و استفاده از آن جرات زیادی می خواهد.

در طراحی دکوراسیون داخلی اندازه فضا اگرچه بسیار تاثیرگذار بوده اما تنها تفاوت این مقوله در نحوه طراحی و محدودیت در امکانات موجود می باشد. هر فضایی جدا از بزرگی یا کوچکی، با طراحی مناسب می تواند فضاهای لازم برای نیازهای روزمره زندگی را مهیا ساخته و قطعا فضایی را به فضای استراحت و نشیمن مورد نیاز افراد خانواده اختصاص دهد. در ادامه دکوراسیون 15 اتاق نشیمن مدرن،زیبا و الهام بخش را در فضاهای کوچک و بزرگ مشاهده خواهید کرد:

روش های متفاوتی برای ایجاد نورپردازی ایده آل در مکان های مختلف وجود دارد. در اتاق پذیرایی، لوسترها و نورهای مخفی در سقف و دیوارها نقش مهمی در نورپردازی ایفا می کنند. در تصاویر زیر برای نورپردازی دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی از لوسترها، نورهای مخفی در سقف و دیوار ها با ایده های جدید و متفاوت استفاده شده است که می توانند ایده های مناسبی برای الگوبرداری باشند.

در تصویری که مشاهده می کنید لوستر و چراغ های رومیزی بسیار خوبی استفاده شده است که توانسته به فضای تاریک مشکی- زرد نور بسیار خوب و دلنشینی ببخشد.

نکته ای درمورد هزینه: استفاده از نور و چراغ هایی فریبنده و خیره کننده می تواند کنیتکس با بودجه شما دوستانه تر عمل کند. البته شما می توانید اختلاف قیمت را در انواع مختلفی مثل لوسترهای کریستالی و یا لامپ های طلاکاری شده رومیزی شاهد باشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com