بازسازی ساختمان

انتخاب میز در دکوراسیون

گزینه دیگر انتخاب میزها یا صندلی‌های عثمانی است که دارای فضاهای نگهدارنده هستند. پتینه شما می‌توانید از این صندلی‌ها به عنوان میز پذیرایی یا یک کاناپه اضافه استفاده کنید. خوبی این صندلی‌ها این است که وقتی به آن‌ها نیازی نیست می‌توان آن‌ها را زیر یک میز کنسولی قرار داد. شما می‌توانید کنترل وسایل الکترونیکی، بازی‌ها، مجلات، و حتی کفش‌ها را داخل فضاهای نگهدارنده آن‌ها قرار دهید. این وسایل معمولا ظاهر اتاق نشیمن را کثیف و شلوغ می‌کنند و می‌توان به راحتی آن‌ها را در درون فضاهای نگهدارنده مخفی کرد. اگر این امر به این معنی است که مجبور شوید از نظم‌دهنده کشویی در درون صندلی عثمانی خود استفاده کنید، ایرادی ندارد، حتما این کار را انجام دهید.

توصیه می کنیم برای داشتن یک اتاق نشیمن شیک و خلوت به وسایل اصلی قناعت کنید یعنی یک کاناپه، یک کتابخانه، یک صندلی راحتی، یک میز جلوی مبل و یک میز ناهارخوری. همه این وسایل را به گونه ای بچینید که مسیر رفت و آمد را مسدود نکند.

2 – خانه شما به هرس نیاز دارد : اگر می خواهید خانه ای منظم داشته باشید، باید دیگر به دنبال جمع کردن و دور نینداختن وسایل مختلف نباشید؛ مثلا از هر مجله ای که می خرید فقط دو شماره آخر آن را نگه دارید و بقیه را دور بیندازید، نهایتا می توانید صفحه مقالات مورد علاقه تان را جدا کنید و آن ها را در یک کشو نگه دارید

5 – جایی برای دستگاه های کنترل از راه دور: خیلی اوقات دستگاه های کنترل از راه دور حسابی نظم اتاق را به هم می زنند و در نهایت هم وقتی به آن ها نیاز دارید، پیدا کردن شان کاری دشوار است. پیشنهاد می کنیم یک مکان جداگانه برای کنترل ها در نظر بگیرید؛ مثلا می توانید یک جعبه فانتزی کوچک یا کاسه ای را به عنوان جایگاه کنترل ها در نظر بگیرید و از همه اعضای خانواده بخواهید که کنترل ها را در آن بگذارند.

تصمیم گیری در مورد ترکیب رنگی دکوراسیون به دلیل تنوع گسترده می تواند گیج کننده باشد. چه قصد تغییر رنگ آمیزی دکوراسیون اتاق نشیمن را داشته باشید و چه بخواهید برای نخستین بار به انتخاب ترکیب رنگی برای دکوراسیون اتاق نشیمن بپردازید، جمع آوری نمونه هایی از ترکیب رنگ های مختلف در قالب مواد و بافت های متنوع و توجه به عناصر الهام بخش، به شما ایده می دهد

و یافتن گزینه ای متناسب با سلیقه شخصی شما را آسان می کند. می توانید با نگاه کردن به عکس های دکوراسیون های داخلی که در مجلات و کتاب های مرتبط با این موضوع وجود دارد یا حتی رفتن به یک گالری و تماشای آثار هنری متنوع ایده بگیرید و ترکیب رنگ دلخواه خود را کشف کنید.

البته بسیاری از مردم تصور می کنند که طرح های ساده آرامش بخش تر هستند و یا برای یک سرویس مبلمان حتماً باید از یک نقش پارچه استفاده شود و یا با انتخاب چند مدل رویه و چند مدل پارچه با طرح های متفاوت، خللی در نوع چینش دکور اتاق ایجاد می شود. درحالی که می توان با استفاده از چندین مدل پارچه و رومبلی، با چینشی مناسب هر وسیله را در کنار وسایل دیگر به بهترین شکل جای داد. بدین ترتیب با استفاده از طرح های شلوغ با رنگ های هماهنگ، حتی می توان وسایل یک اتاق را با انواع پارچه، اما با رنگ های هم طیف انتخاب کرد. از جمله عوامل مهم دیگر که در چیدمان اتاق نشیمن موثر است نورپردازی است.

در این سبک رنگ های روشن و خطوط صاف متعدد حرف اول را می زنند. سبک مدرن هم می تواند پتینه کاری رسمی باشد و هم می تواند غیر رسمی و اسپرت باشد. ویژگی این سبک کاملا به نوع و مدل وسایل و پارچه ها وچیدمان آن ها بستگی دارد. برای مثال در یک اتاق نشیمن مدرن و رسمی تعداد رنگ های به کار رفته کمتر است و خطوط منظم تر و واضح تر در طرح های موجود در دکوراسیون و خود چیدمان به چشم می خورند. در حالی که در چیدمان مدرن غیر رسمی تعداد رنگ ها بیشتر است و وسایل و لوازم بکار برده شده بسیار ساده هستند.

سبک روستایی دکوراسیون اتاق نشیمن
در این سبک تنها ویژگی ای که بسیار مشهود و محسوس است سادگی و بی آلایشی است. در این سبک بیشتر از پارچه هایی از جنس شانل و پنبه استفاده می شود و وسایلی بسیار به ساده ترین حالت ممکن کنار هم چیده می شوند. چیدمانی به سبک روستایی باید برای افرادی که وارد آن می شوند تداعی کننده روستا و طبیعت بکر باشد، از این رو باید بیشتر از رنگ هایی که در طبیعت پتینه کاری وجود دارد مثل سبز و قهوه ای و هم چنین عناصر طبیعی از قبیل چوب و سنگ استفاده شود. چنین سبکی احساسی بسیار تسکین دهنده ای را در فضا القا می کند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com