بازسازی ساختمان

دکوراسیون منزل و کنیتکس

در دکوراسیون منزل 2016 , طراحی های جدید و شیکی برای نشیمن صورت می گیرد. کنیتکس یکی از مهمترین فاکتورهای این طراحی ها, نورپردازی است. چرا که نور مناسب اتاق پذیرایی علاوه بر زیبایی فضا موجب دلنشین شدن فضای خانه می شود. استفاده از پنجره هایی با اندازه های مختلف و یا نورپردازی سقف ها و … نمونه هایی از نورپردازی دکوراسیون داخلی می باشند. تصاویر زیر نمونه هایی از این طراحی ها در دکوراسیون نشیمن 2016 را نشان می دهد.

در بعضی از اتاق‌ها، نقطه کانونی یک عنصر معمارانه مانند یک پنجره یا یک شومینه است. در اتاق‌هایی که فاقد عناصر پیش‌ساخته هستند، نقطه کانونی می‌تواند یک مبل، یک اثر هنری، یا یک وسیله دیوارکوب بزرگ باشد. اگر می‌خواهید دستگاه تلویزیون شما نقطه کانونی اتاق نشیمن باشد، آن را در یک فضای مناسب (مانند یک میز تلویزیونی زیبا و چوبی) قرار دهید، و یا در کنار آن از یک اثر هنری یا یک آینه بزرگ استفاده کنید تا جای تلویزیون را در هنگام خاموشی پر کنند. اتاق نشیمن باید به گونه‌ای طراحی و چیده شود که نقطه کانونی به خوبی به چشم بیاید و هیچ عنصر دیگری در فضا با آن از نظر بصری رقابت نکند.

در چنین شرایطی قطعا طولانی ترین دیوار با دو بخش از فضاها مشترک خواهد شد. برای اینکه این دیوار بزرگ از یکنواختی خارج شود راه حل هایی وجود دارد. در صورتی که یک و دو نقطه کانونی فضا روی این دیوار قرار بگیرند کارتان ساده تر خواهد بود چون به دیوار پشت تلویزیون و محدوده اطراف شومینه را با ترفندهای دکوراسیون فضا می توان به زیباترین شکل تزئین کرد. اما اگر ماجرا برعکس باشد، باید به کمک رنگ و کنیتکس کاغذدیواری و یا ترکیب آنها، اتصال تابلو ها و وسایل تزئینی و کاربردی و همچنین قراردادن کمد ها و ویترین ها به داد این دیوار برسید.

برای کاهش شلوغی و تراکم در دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن فضای خواب را در امتداد دیوار و در دل آن تعبیه کنید. اگر قسمت فرو رفته ای در دیوار دارید و عمقش به اندازه کافی هستید تخت خواب توکار در آن بگذارید تا شب ها از آن برای خوابیدن و هنگام روز به عنوان فضای نشیمن استفاده شود. اگر چنین قسمتی در دیوار وجود ندارد می توانید آن را با استفاده از کمدهای دیواری و نصب بر دیوار ایجاد کنید.

اینکه با این فضای طویل چه باید کرد، کار سختی است، اما طراح با استفاده از یک چیدمان سنتی، جریان مشخصی را از یک سوی این فضا به سمت دیگرش ایجاد کرده است. مبل تختی بدون پشتی به جای جداسازی فضا، دو سمت اتاق را به هم متصل می کند. این مبل یکی از وسایل کاربردی برای چیدمان نشیمن در دکوراسیون منزل است.

ترکیب رنگ سبز زیتونی + قرمز آجری+ قهوه ای خاکی برای دکوراسیون اتاق نشیمن
این ترکیب رنگی اتاق نشیمن تان را به یک فضای دوستانه و کلاسیک تبدیل می کند. می توانید چند بالش کوچک از این ترکیب رنگی را روی طاقچه‎ پنجره، به همراه مبل های سبز زیتونی در نزدیکی پنجره قرار دهید . این رنگ های عجیب غریب و ترکیب رنگی کنیتکس زیبا در کنار هم، در کنار سقف طرح دار سنتی و شومینه‎ روستایی پر از تکه های چوب زیبا می توانند با هم تطبیق داشته باشند.

تقریبا همیشه سبز مایل به زرد به رنگ آبی ترجیح داده می شود، این حالت شفاف تر و چشم گیرتر است. رنگ سبز بالنگ می تواند روی رنگ دیوار به کار برده شود، همچنین روی پارچه مبلمان هم می توان آن را به کار گرفت. اگر میز به حالت الوار های آب آورده چوبی باشد و فرش نیز هم رنگ آن به رنگ قهوه ای باشد و پرده ها نیز به رنگ بالنگ های سبز باشند می تواند یک حالت جادویی به پذیرایی بدهد. مبلمان هم اگر دو نوع باشد و به رنگ خاکستری شیک و یا گندمی و همان سبزی که در پرده به کار برده شده است آن وقت دکوراسیون تان یک دکوراسیون دوستانه و صمیمی می شود.

نحوه نورپردازی انواع متفاوتی دارد و برخی از آنها به راستی جلوه اتاق را تغییر می دهند. وقتی نوبت به انتخاب نورپردازی در اتاق نشیمن می رسد، بیشتر از لوستر استفاده می شود، این لوستر می تواند بسیار ساده و یا بسیار چشمگیر و نمایشی باشد. کنیتکس علاوه بر لوستر، از آباژورهای پایه بلند درگوشه های اتاق نیز میتوان استفاده کرد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com