بازسازی ساختمان

نظم بیشتری در پتینه کاری

خانه را تمیز نگه دارید: هر چقدر خانه شما تمیزتر باشد و وسایل با نظم بیشتری پتینه کاری چیده شده باشند دکوراسیون خانه هم بیشتر به چشم می آید؛ مثلا اگر روی میز اپن آشپزخانه بیش از اندازه وسایل باشد، چهره آشپزخانه زشت می شود یا میز پای مبل تا جایی که طراحان معروف دکوراسیون می گویند باید تا 75درصد خالی از هرگونه وسیله ای باشد.

در زیر کاناپه می توانید یک فضای اضافی به وجود آورید که وسایل اضافی را درون آن قرار دهید بدون این که اتاق شلوغ شود. اگر خانه ای کوچک دارید هنگام خرید حسابی حواستان را جمع کنید تا بیشتر وسایل این چنینی با فضاهای مخفی انتخاب کنید

چراغ‌های سقفی یکی از زیباترین اجزای دکوراسیونی خانه‌ها هستند. به دلیل تابش نور و تشعشع آن از لابه‌لای این چراغ‌ها، زیبایی و روشنایی خانه دوچندان می‌شود. اگر این چراغ‌ها فانتزی و مدرن باشند و شکلی نامتعارف داشته باشند، فضای نشیمن شما بسیار لوکس و امروزی می‌شود.

اتاق مدرن

استفاده از عناصر سفید رنگ در چیدمان اتاق، همیشه رویایی و زیباست. هرچند پتینه تمیز و سپید نگه داشتن آن کار دشواری به نظر می‌رسد. در کنار این زیبایی رویایی، استفاده از رنگ‌های تند و جذاب، نشیمن شما را دیدنی‌تر از گذشته می‌کند و نشاط و سرزندگی متفاوتی را به اتاق شما می‌بخشد.

برای به وجود آوردن چنین فضایی باید دیوارها و کفپوش‌ها را سفید نگه دارید و بقیه وسایل را رنگی انتخاب کنید. یک صندلی متحرک و مدرن سفیدرنگ، جذابیت اتاق نشیمن شما را دوچندان می‌کند.

تمام سطوح از قبیل دیوارها و سطوح چوبی را قبل از رنگ آمیزی خوب زیرسازی کنید. برای این کار سوراخ هایی را که بر سطح دیوارها وجود دارد باید پر کنید. بتونه کاری و سمباده کاری نیز از جمله اقدامات مهم برای زیرسازی سطوح است که سطح را به خوبی یکنواخت و آماده می کند.

قبل از دکوراسیون، دیوارها را با آب و ماده ای شوینده و ملایم خوب بشویید تا هرگونه چربی و کثیفی پاک شود. شستن قسمت های فرو رفته و پشت لوله ها را فراموش نکنید.

عایق بندی و آسترکشی سطوح را فراموش نکنید. زیرسازی و عایق بندی خوب می تواند نتیجه ای بهتر به وجود آورد و این زیبایی برای زمان زیادی حفظ شود. اگر عایق کاری مناسبی انجام نشود بعد از مدتی دیوار ها دوباره جلو خود را از دست می دهند. در این حالت رنگ دیوار به خصوص در مورد دیوارهایی که با محیط های نم دار در ارتباط هستند ورقه ورقه شده و از بین می رود.

مجسمه های زیبا، نقش مهمی در آراستگی اتاق نشیمن دارند. گوشه های اتاق و روی میزها بهترین مکان برای قراردادن مجسمه ها هستند. البته چنانچه اتاق نشیمن شما کوچک باشد. بهتراست از مجسمه های کوچک به تعداد کم و یا تنها یک مجسمه بزرگ استفاده کنید. دقت کنید که این مجسمه ها حتما نباید گرانقیمت باشند.
۶) آباژورها و چراغهای رومیزی، از دیگر لوازمی هستند که در زیبایی محیط تأثیر بسزایی دارند. بهتر است آنها را در گوشه های اتاق و کنار مجسمه ها قرار دهید.
همان طور که دیدید، تزیین خانه و بویژه اتاق نشیمن به شما اجازه می دهد تا از قدرت ذوق و خلاقیت خود به بهترین شکل استفاده کنید. توجه کنید که وسایل نامبرده شده در بالا، به هیچ عنوان حتماً نباید گران قیمت باشد، بلکه انواع ارزان قیمت آنها پتینه کاری همراه با کاربرد اندکی ذوق و سیلقه تءثیر زیادی در زیبایی فضای خانه خواهند داشت

برای بسیاری از خانواده‌ها اتاق نشیمن، با وجود وسایل صوتی و تصویری، به صحنه‌ای هنری در خانواده تبدیل می‌شود. حوزه نفوذ امواج الکترومغناطیسی وسایل صوتی و تصویری نه تنها بر افراد حاضر در خانه که بر افراد تازه وارد به این محیط نیز وارد می‌شود. حتی در زمانی که این ابزار خاموش هستند، امواج مغناطیسی همچنان پایدارند. این‌گونه امواج می‌توانند برای سلامتی عمومی خانواده مشکل ایجاد کنند. برای به حداقل رساندن تأثیرات امواج مغناطیسی، از وسایلی استفاده کنید که مدرن‌ترند و از لحاظ کیفیت دارای استانداردهای حداقل انتشار امواج باشند. همچنین از نحوه درست سیم‌پیچی‌ها و اتصالات مطمئن شوید. بهترین حالت آن است که صفحه تلویزیون را درون قفسه‌بندی دردار یا کابینت‌های مخصوص اتاق نشیمن قرار دهید و فاصله محل نشیمن و مبل‌ها را تا تلویزیون به اندازه حداقل حدود یک متر و نیم افزایش دهید.

رنگ یا رنگ هایی که برای دکوراسیون اتاق نشیمن انتخاب می کنید، بر حالت و احساس میهمانان شما و کسانی که در فضا به سر می برند تاثیر می گذارد. رنگ ها به نسبت ماهیت گرم یا سردی که دارند و هم چنین میزان شدت شان می توانند پتینه کاری آرامش بخش یا انرژی زا باشند. می توانید رنگ های مختلف را به وسیله عناصر گوناگون در اتاق وارد سازید، رنگ های موجود را تعدیل کنید و در احساس حاکم بر اتاق تحول ایجاد کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com