بازسازی ساختمان

اتاق نشیمن و پتینه کاری

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

در نظر داشته باشید که قرار است چه فعالیت هایی در اتاق نشیمن انجام شود؛ پتینه مطالعه، تماشای تلویزیون یا دور هم جمع شدن و گفت وگو با دوستان. اطمینان حاصل کنید که برای فعالیت هایی که در ذهن دارید، شرایط را بخوبی مهیا ساخته اید. همچنین به یاد داشته باشید

که قرار است شما و افراد دیگر در اتاق نشیمن راه بروید و از قسمتی به قسمت دیگر، حرکت کنید. بنابراین، فضاهایی که در آن رفت و آمد صورت می گیرد، باید به اندازه کافی باز گذاشته شود. همچنین، بهتر است کف این قسمت ها را با فرشینه ای نرم بپوشانید.

تمام وسایل یک اتاق نشیمن باید به صورتی بسیار راحت و به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر هماهنگی و تناسب، ترجیحاً از رنگ های آرامش بخش و شادی آفرین و متناسب با روحیات و سلیقه افراد خانه باشد. البته بسیاری از مردم تصور می کنند طرح های ساده آرامش بخش تر هستند یا برای یک سرویس مبلمان حتماً باید از یک نقش پارچه استفاده شود یا با انتخاب چند مدل رویه و چند مدل پارچه با طرح های متفاوت، خللی در نوع چینش دکور اتاق ایجاد می شود در حالی که می توان با استفاده از چندین مدل پارچه و رومبلی، با چینشی مناسب هر وسیله را در کنار پتینه کاری وسایل دیگر به بهترین شکل جای داد. به این ترتیب با استفاده از طرح های شلوغ با رنگ های هماهنگ، حتی می توان وسایل یک اتاق را با انواع پارچه، اما با رنگ های هم طیف انتخاب کرد. از جمله عوامل مهم دیگر که در چیدمان اتاق نشیمن موثر است، نورپردازی است. اتاق نشیمن محلی است که در تمام ساعات روز برای صرف غذا، پذیرایی میهمان های صمیمی، تماشای تلویزیون و… مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه نورپردازی؛ احساس آرامش یا عدم احساس امنیت، شاد بودن یا دلگیر بودن را به حاضرین القا می کند. همچنین می توان با نورپردازی مناسب، عیب و نقص محیط را پوشاند.

در طراحی یک فضای دوستانه، راحتی بر هر چیزی مقدم است حتی بر وسایل و لوکس بودن آن ها. در چنین محیطی تمام اعضای خانواده باید بتوانند دراز بکشند و در راحت ترین حالت استراحت کنند. علاوه بر همه این ها این مدل دکوراسیون به طراح یا خانم خانه اجازه می دهد بیشتر از هر حالت دیگری راحتی را در نظر بگیرد و به آزادی روی خلاقیت تکیه کند و هر کاری دوست دارد در چیدمان انجام دهد.

▪ تا جایی که می توانید باز بچینید

به جای استفاده از تعداد زیادی صندلی و میز و وسایل مختلف، در این چیدمان بهتر است از چند مبل راحتی محدود استفاده کنید. به جای آن وسایل زیاد می توانید کف خانه را با قالیچه پر کنید تا بچه ها بتوانند روی آن به راحتی بازی کنند و بزرگ ترها پتینه بتوانند روی آن دراز بکشند. در این چیدمان تمام اعضای خانواده باید بتوانند جای خود را در خانه پیدا کنند و به راحتی دور هم باشند.

در اتاق نشیمین خود، از رنگ های ملایم استفاده کنید. همان طور که می دانید، رنگ ها تأثیر مهمی در روحیه افراد دارند؛ پس با توجه به رنگ های استفاده شده، اتاق نشیمن می تواند مکانی دلهره زا، دلپذیر یا آزاردهنده باشد؛ بنابر این با انتخاب رنگ های ملایم و مناسب برای دیوارها، مهمترین اصل برای تعیین دکوراسیون اتاق نشیمن را به انجام رسانده اید. شما دوست دارید که اتاق نشیمنتان فضایی گرم و دوستانه داشته باشد و باید گفت یکی از رنگ هایی که این خصوصیات را دارد، رنگ سبز است. با استفاده از سایه های مختلف رنگ سبز می توان اتاق نشیمنی زیبا و دلپذیر ساخت.

3- استفاده از آینه برای بزرگتر به نظر رسیدن فضا بسیار مناسب است. اگر اتاق نشیمن شما کوچک است، اصلا نگران نباشید؛ زیرا با نصب یک آینه بزرگ بر روی دیوار، می توانید تا حد زیادی فضا را بزرگتر جلوه دهید. البته باید دقت کنید که سمت مقابل آینه شلوغ نباشد.

این اتاق نشیمن فضایی دارد که در آن می‌توان محیط سر گرم کننده ای پتینه کاری ایجاد کرد. در این اتاق فضا‌های زیادی ضایع شده، ‌زمانی که استفان برای طراحی به این مکان آمد طرحی داد که در آن محیط سالم و جالبی ایجاد می‌شود.
ماموریت: از فضا‌های پنهان این اتاق باید یک محیط ظریف ایجاد کرد و استفان برای ایجاد چنین محیطی باید برخی چیز‌ها را تغییر دهد.
رنگ آبی
استفان به صاحب خانه گفت که رنگ‌های تیره محیط را ترسناک می‌کند. رنگ دیوار‌ها تاثیر زیادی بر جذاب شدن اتاق دارد و از هراس آمیز بودن محیط جلو گیری می‌کند. استفان یک رنگ که ترکیبی از آبی و خاکستری است را برای این مکان انتخاب کرد،  پتینه که این رنگ بسته به میزان روشنایی در شب و روز جلوه‌های متفاوتی می‌دهد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com