بازسازی ساختمان

رنگ های گرم در پتینه کاری

به منظور ایجاد گرما در اتاق سعی کنید بسته به اندازه و سایز اتاقتان از رنگ های گرم استفاده کنید. ممکن است دوست نداشته باشید که دیوار اتاق را رنگ قرمز کنید پس به جای آن می توانید از این رنگ ها در دکوری ها و یا پتوها استفاده پتینه کاری کنید. علاوه بر قرمز رنگ های زرد، نارنجی و آبی نیز از رنگهای گرمی هستند که می توانید در فضای اتاق از آن استفاده کنید.

اضافه کردن خرت و پرت به اتاق می تواند نقش بسزایی در اثربخشی دکوراسیون داشته باشید. دکوری های کوچک مثل عکس های خانوادگی. البته ناگفته نماند که نباید تمام فضا را با این تابلوها پر کنید چون جذابیت خود را از دست می دهد. چند تابلوی رومیزی یا چند تابلو روی دیوار بسیار مناسب است.

در چیدمان و طراحی پذیرایی امروزی یک تکنیک بسیار جالبی وجود دارد. در این تکنیک شما فقط با مخالف کردن رنگ یک یا دو المان جلوه ای کاملا متفاوت و چشم نواز به دکوراسیون خانه خود میدهید. مثلا در دو نمونه زیر برخلاف طیف رنگی کلی طرح از یک المان زرد رنگ استفاده شده است. این تک المان خود جلوه ویژه ای به دکوراسیون داده و طراحی اتاق پذیرایی را جالب تر و چشم نواز تر کرده است.

برخی پارچه های قلاب دوزی شده، یا پارچه هایی با طرح های چاپی به زیبایی و ارزش پارچه می افزایند؛ ولی باید توجه داشته باشید که پارچه مورد نظرتان باید در برابر نور نیز مقاومت کافی داشته باشد و با تابش نورخورشید از پشت شیشه ها به سرعت تغییر رنگ ندهد و بور نشود.

انعطاف پذیری نشیمن های پشت پنجره قابل انکار نیست. آن ها با همه ی سبک های دکوراسیون – معاصر یا سنتی – و در همه ی فضاها – حمام و سرویس بهداشتی، نشیمن، اتاق کار خانگی، غذاخوری –  ست می شوند. شما می توانید پتینه کاری در سراسر منزل تان این نشیمن های ساده را داشته باشید، بدون اینکه از حضور بیش از حد آن ها خسته شوید یا فضاهای شما را شلوغ کنند.

ما به شما در طراحی چیدمان دکورسیون داخلی خانه کمک می کنیم از جمله چیدمان های مورد توجه در تمام خانه ها چیدمان و دکوراسیون سالن پذیرایی است، ما ایرانی های مهمان نواز همواره بهترین امکانات خانه را در سالن پذیرایی خود استفاده می کنیم، با این وجود و طبق رسوم گذشته، دکوراسیون سالن پذیرایی بیش از هر جای دیگر در خانه مورد توجه قرار می گیرد، به یاد دشته باشید.

بهترین مهندس و طراح در دکوراسیون داخلی خانه تان، خود شما هستید و ما تنها قصد داریم ایده های نو در سراسر جهان را به شما نشان دهیم تا بهتر بتوانید از سلیقه ی خودتان استفاده کنید، این شما و این چند ایده برای چیدمان و دکوراسیون سالن پذیرایی.

اگر تنها یک اتاق‌نشیمن دارید، باید برای استفاده‌ی روزمره‌تری وسایل آن‌را بچینید. مثلاً از مبل راحتی استفاده کنید، در آن تلویزیون بگذارید و فضایی را به بازی اختصاص دهید.مثلاً یک کنسول بازی مثل پلی استیشن برای کودکان خود به تلویزیون نصب کنید.  این فضا مطمئناً برای مهمانان نزدیک هم جالب توجه خواهد بود. در آخر، نیازهای ویژه‌ی خانواده‌تان را هم در نظر بگیرید. مثلاً اگر فرزند کوچک دارید، باید قسمتی را به پتینه کاری فضای بازی کودکان اختصاص دهید.

مبل های تخت خواب شو شاید ساده ترین گزینه برای فضاهای کوچک شما باشد که به خوبی می تواند در دو عملکرد متفاوت در فضای شما ظاهر شود بی آنکه مشکلی به لحاظ کمبود فضایی و یا در دسرهای طراحی برای شما ایجاد نماید.

6- علاوه بر مبل های تخت خواب شو، گزینه ی ساده ی دیگری با نام تخت های کم جا هم وجود دارد که برای فضای داخلی شما بسیار مطلوب است، این تخت ها به لحاظ نوع ساختشان قابلیت این را دارند که مانند یک کمد در حالت بسته برای پتینه کاری شما ایفای نقش کنند پس گزینه ی بسیار مناسبی برای شما که فضاهای کوچک دارید محسوب می شود.

7-همان طور که گفتم یک پارتیشن می تواند قابلیت بیشتری از یک دیوار حائل را با خود داشته باشد به خصوص برای فضاهای کوچک این چنینی که نیاز به استفاده هر بخش به خوبی احساس می شود پس می توانید به سادگی پارتیشن خود را تبدیل به یکی پتینه کاری ازعناصر محیطی نمایید، این عناصر می تواند شلف و یا حتی میز تلویزیون شما را شامل شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com