بازسازی ساختمان

وسایل موجود در کنیتکس

بعضی از وسایل موجود دربرای فضای جدید کنیتکس قابل استفاده است. استفان مبل فنری کهنه را با شفاف کردن و استفاده از بالش‌های تزیینی به گونه ای تغییر داد که بسیار تازه و زیبا به نظر می‌رسد.
نکته‌های محرمانه طراح : زمانی که اتاق را به شکل جدید تغییر می‌دهید ، می‌توانید در آن از وسایل موجود در خانه نیز استفاده کنید. علاوه بر این میز‌های کناری در اتاق خواب می‌تواند برای کامل کردن اتاق نشیمن به کار بیاید.
الهامات خود را به کار ببرید
طراح برای تازه کردن مبل فنری به انتخاب بالش‌ها اهمیت زیادی می‌دهد. بالش‌های جدید با ترکیبی از رنگ مبل و دیوار‌ها.
نکته‌های محرمانه طراح : زمانی که رنگ‌ها را انتخاب می‌کنید از آن چه بیشتر به چشمتان می‌آید و هوش طبیعی خود الهام بگیرید ، این می‌تواند طرحی ایجاد کند که در هیچ مجله ، کتاب و برنامه تا به حال به وجود نیامده باشد.
قدیمی‌ها در باز سازی جدید می‌شوند.

در هر خانه ای، اتاق نشیمن پر رفت و آمدترین مکان است؛ بنابر این باید در تعیین دکوراسیون آن توجه بیشتری به خرج داد. اتاق نشیمن باید محیطی گرم و دوستانه و در عین حال زیبا داشته باشد. با به کاربردن اندکی ذوق و سلیقه و استفاده کنیتکس از چند مجسمه ، گلدان و … می توان از هر اتاق نشیمنی محیطی دلپذیر و زیبا ساخت. برای تزیین اتاق نشیمن راههای مختلفی وجود دارد که ما در اینجا چند مورد آن را ذکر می کنیم.

1- محل لوازم موجود در اتاق نشیمن را تغییر دهید. مثلاً می توانید نقطه ای را به عنوان مرکز در نظر بگیرید و مبلها را مقابل آن بچیینید ( مثل شومینه یا تلویزیون). همچنین می توانید به جای این که کاناپه را به دیوار بچسبانید. آن را کمی با فاصله از دیوار قرار دهید و پشت آن آباژوری زیبا یا گلدانی گل قرار دهید.

2- در اتاق نشیمین خود، از رنگ های ملایم استفاده کنید. همان طور که می دانید، رنگ ها تأثیر مهمی در روحیه افراد دارند؛ پس با توجه به رنگ های استفاده شده، اتاق نشیمن می تواند مکانی دلهره زا، دلپذیر یا آزاردهنده باشد؛ بنابر این با انتخاب رنگ های ملایم و مناسب برای دیوارها، مهمترین اصل برای تعیین دکوراسیون اتاق نشیمن را به انجام رسانده اید. شما دوست دارید که اتاق نشیمنتان فضایی گرم و دوستانه داشته باشد و باید گفت یکی از رنگ هایی که این خصوصیات را دارد، رنگ سبز است. با استفاده از سایه های مختلف رنگ سبز می توان اتاق نشیمنی زیبا و دلپذیر ساخت.

رنگی که برای اتاق‌پذیرایی انتخاب می‌کنید، بر نوع احساس میهمان‌ها تاثیر دارد. رنگ‌ها می‌توانند انرژی زا بوده یا موجب آرامش شوند و این بستگی به سردی یا گرمی آن‌ها دارد. به عنوان مثال ترکیب سفید و آبی در طرح ذیل احساس آرامش، کنیتکس خونسردی را همراه با وسایل هماهنگ آن ایجاد کرده است. فرش قهوه‌ای مایل به زرد گرمی به محیط می‌دهد و تون سرد را متعادل می‌کند. [کدام رنگ را انتخاب می‌کنید؟]

– به پوشش دیوارها و سقف توجه کنید. می‌توانید اتاق پذیرایی را که مورد استفاده کل اعضاء خانواده است، بیشتر از اتاق‌های دیگر آراسته‌، پر نقش و نگار یا رسمی نمایید. چون این اتاق حالت خوشامد داشته و نشان‌دهنده شخصیت شما است، در انتخاب کاغذ دیواری و هر چیزی که سلیقه شما را می‌رساند، دقت کنید. در این تصویر، طرح دیوارها گرمی، بافت، قدمت و زیبایی خاصی به آن داده است.

این اتاق نشیمن فضایی دارد که در آن می‌توان محیط سر گرم کننده ای ایجاد کرد. در این اتاق فضا‌های زیادی ضایع شده، ‌زمانی که استفان برای طراحی به این مکان آمد طرحی داد که در آن محیط سالم و جالبی ایجاد می‌شود.
ماموریت: از فضا‌های پنهان این اتاق باید یک محیط ظریف ایجاد کرد و استفان برای ایجاد چنین محیطی باید برخی چیز‌ها را تغییر دهد.
رنگ آبی
استفان به صاحب خانه گفت که رنگ‌های تیره محیط را ترسناک می‌کند. رنگ دیوار‌ها تاثیر زیادی بر جذاب شدن اتاق دارد و از هراس آمیز بودن محیط جلو گیری می‌کند. استفان یک رنگ که ترکیبی از آبی و خاکستری است را برای این مکان انتخاب کرد، که این رنگ بسته به میزان روشنایی در شب و روز جلوه‌های متفاوتی می‌دهد.
استفاده ی مجدد در بازسازی
بعضی از وسایل موجود دربرای فضای جدید قابل استفاده است. استفان مبل فنری کهنه را با شفاف کردن و استفاده از بالش‌های تزیینی به گونه ای تغییر داد که بسیار تازه و زیبا به نظر می‌رسد.
نکته‌های محرمانه طراح : زمانی که اتاق را به شکل جدید تغییر می‌دهید ، کنیتکس می‌توانید در آن از وسایل موجود در خانه نیز استفاده کنید. علاوه بر این میز‌های کناری در اتاق خواب می‌تواند برای کامل کردن اتاق نشیمن به کار بیاید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com