بازسازی ساختمان

تزیین اتاق پذیرایی با پتینه کاری

تزیین اتاق پذیرایی و دیوارهای پذیرایی به این دلیل که محل رفت و آمد افراد زیاید از جمله پتینه کاری مهمان ها می باشد از اهمیت زیاید برخوردار است. همه ما به دنیال ایده هایی جالب و قابل توجه برای تزیین شیک و زیبا برای دیوار هیا اتاق پذیرایی هستیم که بهترین ایده برای این دیوار ها استفاده از قاب عکش ها و تابلو های تزیین می باشد که در ادامه چند نمونه از این تزیینات را ملاحظه می فرمایید.

این چنین دیوارهایی می تواند در انواع مختلف اتاق ها از سبک مدرن تا قدیمی هماهنگ شود و در سایه رنگ های مختلفی مانند قهوه ای روشن تا تیره و یا خاکستری متفاوت باشند.

معمولا دیوار چوبی به عنوان دیوار مشخص اتاق به کار می رود و به گزارش پرشین وی می تواند در پشت میز تلویزیون، مبل بزرگ و یا شومینه طراحی شود.

بهترین رنگ ها برای هماهنگ کردن دیوار چوبی با دیگر دیوارها رنگ بژ، قهوه ای، سرمه ای ، سفید و… است. تصاویر زیر مجموعه ای از طراحی داخلی منزل با دیوارهای چوبی است که جلوه شیک و زیبایی به فضای اتاق بخشیده است:

چیدمان و دکوراسیون خانه در انتخاب نوع لوستر بسیار مهم است مثلا اگر دکوراسیون شما پتینه کاری سلطنتی یا سنتی است، بهتر است لوستر های کریستالی با طرح های کلاسیک انتخاب کنید یا اگر مبلمان استیل دارید لوستری انتخاب کنید که شاخه های آن در جهات مختلف طوری تنظیم شود که تمام قطعات مبلمان شما را به یک میزان روشن نشان بدهد. به طور کلی تعیین محل مناسب برای نصب لوستر بسیار مهم است و انتخاب محل نامناسب، می تواند کل دکوراسیون شما را تحت تاثیر قرار دهد.

لوستر برای اتاق خواب : همان قدر که لوستر برای اتاق نشیمن جذاب است برای اتاق خواب، نور لوسترها چندان دوست داشتنی نیست و قطعا شما ترجیح می دهید به جای آن، یک دیوارکوب کم نور یا یک آباژور داشته باشید.

شاید یکی از دلایل کم توجهی به پرده ها، روی کار آمدن پوشش های جدید برای پنجره ها یا حتی قیمت گران آنها باشد اما پرده ها تاثیر بسیار زیادی بروی زیبایی و ارتقاء کلاس دکوراسیون خانه می گذارند و کاملا ارزش هزینه زیادی که برای آنها می پردازید پتینه کاری را دارند. بنابراین پرده ها نباید آخر از همه انتخاب شوند یا فقط صرف اینکه پوششی برای پنجره وجود داشته باشد آنها را نصب کنید.

برای دکوراسیون خانه های امروزی نصب پرده هایی با شکل و الگوهای جالب و جدید ایده بسیار مناسبی است، برخی طرح ها به قدری زیبا هستند که یک اتاق پذیرایی با ظاهر نامناسب را جذاب و خواستنی نشان می دهد. پرده ها راهی بسیار ساده برای وارد کردن الگوهای جذاب خصوصا اشکال هندسی هستند بدون اینکه فضای اتاق را شلوغ و بهم ریخته نشان دهند. با وجود بازگشت دوباره طرح های سنتی و قدیمی، شاید دکوراسیون پذیرایی شما فقط به چنین پرده هایی نیاز دارد تا به اتاقی استثنائی تبدیل شود.

چیدمان پذیرایی مستطیل شکل دوم نیز همان شیوه بالا را در پیش گرفته اما با این تفاوت که راه رفت و آمد پشت مبلمان پذیرایی قرار گرفته است. برای چنین سیستمی اتاق پذیرایی تان باید مقدار عریض تر باشد تا بهترین نتیجه را بگیرید. باز نگهداشتن فضا در یک قسمت از اتاق برای رفت و آمد، فضای بیشتری در اختیار چینش اصلی مبلمان پذیرایی قرار می دهد. این خانه هم سقفی بلند داشته که مالک آنرا به پتینه کاری دو طبقه تقسیم کرده است. طبقه اول پذیرایی و آشپزخانه قرار دارد و طبقه دوم اتاق خواب ها، نشیمن، حمام و سرویس بهداشتی تعبیه شده است.

معمولا در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک از دیوارهای کمی برای جداسازی فضاها استفاده می شود و شما باید از مبلمان های مختلف و یا دیوارهای کاذبی مثل پارتیشن ها برای این کار استفاده کنید. یکی از مبلمان هایی که می تواند در تفکیک فضایی به شما کمک کند، مبل های ال شکل هستند. این مبل ها نه تنها فضای اضافی را اشغال نمی کنند که حتی نشیمن های بیشتری را نیز در اختیار شما قرا می دهند.

چیدمان پذیرایی ال شکل مانند هر طرح دیگری شرایط و سختی های مربوط به خودش را دارد. پذیرایی ال شکل یکی از مرسوم ترین پلان ها در خانه و آپارتمان های امروزی هست اما این دلیل نمی شود که چیدمان آنها مشابه به هم و آسان باشد. در این مطلب قصد دارم به معرفی روش هایی کارآمد برای طراحی و دایزاین پذیرایی ال شکل بپردازم تا ایده اولیه مناسبی برای دکوراسیون پذیرایی خانه خود پیدا  پتینه کاریکرده باشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com