بازسازی ساختمان

از تاثیر رنگ‌ها در دفتر کار غافل نشوید. رنگ‌ها می‌توانند منعکس‌کننده واقعیت شغلی شما باشند؛ مثلا اگر فعالیت تجاری دارید، رنگ‌های خنثی و ملایم مثل رنگ زرد کم‌رنگ یا کرم متمایل به سفید یا آبی روشن مناسب محل کارتان است یا اگر کار شما نیاز به خلاقیت داشته باشد مثل یک موسسه تبلیغاتی می‌توانید از رنگ‌هایی مثل نارنجی و سبز و آبی تیره استفاده کنید.

سازمان‌دهی‌شدن و منظم باقی‌ماندن دکوراسیون منزل امری ضروری و مهم است، و برای کنیتکس این‌کار چیزی بهتر از یک تقویم رومیزی نیست. رویدادهای خانوادگی، وقت دکتر، و سفرها را بنویسید تا از انجام‌دادن به موقع کارهایتان مطمئن شوید. رویدادهای مهم را بر روی تابلوی اعلانات یا تخته وایت‌برد بنویسید تا تمام کارهای خانگی به طور منظم انجام شوند. کارهای روزانه و هفتگی خود را در لیست کارهایی که قرار است انجام دهید یادداشت کنید.

یکی از این موارد میز های کاری هستند که دراین اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرند. اما آیا  به حال به این قضیه فکر کده اید که چه طور می توانید میزهای کار را در اتاق های کوچک  خود جای دهید، در این مطلب جذاب همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می توانید میزکاری مقرون به صرفه در اتاق کار کوچک خود داشته باشید.

طراحی میز کار در گوشه اتاق خواب

کنج اتاق، بهترین مکان برای جانمایی میزهای کار میزهای کار بهتر است تا در جایی از اتاق قرار بگیرند که خیلی مسیرهای عبور و مرور را مختل نکنند. از این رو گوشه اتاق ها بهترین مکان برای قرار گیری این میز های است. به عکس بالا نگاه کنید تا متوجه شوید که جانمایی درست میزهای کار تا چه اندازه می تواند بر کارآیی آن تاثیر گذار باشد

اطمینان حاصل کنید که در فضای کار خود احساس راحتی کامل می‌کنید و هیچ‌گاه برای کنیتکس مدت طولانی منتظر چیزی نخواهید شد. یکی از اقدامات مهم برای این کار، وجود اینترنت با سرعت بالاست. در این صورت، الویت با اینترنت بی‌سیم است که دکوراسیون فضا را از شر سیم و کابل‌ها نیز راحت می‌کند.

صندلی: دفتر کار یا آشپزخانه؟!

نشستن روی صندلی‌های شیک غذاخوری در آشپزخانه یا اتاق غذاخوری بسیار خوشایند و لذت‌بخش است، اما تنها در بازه زمانی کوتاهی که مشغول صرف غذا هستید. اگر قرار باشد که تمام روز را روی آن صندلی‌ها بنشینید، به‌شدت در کمر خود، ناراحتی و آزردگی احساس خواهید کرد. بنابراین، زمانی کافی برای جستجو و خرید صندلی استاندارد و مناسب برای اتاق کار صرف کنید.

باید میزان هزینه‌ای را که می‌خواهید صرف دکوراسیون کنید، مشخص کنید تا بتوانید در محدوده زمانی‌ که دارید، همه کار‌ها را انجام دهید؛ در غیر این صورت مجبورید اتاق را نیمه ‌کاره بگذارید و تکمیل آن را به زمانی نامشخص واگذار کنید که چندان خوشایند نیست. کنیتکس قیمت موارد اصلی مانند رنگ، کاغذ دیواری، مبلمان را بگیرید و بر اساس آن بودجه خود را برنامه‌ریزی کنید.

در نظر گرفتن فضا
هنگام دکوراسیون اتاق یا خانه، همیشه میزان فضای موجود را در نظر بگیرید تا بعد از خرید مبلی که خوشتان آمده با مشکل جا روبه‌رو نشوید؛ در خانه یا آپارتمان‌های کوچک دقت کنید از مبلمان جمع‌وجور استفاده کنید تا جادار‌تر به نظر برسد.

اگر امکان خرید میز رایانه در دار را ندارید با روش‌های کم هزینه‌تری هم می‌توانید جای مناسبی برای قرار دادن رایانه و وسایلتان مهیا کنید. یکی از این راه‌ها تهیه کردن یک میز کامپیوتر دو طبقه است. میزتان را طوری انتخاب کنید که از فضا بهینه‌ترین استفاده را کنید. برای مثال اگر میزتان از طبقات و کشوهای متعدد برخوردار باشد تا می‌توانید جهت جای دادن لوازم و وسایل‌تان از فضایی که میز اشغال می‌کند بیشترین کنیتکس بهره‌ را ببرید.

خودتان هم می‌توانید چنین میزی تهیه کنید. درست در بالای میز و با فاصله کافی از آن برای ارتفاع مانیتور یک یا دو تخته به صورت طبقات کوچک نصب کنید و چوب پرده‌های کوچکی را با پیچ در قسمت بالایی این طبقات قرار دهید. سپس با پرده‌های مناسب از لحاظ جنس ، رنگ و همخوانی با دکوراسیون اتاق، در مواقع لزوم وسایل‌تان را بپوشانید. طرحی رنگی برای فضای کار خود انتخاب کنید. کار را با انتخاب رنگ اصلی غالب و رنگی فرعی شروع کنید. به طور مثال، رنگ قرمز را به عنوان رنگ اصلی غالب و رنگ بنفش را به عنوان رنگ فرعی انتخاب کنید. بهتر است که دفتر خود را با وسایلی به رنگ قرمز تزئین کنید. به عنوان مثال، می توانید از لیوان قهوه خوری قرمز، فایل های قرمز، جاکتابی قرمز، دستگاه پانچ یا پوشه های قرمز استفاده کنید. برای کنیتکس رنگ فرعی نیز می توانید لوازم کوچک تر دفتر از جمله خودکار، گیره کاغذی و ماشین دوخت (منگنه) را به رنگ بنفش بکار ببرید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com