بازسازی ساختمان

دکوراسیون داخلی و پتینه کاری

اتاق نشیمن بعنوان یکی از مهم ترین قسمت های خانه همیشه بخش مهمی از دکوراسیون داخلی را  پتینه کاری شامل می شود و بنوعی تم مورد استفاده در آن حالت کلی دکوراسیون را شکل می دهد. مدهای جدید دکوراسیون هم بیشتر در بخش اتاق نشیمن معرفی می شود البته هر چه به جلوتر می رویم بیشتر شاهد طرح هایی هستیم که با همکاری مشترک و نزدیک طراح و مشتری شکل می گیرد به این معنی که نظرهای شخصی مشتری، بیشتر و بیشتر در طراحی داخلی مورد توجه قرار می گیرد و دیزاینرها در راستای اجرایی کردن این نظرها به بهترین شکل ممکن قرار می گیرند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم با جدید شدن سال میلادی به مورد توجه ترین اسباب و لوازم خانگی که در ۱۲ ماه آینده روی بورس هستند بپردازیم.

وسایل تزئینی بسیاری می تواند به اتاق پذیرایی شما جلوه و زیبایی بخشد، اما هیچ کدام از آن ها نمی تواند به اندازه فرش تاثیر گذار باشد. انتخاب فرش مناسب می تواند دکوراسیون داخلی اتاق شما را رنگ و لعاب ببخشد. به عکس بالا نگاه کنید تا متوجه شوید فرش ها چه قدرتی در ایجاد تغییرات جذاب در دکوراسیون داخلی منزل شما دارند و این زیبایی مطمئنا مهمانان شما را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

اگر فضای اتاق نشیمن شما بی‌شکل است و یا فرم نامتعارفی دارد، فرقی نمی‌کند بزرگ یا کوچک، ایده‌های طراحی رایج و چیدمان سنتی مبلمان در این فضا کاری از پیش نمی‌برند. در یک اتاق نشیمن کوچک از مبلمانی در ابعاد کوچک استفاده کنید، حتی  پتینه کاری اگر مجبور شوید مبلمان خود را اصلاح کنید و یا از مبل‌های نامتعارف و غیرمعمولی استفاده کنید. هم‌چنین از مبلمانی در ابعاد بزرگ در اتاق‌های نشیمن بزرگ استفاده کنید. این مبلمان را به گونه‌ای بچینید که اتاق نشیمن شما منظم به نظر برسد و راه رفتن در آن راحت باشد.

نکته ی دیگر در مبلمان، روکش های مبلمان است که به منظور حفظ پاکیزگی روی آن ها قرار می دهید، برای این منظور از پارچه های تک رنگ استفاده کنید،پارچه های شلوغ و متفاوت علاوه بر اغتشاش بصری به طور کلی جلوه ی فضای شما را از بین می برد.

به پنجره های خود دقت کنید، پرده ها باید در حالت استاندارد برای پنجره های قدی تا روی زمین بیایند و برای پنجره های معمولی تا اکابه ( فاصله ی بین کف زمین تا زیر پنجره را می گویند) قرار گیرد، و برای فضاهای مثل آشپزخانه که معمولا پنجره ها بالای سینک قرار دارند و احتمال کثیف شدن آن ها بیشتر است استفاده از شیدها توصیف می شود.

نشیمن های کوچک این فرصت را ایجاد می کنند که سبکی برجسته و چیدمانی دنج و خودمانی داشته باشیم. یک نیمکت پشتی دار به جای کاناپه های رایج در این نشیمن استفاده شده که به خوبی در میانه ی این اتاق قرار گرفته است. ترکیب آن با دو صندلی بدون دسته و یک نیمکت معمولی در پشتش، فضای کافی برای نشستن فراهم می کند.

ترکیب رنگ Bluebird یا رنگ پرنده‎ی آبی+ خاکستری تیره+ رنگ برف سفید برای دکوراسیون اتاق نشیمن
دیوارهای خاکستری سرد به همراه رگه هایی از رنگ آبی ملایم در مبلمان و سایر لوازم اتاق نشیمن، یک حالت مدرن و رنگ بندی جذابی محسوب می شود. اگر این دو رنگ با سفید مات به رنگ برف ترکیب شوند، فضای درونی خانه را گرم تر نشان می دهد. همچنین یک میز به رنگ قهوه ای می تواند فضا را طبیعی تر کند.

ترکیب آبی نیلگون+ زرد+ رنگ بژخاکی مایل به خردلی برای دکوراسیون اتاق نشیمن
صحبت کردن از ترکیب این رنگ ها می تواند یک ریسک بزرگ باشد اما نتیجه‎ آن شگفت انگیز است. راز موفقیت این دکوراسیون در نظر گرفتن رنگ های جسورانه به صورت متعادل با هم و خنثی کردن حالت تکرار آن ها می باشد. در این اتاق نشیمن دیوار ها همگی به رنگ آبی نیلگون می باشند، و مشابه رنگی است که در آثار هنری دیده می شود، به نظر می رسد رگه هایی از این آبی در اثاث خانه از قبیل مبلمان و فرش نیز دیده می شود.

نورهای مخفی که از گوشه کنار اتاق ظاهر می شوند، قطعا اتمسفر نمایشی و زیبایی به وجود می آورد. به گزارش پرشین وی از آنجا که این نوع نورپردازی مخفی است ، شما تنها شاهد تابش نور هستید و برخی از آنها می توانند سطح زمین را با خاصیت سه پتینه کاری بعدی نشان داده و یا طرح های زیبایی در سقف خانه به نمایش بگذارند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com