بازسازی ساختمان

به‌طور کلی استفاده از رنگ‌های گرم مانند زرد و نارنجی با رنگ‌های روشن مثل طیف‌های ملایمی از سبز، هم به بالا بردن سطح انرژی فضا و افزایش کارایی افراد کمک می‌کند و هم مانع کسالت آنها در ساعات پایانی روز می‌شود. یادتان باشد رنگ‌ها کنیتکس الزاما برای استفاده روی دیوار نیستند. مهم این است که رنگ‌ها با طیف هماهنگ انتخاب شده باشند.

از داشتن دراورهای شلوغ و نامنظم در اتاق کار بپرهیزید
وقتی عجله دارید هر چیزی را بدون توجه به این‌که متعلق به کجاست در جایی رها می‌کنید. این کار به مرور باعث درهم‌ریختگی و شلوغی اتاق کار و به‌ویژه میز تحریر می‌شود و دیگر به‌سادگی نمی‌توانید وسایل‌تان را پیدا کنید. به‌جای این کار از دروارها، فایل‌های کشویی، و نظم دهنده‌های پلاستیکی استفاده کنید تا هر چیز سر جای خود قرار بگیرد. با این کار هر چیزی را در هر زمانی که خواستید می‌توانید به‌راحتی پیدا کنید.

اختصاص دادن یک دیوار به کتابخانه و میز کار در دکوراسیون داخلی شما می توانید تا با طراحی یک میز کار در دل کتابخانه تان به بهینه تر شدن فضای اتاق تان کمک کنید. عکس بالا نمونه ای خلاقانه از این کار را به شما نشان می دهد. اختصاص دادن کنیتکس یک دیوار به کتابخانه و میز کار می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. برای این که با نمونه های بیشتری از این میزها آشنا شوید می توانید .

طراحی میز کارگردان در اتاق کار

طراحی میزکار های متحرک برای استفاده بیشتر از فضای اتاق کارصفحات میز کار می تواند به صورت گردان طراح شود تا در صورت لزوم به کار کردن همزمان دو نفر روی میز، فضای کافی برای آن ها فراهم باشد. این مدل میز ها را می توان در هر قسمتی طراحی و اجرا کرد. عکس بالا یک نمونه از این میز ها را به شما نشان می دهد. این میزها فضای داخلی اتاق را به اتاق کار رویایی برای هنرمندان تبدیل می کند.

تصمیم این که کامپیوتر رومیزی داشته باشید یا لپ‌تاپ، با شماست، اما از آنجا که لپ‌تاپ‌ها علاوه بر اشغال فضایی بسیار کمتر نسبت به کامپیوتر رومیزی، اطلاعاتی بیشتر را نیز در خود جای می‌دهند و بسیار پیشرفته هستند و همچنین به دلیل راحتی کنیتکس در حمل و جابه‌جایی، بیشتر توصیه می‌شوند.

تلفن، فکس، اسکنر، پرینتر

بسته به نوع شغل و کسب و کاری که دارید، باید تعیین کنید که به کدام یک از این دستگاه‌ها نیاز دارید. ممکن است تنها به یک یا دو مورد از این دستگاه‌ها در اتاق کار شما نیاز باشد. توصیه ما این است که در این صورت، از دستگاه‌های چند کاره که در حقیقت، چند دستگاه در یک است، استفاده کنید.

عضی رنگ‌ها به هم نمی‌آیند؛ از به کار بردن صرفاً چندین رنگ خنثی یا طیف‌های مختلف از یک رنگ خودداری کنید تا یکنواخت و خسته‌ کننده به نظر نرسد؛ رنگ‌های متضاد به خوبی به هم می‌آیند؛ می‌توانید آن‌ها را با رنگ خنثی هم هماهنگ کنید، می‌توانید از رنگ‌های متضاد در مبلمان و وسایل نیز استفاده و سبکی خاص را پیاده کنید. به این فکر کنید که چطور طرح اتاق با طرح خانه هماهنگ می‌شود؛ ممکن است کنیتکس دوست داشته باشید یک اتاق را کاملاً متفاوت با سایر قسمت‌ها طراحی کنید اما اگر سبک کلاسیک را ترجیح می‌دهید، دیزاین اتاق‌های مختلف را با هم هماهنگ کنید.


هماهنگی میان اندازه وسایل و مبلمان
یکی از قوانین مهم در دکوراسیون، هماهنگ بودن اندازه وسایل یک اتاق است؛ وسایل خیلی بزرگ آن را سرد و بی‌روح و اگر فضای کافی وجود نداشته باشد، حتی آن را کوچک نشان می‌دهد؛ وسایل خیلی کوچک هم آن را شلوغ و درهم برهم می‌کند.

اگر این فضا را در اتاق خواب تعبیه می‌کنید باید تمام تلاشتان را به کار ببندید تا جایگاه شغلی به جایگاه خواب سرایت نکند. می‌توانید از یک مانع مثل کتابخانه استفاده کنید. مانیتور رایانه را باید هنگام شب بپوشانید تا از عملکرد آن به عنوان یک آینه که باعث ناآرامی می‌شود جلوگیری کرده باشید. هیچ‌گاه مستقیم از اتاق خواب به پشت میز تحریر نروید. یک قاب عکس مثل گلدان کوچک نه تنها از خشکی اتاق کار می‌کاهد، بلکه باعث ایجاد شادی و آرامش نیز می‌شود.

شما می توانید با استفاده از کاتالوگ های لوازم دفتری، فروشگاه های بزرگ لوازم دفتری و نیز از طریق آنلاین، وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید. در حال حاضر، بسیاری از فروشگاه های مبلمان، مبلمان دفتری نیز دارند. وسایلی را انتخاب کنید که با سبک کار شما کنیتکس نیز هماهنگ باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com