بازسازی ساختمان

رنگ و طرح کنیتکس نما

رنگ و طرح پارچه مبلمان نیمه سلطنتی یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد کنیتکس زیرا همانطور که می دانید مبلمان از تاثیرگذار ترین وسایل در دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی به شمار می روند بنابراین بهتر است رنگ و طرح پارچه مبلمان نیمه سلطنتی را با توجه به رنگ و طرح سایر وسایل موجود در دکوراسیون پذیرایی منزل خود انتخاب کنید.

خوبی میزهای کنار مبلی این است که با بیشتر مدل های مبلمان موجود در بازار ست می شوند.
برخی مبل ها همراه با میز عسلی عرضه می شوند،
کارایی این میزها به اندازه مدل هایی که خودتان می توانید جداگانه تهیه کرده یا طراحی کنید نباشد.
مدل میز کنار مبلی زیر یکی از همین مدل هاست که هم بسیار زیباست و هم کار با آن راحت تر است. می توانید از این میز به شیوه های مختلفی استفاده کنید، از میز لپ تاپ و میز کاکتیل گرفته تا محلی برای قرار دادن چیپس و پفک یا حتی قرار دادن کنترل هنگام تماشای تلویزیون.
بدنه میز ساده است اما سطح آن از سنگ مرمر طبیعی ساخته شده است.

یکی از ایده های تزیین بیرون زدگی دیوار، برجسته تر کردن نقص موجود در فضا می باشد.
به طور مثال در این تصویر با تغییر ظاهر دیوار و رنگ آمیزی خاص دیوار، دیوار تبدیل به یکی از نقاط کانونی فضای اتاق
شده است و با چیدمان مناسب سایر مبلمان اتاق ظاهر جذابی به این فضا بخشیده است.
شما نیز می توانید برای تزیین بیرون زدگی های دیوارتان از کاغذ دیواری و یا رنگ های جذاب و برجسته استفاده کنید.

ترکیب رنگ مبل راحتی ,همه ما اتاق نشیمن را بعنوان یک واحد یکپارچه می بینیم، طوریکه همه اجزای دکوراسیون باید کاملا با هم مچ باشند. وقتی برای مثال ترکیب رنگ مبل راحتی اتاق نشیمن انتخاب می شود، سایر عناصر باید دقیقا بر اساس همین ترکیب رنگ چیده و تزییین شوند. مبلمان راحتی در مرکز توجه قرار می گیرد و به همین خاطر مهم ترین قطعه ای است که برای اتاق نشیمن خود تهیه می کنید. کنیتکس مبل است که سبک و نوع طراحی اتاق نشیمن را تعیین می کند و حتی بروی اتاق های دیگر مانند آشپزخانه و غذاخوری تاثیر می گذارد.

البته در آپارتمان های امروزی دیگر فضای نشیمن و پذیرایی یکی شده ,
دیگر جایی هم برای استفاده از مبلمان حجیم کلاسیک وجود ندارد،
بنابراین بهتر است تمام تمرکز خود را به روی انتخابی مبلی راحت،
شیک با حداکثر کارایی بگذارید تا بهترین چیدمان را در پذیرایی خود داشته باشید.
عامل مهم دیگر در کنار مبلمان، نوع رنگ دیوارها و همچنین فرش انتخابی است.
این دو عامل نیز تقریبا شکلی ثابت در بیشتر خانه ها دارند. دیوارها که عمدتا به رنگ سفید و خنثی هستند و فرش هم از بین فرش های کلاسیک ماشینی که در بازار و تلویزیون هزاران طرح از آنها وجود دارد انتخاب می شود اما این شیوه چیدمان در پذیرایی های امروزی دیگر جایی ندارد.

یکی از مشکلات اصلی دکوراسیون اتاق پذیرایی ایرانی بخصوص در آپارتمان های کوچک،
تمایل به قرار دادن مبلمان زیاد برای افزایش فضای نسشتن است.
بسیاری از ما بدون توجه کافی به فضایی که در اختیار داریم اقدام به خرید مبلمان برای پذیرایی خود می کنیم و پس از قرار دادن و چیدمان خانه متوجه می شویم که مبلمان خانه برای چنین فضای کوچکی مناسب نیستند.
حقیقت این است که ما ایرانی ها دوست داریم همه چیزمان را برای کنیتکس مهمانان فدا کنیم،
در صورتی که مهمانان مدت زمانی خیلی کمی به خانه ما می آیند و باید بخاطر آنها راحتی خود را فدا کنیم.

زمانی که مشتریان به دنبال ایجاد نوسازی و تغییر دکوراسیون در نشیمن خود هستند ما سعی می کنیم که به آنها کمک کنیم تا با کمک راه هایی زیرکانه بدون خرید وسایل جدید و تنها با کمک تغییراتی این کار را به بهترین شکل انجام دهند. در اینجا می خواهیم ۸ راه را به شما ارائه دهیم تا به کمک آنها بتوانید خانه لوکس داشته باشید.

استفاده از فرش می تواند برای تمامی وسایل ضروری شما مثل مبلمان، میز کنار مبلی و… نوعی تناسب و هماهنگی ایجاد کرده و یا حتی فضای شما را بزرگ تر جلوه دهد. این کار نکته ای کلیدی به حساب می آید تا بتوانید به کمک آن دکوراسیون نشیمن خود را جذاب تر و زیباتر کنید. استفاده از فرش مزیت دیگری نیز دارد که آن وسعت بخشیدن به دکوراسیون شماست که در کنار مبلمان و صندلی هایی با ترکیب رنگی مناسب می تواند احساس فوق العاده ای را به دکوراسیون شما ببخشد. به این تصویر نگاه کرده و تناسب به وجود آمده بین فرش کوچک و میز جلوی مبلی بالای خود را مقایسه کنید. این را نیز مد نظر داشته باشید که فرش هایی با سایز خیلی کوچک قطعا تصویر فرش های کوچک حمام را در ذهنتان تداعی و فضای کنیتکس شما را کوچک تر خواهد کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com