بازسازی ساختمان

کنیتکس تزئینی در خانه

اگر از قالیچه های کوچک و تزئینی بر روی کف اتاق استفاده می کنید، خصوصا زمانی که کف پوش هایی مانند کاشی و پارکت وجود دارد، حتما با ترمزهای فرش مخصوص از سر خوردن آن زیر پی کودک جلوگیری کنید.
اگر برای تزئین اتاق به سراغ شلف ها و طبقه ها استفاده می کنید، آنها در ارتفاع پایین نگذارید. کودکان برای بازی از آنها بالا می روند و احتمال افتادن وجود دارد.

ولی موضوع به اینجا ختم نمی شود طراحان که گویا موضوع را خیلی جدی گرفته اند کنیتکس برای دو دیواره کناری میز هم نقشه هایی کشیده اند. روی دیواره پایینی یک تلویزیون کوچک قرار داده اند که کارمند محترم هنگام استراحت از تماشای مسابقه فوتبال و سریال محبوبش عاجز نماند. دیواره کناری بالایی همانند دیواره اصلی متحرک است و قابلیت تغییر زاویه دارد و با زنجیر می توان دیواره را زاویه مورد نظر ثابت کرد. خیلی از افراد هستند که باید هنگام خواب، سر آنها و بالشتی که زیر سرشان قرار می گیرد زاویه خاصی داشته باشد این دیواره متحرک دقیقا همین شرایط را فراهم می کند تا پرسنل زحمت کش از خواب خود نهایت لذت را ببرند. البته روی میز هم به حالت کشویی 30 سانتی متر در محور افق جابجایی دارد این جابجایی از این جهت است که ورود به طبقه پایین و خروج از آن ساده تر شود و شاید هم بعضی مواقع نقش سایه بان را ایفا کند.

سینت انج ابتدا سروقت دیوارها رفت. یک رنگ خاکی ثابت انتخاب کرد که مناسب سن کنیتکس پسرها باشد. او از رنگ آبی که مورد علاقه ی آنها بود در بالای سر تخت ها و طرح راه راه برای روتختی استفاده کرد. برای تکمیل رنگ آبی، نارنجی را نیز اضافه کرد؛ مثلاً در قاب پنجره ها و بالش ها. همجنین رنگ های دیگری را نیز به کار برد.

ترکیب رنگ سبز زیتونی + قرمز آجری+ قهوه ای خاکی برای دکوراسیون اتاق نشیمن
این ترکیب رنگی اتاق نشیمن تان را به یک فضای دوستانه و کلاسیک تبدیل می کند. می توانید چند بالش کوچک از این ترکیب رنگی را روی طاقچه‎ پنجره، به همراه مبل های سبز زیتونی در نزدیکی پنجره قرار دهید . این رنگ های عجیب غریب و ترکیب رنگی زیبا در کنار هم، در کنار سقف طرح دار سنتی و شومینه‎ روستایی پر از تکه های چوب زیبا می توانند با هم تطبیق داشته باشند.

ترکیب آبی نیلگون+ زرد+ رنگ بژخاکی مایل به خردلی برای دکوراسیون اتاق نشیمن
صحبت کردن از ترکیب این رنگ ها می تواند یک ریسک بزرگ باشد اما نتیجه‎ آن شگفت انگیز است. راز موفقیت این دکوراسیون در نظر گرفتن رنگ های جسورانه به صورت متعادل با هم و خنثی کردن حالت تکرار آن ها می باشد. در این اتاق نشیمن دیوار ها همگی به رنگ آبی نیلگون می باشند، و مشابه رنگی است که در آثار هنری دیده می شود، به نظر می رسد رگه هایی از این آبی در اثاث خانه از قبیل مبلمان و فرش کنیتکس نیز دیده می شود.

روی میز کار حتما یک کاسه پر از شکلات داشته باشید یا همیشه روی میزتان ظرفی حتی کوچک از شیرینی قرار دهید؛ البته تازگی‌ها خیلی‌ها روی میز کنفرانس محل کارشان یک آشپزخانه واقعی راه می‌اندازند؛ بساط قهوه، شیر، شکر و بیسکویت‌های رنگ به رنگ و حتی لیوان‌های ردیف چیده شده و پارچ آب. شاید همه اینها برای یک پذیرایی مناسب باشد و دلخواه اما واقعیت این است که ارباب‌رجوع به اتاق پذیرایی نیامده بلکه به اتاق کار پا گذاشته است.


پس پذیرایی از مهمان را به مسوول این کار بسپارید و در نهایت فقط به داشتن یک ظرف شکلات همخوان با رنگ اتاق و دکوراسیون اکتفا کنید. داشتن ظرف شکلات هم فقط برای القای یک پیام است، نه پذیرایی؛ اینکه شما آدم برونگرایی هستید.

اتاق کار شما باید فضایی آرام و بسیار راحت باشد و بهتر است تا حد امکان، فضایی کنیتکس دنج و آرام برای آن در نظر گرفته شود. اگر فضا‌های مجاور فضای کار شما سر و صدایی بسیار دارد یا کنار فضای بازی کودکان قرار دارد، توصیه می‌کنیم که حتما از هدفون برای ایجاد فضایی آرام در اتاق کار خود استفاده کنید.

فضای ذخیره‌سازی کافی

وجود فضای ذخیره‌سازی به میزان کافی و در انواع مختلف در اتاق کار لازم است تا بتوانید فضا را همیشه مرتب و سازمان‌یافته نگه دارید، زیرا یکی از ویژگی‌های فضای مرتب این است که هر عنصری برای خود جایی داشته باشد و به حال خود رها نشود. کنیتکس بنابراین، از وجود فضاهای ذخیره‌سازی در قالب کمد، کشو، طبقه، قفسه و فایل به اندازه کافی در فضا مطمئن شوید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com